Gå til innhold

Usj.............barn og leker på legesenter....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg annser faktisk dette som en stor bakteriebombe og det kunne aldri falle meg inn å la barna mine leke med de lekene der!

Tenk på alle de hendene som er på de i løpet av en dag.....=(

*grøsser*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er på sånne steder at barna får styrket immunforsvaret sitt,Angelica=)

Skrevet

Som regel er nye leker mest populær her...

Skrevet

Håper alle gjør som deg, så er det ingen problem for oss.

Skrevet

Ser desverre ikke slik ut når man ser både voksne og barn hiver seg over blader,bøker og leker=/

Skrevet

Husk å ikke ta på dørhåndtaket når du går inn og ut da.

Skrevet

Nå er det faktisk slik at man er pålagt å rengjøre disse lekene med jevne mellomrom. Jobber selv på legekontor og vi kokvasker lekene ganske så ofte.

Skrevet

Vasker dere alle bøkene og bladene som ligger der også. Generelle blader er like ille som leker...........ser alle fingrene som klisser over, inn i munn, tørker nesa, klør seg ja her og der....................æsj.............*grøsser igjen*

For disse bladene ligger der hver dag?

Skrevet

He he, synes også det er ekkelt. Når jeg en sjelden gang låner bøker på biblioteket (synes også det er ekkelt, kjøper helst nye), så legger jeg dem i frysebksen noen dager før jeg leser dem.

Skrevet

Nå drar jeg aldri på legekontor med mine unger, men tror jeg forstår grunnen til at når man først har begynt med disse legetimene for snørrete unger så er det jo ikke rart at kikhoste, omgansgsyke og influensa herjer vilt her i Norge:-)

Skrevet

herregud.. du tar vel med egen klappstol inn til legen også du vel

Skrevet

legge bøker i fryseren?? Jaja, nå har jeg hørt det også:) Dere slutter visst aldri å forundre meg dere jenter---

Skrevet

Ikke du nei, det var en annen som gjorde det.

Skrevet

jaja. stakkars unger som ikke får låv til å sette seg bort med de andre ungene å leke,,

Skrevet

???

Regner da med at du, HI, ikke lar barnet ditt gå i barnehage, for der er det jo også mange leker som de andre barna tar så??

Skrevet

Hvor hen her er det du kommer fram til at mine unger ikke får leke med andre barn..............? Du er vel ikke særlig lur eller?

Skrevet

AAAAAaaaaahhhhhhhhh.........Det å unngå store smitte elementer, betyr ikke at man fjerner seg fra verden skjønner du. Men du har vel heller ikke hørt om mellomting og ike rart når du bruker kun liten del av hjernekapasiteten din!!!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...