Reflexia Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #53 Skrevet 6. mars 2008 hmmm,faktisk fler som har mista enn det jeg trodde....følte meg vel på en måte litt "alene" når vi mista...hehe...dissa følelsene... og du som har mista sju ganger.....det må være utrolig ille..synes det er bra gjort å prøve igjen og igjen....(jeg hadde nok mista motet etter hvert...)
Monajenten Skrevet 6. mars 2008 #54 Skrevet 6. mars 2008 Ingen frivillige og ingen ufrivillige. Føler meg heldig:-)
nickoline og supermann Skrevet 6. mars 2008 #55 Skrevet 6. mars 2008 1 frivillig, en sa og en ma med utskrapning. (måtte inn to ganger da de ikke fikk med alt)
kissi85 Skrevet 10. mars 2008 #59 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har hatt 3 provoserte aborter, noe som var de verste valgene i mitt liv.. Men nå har jeg En sønn på 4 måneder med verdens beste mann.. Tenk jeg kunne hatt 4 barn!
Gjest rufusa Skrevet 10. mars 2008 #64 Skrevet 10. mars 2008 For å snu litt på flisa her - å ufrivillig 'miste' et foster helt i begynnelsen av svangerskapet er faktisk helt naturlig og også veldig vanlig. Det er faktisk større sannsynlighet for at det går den veien for et befruktet egg enn at det utvikler seg videre. (Bare spør biologene). Dette er en helt naturlig sak og er naturens egen måte å avbryte et svangerskap om fosteret ikke er levedyktig nok eller forholdene ikke bra nok (som morens helse og situasjon). De aller fleste er aldri klar over disse påbegynte svangerskapene, men flere og flere blir det, fordi det er utviklet seg en kultur hvor man omtrent timen etter samleie skal løpe ut på apoteket og på død og liv teste seg. Det de tidlige testerne bør vite, er at de da også utsetter seg selv for å få mer informasjon enn de kanskje likegreit kunne vært foruten. Jeg tenker da på å få påvist graviditet før naturen og kroppen selv har fått anledning til å ta stilling til om dette er et svangerskap som skal fullføres eller ikke. Tenk litt på det jenter.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 10. mars 2008 #66 Skrevet 10. mars 2008 Ingen (heldigvis) Håper jeg slipper og oppleve det. Det må være tøft.
MrsDior & baby-Dior Skrevet 10. mars 2008 #67 Skrevet 10. mars 2008 en frivillig. en ufrivillig, visste ikke jeg var gravid på den ufrivillge. fikk vite det avlegen..
* 5 om dagen * Skrevet 10. mars 2008 #68 Skrevet 10. mars 2008 1 sa ( 2005) 1 frivillig.( når jeg var 17 år) og muligens at jeg mista da jeg måtte i narkose pga en sprukken blindtarm... men har fått 5 friske barn også....
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 10. mars 2008 #69 Skrevet 10. mars 2008 Mista ein før førstemann satt. Det går greit nå men da var det lite koselig og sida me hadde prøva i eit år og prøva i 18mnd til før han satt så var det ikkje bare bare..... Legen sa til meg at "all" opplevde ein sa, det er statestikken men da er det jo nokon som har fleire og andre som ikkje har. Mamma og søstra mi har ingen men eg har ein og tanta mi to.....
SkravleFruen Skrevet 10. mars 2008 #71 Skrevet 10. mars 2008 Heldigvis ingen som jeg vet om. Men det sies jo at noen (mange??) opplever abort uten å vite om det. De visste ikke at de var gravid, og trodde detvar en uregemlessig blødning. For man ser vel gjerne ikke forskjell på en mens og en abort?? (på tidlig stadie??)
LisaColli Skrevet 10. mars 2008 #72 Skrevet 10. mars 2008 2 sa etter hverandre før jeg ble gravid med snuppa:) alt dette skjedde innen 3 mnd
To tette + snart ei med flette Skrevet 10. mars 2008 #75 Skrevet 10. mars 2008 3, 1 spontan og 2 provoserte (til de som måtte føle for å dømme, så er jeg super fruktbar og har blitt gravid på p-piller alle tre gangene, nå har jeg spiral og det virker litt bedre!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå