Gå til innhold

hvor mange aborter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 sa

1 exu

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har minstet to ganger, en SA og en MA....men det var vel en mening med det, har tror på at i de føleste tilfeller så er det naturens måte og rydde oppi hvis spira ikke er levedyktig.

Så jeg har ikke sørga, mista tidlig begge gangene..

Skrevet

1 SA før jeg ble gravid med eldstemann. Trist der og da, men ikke noe jeg tenker på nå.

Skrevet

Ingen... Håååper jeg aldri må oppleve det også :-S

Skrevet

1 ma for en uke siden.

Skrevet

hadde en spontanabort når vi prøvde på barn nr 2.

Skrevet

1 SA.

Fekk høyre av gynekologen at det er vanlig at rundt 25-30 % av alle sv.skap endar i abort. Naturen sin måte å ordne opp sjølv.

Skrevet

ingen heldigvis. håper jeg slipper å gå igjennom det... er gravid for andre gang nå...

Skrevet

Ingen.. Har et barn, så det kan enda skje..

Skrevet

Først fikk jeg to barn, uten noe som helst tull, så hadde jeg 2 ma etter hverandre og er nå gravid i 12 uke og håper jeg fortsetter med å være det en stund....

Skrevet

Har hatt en spontanabort, men med tanke på at det er av 9 sv.skap så er det jo ikke så mye akkurat.

Skrevet

ingen:) håper jeg slipper å oppleve d oxo..

Skrevet

Har aldri hatt noen heldigvis.

Skrevet

har hatt 5 spontanaborter :-/

Skrevet

Hva betyr

1 exu

1 ma

exu tror ikke jeg har hørt om MA vet jeg egentli tror jeg, er bare skikkelig tett i pappen i kveld:)

Skrevet

3 sa. er gravid for 5 gang nå og i uke 28, så nå begynner jeg endelig å tro at dette kommer til å funke. 1 sa før sjefen ble født, og 2 sa i før lille banan limte seg fast..

Jeg tenker ikke så masse på de andre gangene det ikke har gått, vi har taklet det der og da og det har vært det. Litt sårt på termindatoer, bare, men alt går.

(sa er spontanabort.)

Skrevet

En SA, en provosert og en sen MA i uke 17

Skrevet

2 Sa på rappen og så kom Lillefjert.

Er gravid igjen nå i uke 10 og her skal ingenting ut enda....håper jeg!

Skrevet

1 xu

7 sa

Veldig fortvilende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...