Gå til innhold

Hva syns du er ekkelt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skiftet plaser på sønnen min i sted, og jeg syns plaster er utrolig ekkelt! Nye plaster går helt greit, men brukte er skikkelig ekle. Uavhengig av hvem som har brukt de.

 

Hva syns dere er ekkelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tær er ekkelt. Og hår som andre har mistet. Særlig lange hår. Æsj, da blir jeg nesten fysisk kvalm.

Skrevet

Når jeg går på offentlige toalett, og den som har vært der før meg har gjort nr 2 og ikke trukket ned......Blargh, da får jeg helt spunk.;-(

Skrevet

Av en eller anna grunn syns eg det er ekkelt når mannen min kremter...og når han snufser. Det gjelder kun han, ikkje andre..merkelige greier. Prøver å oversjå det då.men, får ekle frysninger fra topp til tå.

Skrevet

Usj, ja tær og avklipte negler er ekkelt...

Skrevet

Tær ... hår som har falt av fra hodet,både eget og andres :s

 

Også er det veeldig ekkelt i munnen min akkurat nå: hver gang jeg skal lukke munnen,bite sammen tenna,legger en tråd seg imellom..trådenden fra stinga jeg har etter å ha operert , det er såååå jækki!!!! Usj...

 

 

Skrevet

Æsj ja, også de som står (?) og tisser og det er tiss rundt hele kanten :s

Skrevet

oppkast

 

spytt

 

snørr

 

mugg i mat

 

 

Skrevet

Smykker og ringer og øredobber (brekker meg hvis jeg ser noen suger og sutter på smykker)

klokker

briller

mobiltelefoner og mobilsmykker

mynter

andres lommer

andres sminke

tær (ikke barnas)

barn og voksne med dritrand under neglene

negler

frosker (grøss)

nøkler og spesielt nøkkelknipper med pynt

Andres bilratt

små støvete steder - skuffer, konsollen i bilen etc

hmmmmm

Mye mye mer.......kommer an på hvem sitt det er og om mange har tatt i det tror jeg....

Skrevet

når andre pusser tenner med masse skum rundt munn...spesielt hvis dem svelger istede for å spytte..

Skrevet

"langrenns-sikleskum" er såå nasty, kan de ikke ta seg 1 sekund og tørke det bort.. når de tar et stavtak eller noe..

Skrevet

signerer stinepine.. blæ!!

 

 

Skrevet

Jeg tåler i grunnen det meste, men grønne snørrklyser som har blitt spyttet på bakken gir meg grøsninger av avsky.

Skrevet

Brukte bind/tamponger som er hevet i søpla uten og blitt pakket inn først.... æsj :(

 

Ellers så kan jeg signere på mye som er skrevet over her, -hår, negler, spyttklyser osv.

Skrevet

Deg....

 

 

 

 

 

 

Hihi:o)

Neida.. Ehh... Småkryp..

Uansett om jeg ser det på tv eller i virkeligheten. Grøsser alltid..

:)

Skrevet

Det eneste jeg virkelig synes er SKIKKELIG ekkelt er smykker (i metall), og da spesielt ringer.

Akkurat som Piri blir jeg kvalm av å se folk som f.eks sutter på ringene sine, det er så ææsj!! Brekker meg bare ved tanken..

 

 

 

Skrevet

Veldig dårlige bordmanerer. Det er bare såvidt jeg orker å spise sammen med min egen treåring noen ganger. Hun er ikke så verst for alderen. Men hun lærer uvaner av sine eldre søskenbarn som aldri blir irettesatt. De stikker fingrene i potetmosen, biter av kjøttstykker i stedet for å skjære (eller bli skåret for), slafser og viser frem det de har i munnen.

 

Og så liker jeg ikke store insekter, døde eller levende.

Skrevet

Sånne offentlige toaletter som står på sånne busstopper eller hva det er. De er fæle. Lukter pyton inne der og ser heller ikke ut. Sånne doer der det er tydlig at noen ikke har tappet ned osv, bruker ikke de da holder jeg meg heller.

Sure sokker.

Gammel og sur mat.

Sur melk og sur juice.

Skrevet

Synes også det er ekkelt med lyden av at noen spyr, lyden av isopor og potetmel

Skrevet

Sikklet til bikkja til svigerinnen min er skikkelig ekklet. Skal mye til før jeg mister matlysten og brekker meg, men denne hunden klarer det. Motbydelig når sikklet renner i lange baner. Når han da rister på huet så "splætter" det i veggen, på deg, på møbler eller hvor det nå treffer. Er du riktig uheldig så sklir du i fanskapen også...

 

og DER var matlysten min over.. ikke noe frokost på meg på en stund kjenner jeg.

 

 

men ellers er hunden søt den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...