Meg og knoll&tott Skrevet 5. mars 2008 #26 Skrevet 5. mars 2008 Sikkert en bergenser som kjørte den lastebilen!!! HEHEHE....
høstbarn:) Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #27 Skrevet 5. mars 2008 Formiddag eller ettermiddag,- for meg er det en psykisk greie. Jeg sov lenge i dag, mannen min leverte i barnehagen, så for meg er det formiddag enda:) Synes egentlig ikke det er en så god formiddag nå da, må ut å hente dette nuskeduske jeg har satt til verden snart. *skli inn i en annen bil-angst*
høstbarn:) Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #28 Skrevet 5. mars 2008 Hihihi, jeg titta opp på han da jeg gikk forbi, og han var heeelt stiv i blikket:) Hihihi, tror han var litt lammet av angst:)
Meg og knoll&tott Skrevet 5. mars 2008 #30 Skrevet 5. mars 2008 Skal bli meg en fin tur hjem fra jobb mao... hm... Har akkurat så det holder med tid til bhg... Nesten så æ vurderer å finne meg en snarvei... Er heldivis INGEN ettermiddagsrush den veien jeg skal!!!
Meg og knoll&tott Skrevet 5. mars 2008 #31 Skrevet 5. mars 2008 HAHAHA!!! Skulle tro snø var noe skummelt... Kor du kommer fra du da???
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #33 Skrevet 5. mars 2008 Angrer skikkelig på at jeg leverte eldstemann i barnehagen... Selv om han sikkert har det kjempegøy i snøen ;-)
høstbarn:) Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #34 Skrevet 5. mars 2008 Trøndelag - ingen over ingen ved siden:) Oppvokst med ski på beina:) Du da?
Meg og knoll&tott Skrevet 5. mars 2008 #35 Skrevet 5. mars 2008 Kommer fra nordnorge. Bodø er vel nermeste by. Er og oppvokst med ski på beina. Er jo så gøy:) Kjedli at vi må ut og avgårde i bil for å finne snø her (ja ikke idag da:) ) Ungene storkoser seg jo i slikt vær!! Eldstemann var ute på ski fra han var færdi på skola i går!!!
På vei igjen <3 Skrevet 5. mars 2008 #36 Skrevet 5. mars 2008 Huff, jeg må hente barn i bhg, levere de til barnevakt, så komme meg på jobb i 5 tiden. Etter det skal jeg ta samme regla, bare omvendt.. Gruer meg ja.. Og ihvertfall til å komme hjem til et mørklagt hus uten tv...
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #37 Skrevet 5. mars 2008 Så dere hun som gikk med en liten en på magen i bæresele i begynnelsen av klippet på bt.no!! Det så kaldt ut det!
*ale* Skrevet 5. mars 2008 #38 Skrevet 5. mars 2008 Her snødde det nesten 15 cm i går, samme dagen før osv osv.. Ikke antydning til kaos.. hehehe...
høstbarn:) Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #39 Skrevet 5. mars 2008 Jeg tror jeg henter nuskeduske mitt med bæresele. "Tør" ikke kjøre, kan bare glemme å trille,- og det er ikke så langt så tror jeg får ta beina fatt. Selv om det kommer til å gi bekkenet mitt en heller dårlig da:(
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #40 Skrevet 5. mars 2008 Ja, forstår at det kan være praktisk i dag, så bare så "åpent" ut når jeg så det på web-tv.. Pakk den lille godt inn i fæle været!! :0)
høstbarn:) Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #42 Skrevet 5. mars 2008 OK - nå har jeg kommet hjem, ferdig hentet i barnehage! Trasket av gårde med bæremeis, det fikk kjempefint,- selv om bekkenet mitt sutrer litt nå.Tenker det er noen som ble missunnlige nå ja, dere får hive dere ut i blesten! Og snøen laver fortsatt ned! Skal det ingen ende ta?
høstbarn:) Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #43 Skrevet 5. mars 2008 Hei og hå, nå regner det! Bergensklimaet fornekter seg ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå