Gå til innhold

Hvor har dere babyen om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hos oss leker tulla på 7mnd mye på gulvet, og varierer litt med å ligge litt i lekegrind og gå i gåstol(den elsker hun:)

Vi har også en hund, og vil legge til at selv om dette er verdens snilleste og veloppdragne hund så skal man aldri stole 100% på dem. Her har hunden sin plass og babyen (resten, :P) Hunden har under ingen omstendigheter lov til å gå på treppet til tulla, og vi passer på at tulla ikke plager hunden.

Vi er kanskje strenge, men her får ikke hunden lov til å gå fritt rundt, hun har sin plass og jeg har muligheten til å sette den i bånd dersom jeg må gå ut av rommet mens tulla liggerpå gulvet. (Hunden elsker babyen og babyen hunden, men som jeg nevnte tidl så stoler jeg aldri 100% på hunden

Ang hundehår så røyter ikke hunden vår spesielt, men blir nok mer og mer hyppig med støvsugeren etterhvert som tulla "utvider territoriet"

Ellers tror jeg både tulla og hunden kommer til å få stor glede av hverandre når tulla blir litt større. Hunden vår er heldigvis slik at hun aldri knurrer, og ungene kan mest klatre over henne uten at hun bryr seg. Blir vel slik senere at vi må redde hunden fra babyen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi har vært mykje på golvet heilt fra ho var heilt lita.

Til å begynne med låg ho på teppe under babygymmen, etterkvert som ho begynte å bevege seg var det ikkje vits i å legge ho på teppet....rulla/ålte berre utav det uansett. Så då la vi ho rett på golvet med leiker rundt seg.

No er ho overalt. Åler, ruller, krabber,reiser seg og går att med bordet o.l./med gåbil/kasse(alt som kan skubbast kan brukast). Åtte måneder no.

Ellers er ho mykje på fanget og henger på magen min i me-tai, eller sitter på ryggen min i mei-tai.

Skrevet

Leah ligger mye på gulvet på lekematta si, også er hun litt i vippestol og litt på fanget. Hun er 7 mnd :)

Skrevet

Ser utfra andre innlegg her at eg kan ha misforstått ka ein babygym er..trudde det var den leiken som er eit slags stativ som det henger leiker på...heiter det noke anna kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...