Gå til innhold

Hvor mange her GLEDER seg til fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg:-) Selvfølgelig gjør det vondt, men det går så fort over og er så absolutt verdt det:-D

Som andre over meg, jeg hadde gjerne født mange flere ganger hadde jeg bare sluppet å gå gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg, gjorde det første gangen også! :)

Skrevet

Åja, jeg gleder meg skikkelig! Gleder meg til å kjenne smertene herje med kroppen, og vite at for hver rie så er vi enda nærmere å få se den lille i magen!!

Hilsen lykkelig uvitende førstegangs. ;)

Skrevet

Er ikke noen smertedigger, men vet jeg har høy smerteterskel. Mange andre har klart dette før meg, så det går sikkert greit med meg også1

Kan ikke få blitt noe værre enn alle plager og komplikasjoner jeg har i svangerskapet uansett!

Skal bli deilig å få hilse på nurket.

Skrevet

Me do!!

Gleder meg masse, selv om at de to forrige fødslene var helt for j.. og hvor den ene endte i haste ks.....

Skrevet

Jeg gruer meg ikke, men gleder meg ikke til selve fødselen heller. Men håper det går litt fortere denne gangen...=)

Skrevet

Jeg kjenner at jeg gleder meg til fødsel.... Jeg kjenner at jeg gruer meg til babyen skal forbi halebeinet, og er redd for at det skal briste, men jeg gleder meg likevel. Det har gått så greit de to andre gangene at jeg ser frem til denne... antagelig er det mitt siste barn, og da blir det liksom litt ekstra stas uansett hvordan det skulle arte seg :-)

Skrevet

ganske merkelig, men jeg gleder meg faktisk, til tross får at forrige fødsel vær jævlig vond, så vond faktisk at jeg spurte mamma om hu kunne kaste eg ut av vinduet(12 etasje på a-hus) hehe...

men nå vet jeg hvor inderlig verdt det det er, så jeg driter i hvor vondt det kommer til og gjøre, hehe... i etter tid var det hele en god opplevelse, og jeg gleder meg faktisk til alt, fra første rie til babyen er ute:)

jeg er såååå spent, hehe:)

Skrevet

Jeg har 15 dager igjen, og jeg gleder meg så absolutt ikke... Er førstegangs og vet ikke hva jeg går til. Har i utgangspunktet høy smerteterskel, men har fått det for meg at dette får jeg ikke til...

Vil så absolutt ikke føde, men vil bli ferdig med det, så jeg slipper å gå å grue meg hele tiden....

Skrevet

Gleder meg veldig. Hadde en veldig grei fødsel uten noe smertelindring sist, så vet at det er vondt, men fort glemt :-)

Skrevet

Samme her!!!Venter første å ser virkelig frem til å få oppleve det å føde.Var vell mer bekymret for det FØR jeg ble gravid,men nå er jeg bare spent å forventningsfull til den dagen det skjer!!:):) Så gleder jeg meg skikkelig til å se barnet jeg har gådd å ventet på så lenge..Tror at jeg kan gå igjennom ild å vann for å få denne etterlengta skatten :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...