Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym kl 22:43.

Nå må jeg le.... sorry altså.

Men, det aller siste du kommer til å tenke på når du ligger med riene er hva du har på deg. Truse til du føder kan du bare glemme - du kommer til å lekke så mye forstervann at du enten ligger naken eller har på deg en stor bleie under nettingtruse.

Jeg rev av meg netttingtruse og alt sammen når jeg fødte, jeg klarte bare ikke å ha noe over magen - det var bare ubehagelig og vondt med noe som i det heletatt kom nær magen!!!

Under føden svetter man! og hadde jeg hatt sokker elelr annet på hadde jeg revet de av meg også. Ting som strammet bare føyk veggimellom for min del!

Sykehussjorta holder i massevis!

Ja, det er du som bestemmer hva du skal ha på deg, men jeg kan love at det ikke kommer til å bli det samme som det du sitter og bestemmer forran pc'n ;)

Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok du kommer til å rive av deg de strømpene med en gang du er er i fødsel. Du svetter. Du er varm. Alt som strammer er forferdelig.

Når du føder kommer du ikke til å tenke på hva du har på deg, du vil bare få ut babyen !!

Skrevet

Tror ikke jeg helt visst selv hva jeg hadde på meg jeg. Men husker de begynte å stresse med å skifte klær på meg før jeg skulle presse. Syns dette var helt unødvendig da situasjonen var stressa of pulsen til jenta sank dramatisk. Hva jeg hadde på meg var hvertfall det siste jeg tenkte på.

Men litt tidligere i forløpet var jeg mer bevisst. Skulle løpe fra "venterom" til bad mellom to rier, hadde ca 40 sekunder på meg og var på veg ut døra da det gikk opp for meg at jeg gikk i t-skjorte og nettingtruse. Bråstoppet og ba om å få dyna rundt meg.

Skrevet

om man vil være forfengelig kan man vel få være det uten at noen må kommentere det..

Skrevet

uff sånne ting bare utsetter jeg, hehe... jeg tror nok at når situasjonen så tenker jeg ikke så mye på det uansett, får sikkert lyst til å valse rundt naken, men jeg syns bare tanken på det nå er kjempeekkel. leger og folk man ikke kjenner, svær og fæl, lekker vann overalt.. stakkars sambo hehehe!!! nei, jeg tror det bare får komme sånn det kommer, blir vel ikke slik jeg har tenkt uansett. tar på meg en god bukse når jeg drar bortover, putter noen ekstra i baggen, og ser hva som skjer. aller mest vil jeg jo helst føde uten at noen ser på! men det går vel ikke helt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...