Mamma2OO5 Skrevet 6. mars 2008 #26 Skrevet 6. mars 2008 å bli berørt visse steder på stortåa. Om jeg henger fast inni en sokk eller bukse pga tørr hud på føttene. Åååh gud da brekker jeg meg. Å se at folk har sprukne hæler. Veldig mye mer jeg synes er ekkelt!
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 6. mars 2008 #27 Skrevet 6. mars 2008 Slim er ekkelt, brekker meg ved tanken
Gjest Rebel m/jente Skrevet 6. mars 2008 #28 Skrevet 6. mars 2008 Smatting Vått brød Mat som har vært inni munnen på folk og ligger på golvet etterpå (Gud, jeg gruer meg litt til mini blir så stor at hun skal spise skiver!)
SkravleFruen Skrevet 6. mars 2008 #29 Skrevet 6. mars 2008 Syntes egentlig MYE er ekkelt, men som sykepleier blir man "vant" til å se, lukte og høre mye forskjellig.. så mye av det jeg syntes var ekkelt før, er helt overkommerlig nå. Syntes forøvrig detvar ekkelt å få en sprutbrekning over meg en dag på jobb.. men det også var overkommerlig. Syntes edderkopper er fryktelig ekle.. hadde gjort mye annet enn å få en slik over meg.. UANSETT størrelse..hihi
Sjefsmegga Skrevet 6. mars 2008 #30 Skrevet 6. mars 2008 Plaster går greit...alt som har med sår osv takler jeg fint..heldivis siden jeg skal bli helsesekretær....blir nok endel sårstell o.l. da.... Synes spye, kattebæsj, hundebæsj, "mannskit", mugg og bederva mat er ekkelt....ugh....bla annet...og edderkopper og spyfluer..usj...
Kaffemocca Skrevet 6. mars 2008 #32 Skrevet 6. mars 2008 brukt tyggis er kjempe ekkelt! Ellers er jeg ikke så fan av: - Andres matrester, altså når det ligger igjen npe på asjetten etter folk ol. - Avklipte tånegler - Dårlig mat - Andre mennesker sitt skittentøy Noen mennesker er også generelt ekle og da blir alt de har også ekkelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå