Gå til innhold

God formiddag Bergen! Det laver ned!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert en bergenser som kjørte den lastebilen!!! HEHEHE.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Formiddag eller ettermiddag,- for meg er det en psykisk greie. Jeg sov lenge i dag, mannen min leverte i barnehagen, så for meg er det formiddag enda:)

Synes egentlig ikke det er en så god formiddag nå da, må ut å hente dette nuskeduske jeg har satt til verden snart. *skli inn i en annen bil-angst*

Skrevet

Hihihi, jeg titta opp på han da jeg gikk forbi, og han var heeelt stiv i blikket:) Hihihi, tror han var litt lammet av angst:)

Skrevet

Skal bli meg en fin tur hjem fra jobb mao... hm... Har akkurat så det holder med tid til bhg... Nesten så æ vurderer å finne meg en snarvei... Er heldivis INGEN ettermiddagsrush den veien jeg skal!!!

Skrevet

HAHAHA!!! Skulle tro snø var noe skummelt... Kor du kommer fra du da???

Skrevet

Angrer skikkelig på at jeg leverte eldstemann i barnehagen... Selv om han sikkert har det kjempegøy i snøen ;-)

Skrevet

Trøndelag - ingen over ingen ved siden:) Oppvokst med ski på beina:) Du da?

Skrevet

Kommer fra nordnorge. Bodø er vel nermeste by. Er og oppvokst med ski på beina. Er jo så gøy:) Kjedli at vi må ut og avgårde i bil for å finne snø her (ja ikke idag da:) )

Ungene storkoser seg jo i slikt vær!! Eldstemann var ute på ski fra han var færdi på skola i går!!!

Skrevet

Huff, jeg må hente barn i bhg, levere de til barnevakt, så komme meg på jobb i 5 tiden. Etter det skal jeg ta samme regla, bare omvendt.. Gruer meg ja.. Og ihvertfall til å komme hjem til et mørklagt hus uten tv...

Skrevet

Så dere hun som gikk med en liten en på magen i bæresele i begynnelsen av klippet på bt.no!! Det så kaldt ut det!

Skrevet

Her snødde det nesten 15 cm i går, samme dagen før osv osv..

Ikke antydning til kaos..

hehehe...

Skrevet

Jeg tror jeg henter nuskeduske mitt med bæresele. "Tør" ikke kjøre, kan bare glemme å trille,- og det er ikke så langt så tror jeg får ta beina fatt. Selv om det kommer til å gi bekkenet mitt en heller dårlig da:(

Skrevet

Ja, forstår at det kan være praktisk i dag, så bare så "åpent" ut når jeg så det på web-tv.. Pakk den lille godt inn i fæle været!! :0)

Skrevet

Skal gjøre det:)

Skrevet

OK - nå har jeg kommet hjem, ferdig hentet i barnehage! Trasket av gårde med bæremeis, det fikk kjempefint,- selv om bekkenet mitt sutrer litt nå.Tenker det er noen som ble missunnlige nå ja, dere får hive dere ut i blesten!

Og snøen laver fortsatt ned! Skal det ingen ende ta?

Skrevet

Hei og hå, nå regner det! Bergensklimaet fornekter seg ikke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...