Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert hvis samboeren/mannen deres

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei,tror nok aldri han greier helt å slippe skjørtekantene fra mora:S.Men snill er han ihvertfall,hjelper henne med alt hun ber om:),og det synes jeg er fint gjort av han! Men han slipper ikke viktige avtaler av den grunn altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, minner mye om samboeren min dette her. Bortskjemte voksne mannen legger seg til å sove hos foreldrene, med mini på knapt 2 mndr med seg. Han skulle bare innom og levere noe, så jeg sa han kunne ta med seg mini sånn at jeg kunne få ta meg en dusj i fred og ro før middagen (jeg vet at han aldri bare kan stikke innom og levere noe uten at det tar minst en halvtime). Da jeg endelig hørte fra ham etter 3 timer, etter å ha sendt sms og ringt selv uten å få kontakt (foreldrene hadde hørt han fikk både sms og at mobilen ringte, men de kan ikke vekke ham for dakkar liten må jo få lov å sove og om vi vekker ham kan han bli lei seg), så sier han at han har sovet på sofaen for han var så trøtt! Trøtt han ja som slipper å amme på natta, våkner ikke engang når mini skriker, og sover lengst om morgenen gjør han. :P Og nei, jeg ville ikke ringe svigers, for jeg må nesten alltid ringe etter sambo for å få han hjem når han er der, så de tror sikkert jeg er skikkelig kontroll-freak. Middag ble det ikke før klokka var nesten 23.00.

Så da fikk jeg hjem en sulten og grinete baby som ikke hadde fått ettermiddagshvilen sin, svigermor kan nemlig ikke la mini få ligge i fred, han må alltid holdes, og hun tyter på babyspråk hele tiden. Får hun beskjed om å "ikke røre fordi han skal sove", så setter hun seg helt opp i fjeset på han og nistirrer og maser like mye. Jada, da får han jo sove, med et masetryne oppi fjeset. Jaja, så fikk jeg klagd litt på svigermor også, som jo egentlig er snill som bare det :P

Skrevet

Jeg hadde lurt på hva som var galt med å sove her hjemme. Og spurt han hvorfor han ikke sa ifra. Ledd litt av han. Og fått en endring på det ved å ta en prat med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...