Gjest Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Jeg annser faktisk dette som en stor bakteriebombe og det kunne aldri falle meg inn å la barna mine leke med de lekene der! Tenk på alle de hendene som er på de i løpet av en dag.....=( *grøsser*
esmase Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Det er på sånne steder at barna får styrket immunforsvaret sitt,Angelica=)
Süsse Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Håper alle gjør som deg, så er det ingen problem for oss.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Ser desverre ikke slik ut når man ser både voksne og barn hiver seg over blader,bøker og leker=/
Süsse Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Husk å ikke ta på dørhåndtaket når du går inn og ut da.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Nå er det faktisk slik at man er pålagt å rengjøre disse lekene med jevne mellomrom. Jobber selv på legekontor og vi kokvasker lekene ganske så ofte.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Vasker dere alle bøkene og bladene som ligger der også. Generelle blader er like ille som leker...........ser alle fingrene som klisser over, inn i munn, tørker nesa, klør seg ja her og der....................æsj.............*grøsser igjen* For disse bladene ligger der hver dag?
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 He he, synes også det er ekkelt. Når jeg en sjelden gang låner bøker på biblioteket (synes også det er ekkelt, kjøper helst nye), så legger jeg dem i frysebksen noen dager før jeg leser dem.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #16 Skrevet 5. mars 2008 Nå drar jeg aldri på legekontor med mine unger, men tror jeg forstår grunnen til at når man først har begynt med disse legetimene for snørrete unger så er det jo ikke rart at kikhoste, omgansgsyke og influensa herjer vilt her i Norge:-)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #18 Skrevet 6. mars 2008 herregud.. du tar vel med egen klappstol inn til legen også du vel
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. mars 2008 #19 Skrevet 6. mars 2008 legge bøker i fryseren?? Jaja, nå har jeg hørt det også Dere slutter visst aldri å forundre meg dere jenter---
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. mars 2008 #21 Skrevet 6. mars 2008 Ikke du nei, det var en annen som gjorde det.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #22 Skrevet 6. mars 2008 jaja. stakkars unger som ikke får låv til å sette seg bort med de andre ungene å leke,,
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #23 Skrevet 6. mars 2008 ??? Regner da med at du, HI, ikke lar barnet ditt gå i barnehage, for der er det jo også mange leker som de andre barna tar så??
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #24 Skrevet 6. mars 2008 Hvor hen her er det du kommer fram til at mine unger ikke får leke med andre barn..............? Du er vel ikke særlig lur eller?
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #25 Skrevet 6. mars 2008 AAAAAaaaaahhhhhhhhh.........Det å unngå store smitte elementer, betyr ikke at man fjerner seg fra verden skjønner du. Men du har vel heller ikke hørt om mellomting og ike rart når du bruker kun liten del av hjernekapasiteten din!!!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå