Gå til innhold

Hvor mange her GLEDER seg til fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som overhodet ikke gruer seg? Husker jo at det gjorde j***** vondt, men det varte jammen ikke lenge sist, så tipper det går fort denne gangen også:-)

Det skal jo gjøre litt vondt å føde;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg! Førstegangs og optimistisk. ;)

Skrevet

Jeg gleder meg også =) Tenk så spennende, møte gullet i magen for første gang!!

Skrevet

Hehe, så flott! Jeg gledet meg også første gang, men ble helt skjelven og nervøs den morgenen det begynte (slimproppen gikk og litt blod). Alle fire fødslene til mamma har vært greie, så hun beroliget meg veldig den gang:-)

Og nå vet jeg hva jeg går til, så kan gjerne føde på stuegulvet om så skulle være, hehe! (Har jo på følelsen at denne fødselen kan bli veldig kjapp...)

Skrevet

Jeg er førstegangs,og gleder meg syyykt.. sikkert fordi jeg har hatt endel plager. Men gleder meg til å føde. For da vet jeg at NÅ er det ferdig:)

Skrevet

Sist så tenkte jeg bare på og bli ferdig, var så dritt lei gikk med SF og bekkenløsning på slutten..

Hadde ei vennine som fødte 2mnd før meg og hu la ut i det vide og breie om hvor fælt og vondt det var og hun skulle aldri gjøre det igjen og ingenting hjalp som smertelindring under fødsel så var jo ganske redd det skulle gjøre kjempe vondt (sånn dødlig vondt), men var langt i fra så ille som jeg trodde, det var vondt akkurat der og da men gikk fort over, så denne gangen gruer jeg meg ikke..

Kunne ha født sikkert 10 ganger så lenge jeg slapp gå gravid alle 10 gangene :P (ikke glad i og gå gravid)..

Skrevet

Er en evig optimist:) Tror det blir en smertefull, men spennende opplevelse! Er veldig spent på belønningen min;)

Skrevet

Førstegangs og har ikke grudd meg et sekund før fødselen!! Gleder meg villt til det setter igang! :) Store smerter ja, men bring it on!! Det er ikke den ting jeg ikke skal klare!

Skrevet

Så utrolig positivt å lese denne tråden!! Ble litt optimistisk selv faktisk - selv om jeg er litt bekymret over dette med fødselen. Men gleder meg veldig til å treffe vesle jenta! :)

Skrevet

Jeg er førstegangs og gleder meg bare. Klart det kommer til å gjøre vondt, men om alt går som normalt kommer det nok til og bli en fantastisk opplevelse:)

Skrevet

Er også førstegangsfødene, og ja jeg gleder meg også til fødselen, eller mest til å få "alt" overstått. Gleder meg voldsomt til å møte babyen! Er lite redd for smertene (har ingen illusjoner om at jeg takler smerte bra), men selvfølgelig litt bekymret for at noe kan gå galt. -Men som sambo sier, det er ikke noe vits i å bekymre seg for noe man ikke kan gjøre noe med!

Sambo sa for mange år siden at han IKKE ville være med på fødsel, i går sa han faktisk at han gledet seg, -mest til å treffe baby'n (og kanskje få en litt mindre humørsyk samboer etterhvert?). Tror jeg har masse støtte i at vi kjenner hverandre så godt som vi gjør!

Skrevet

Jeg er også en av de som har et positivt syn på fødsel :)

Selvfølgelig er det vondt, som du sier, men det er det største i livet! Det fineste man kan oppleve :)

Skrevet

Forrige fødsel var mildt sagt en drømmefødsel,så jeg gruer meg ikke i det hele tatt (enda...)

Skrevet

Jeg gleder meg til fødselen!!!

Synes det å gå gravid er 10 ganger verre enn selve fødselen....

Har dessuten veldig raske fødsler.

:)

Skrevet

Jeg er tredjegangs, og gleder meg denne gangen også. Eneste jeg gruer meg til er at når jeg er ferdig med denne fødselen så er det stopp, og den tanken tror jeg at jeg kommer til å bruke lang tid på å venne meg til. Har kost meg med å gå gravid, og har hatt to fantastiske fødsler.

Skrevet

åhhh glede mæ kjæmpe mye. det å få babyen på brøstkassa etter alt slitet... d e bare en hærlig følelse....

Skrevet

Ja,jeg gleder meg masse,hadde en herlig fødsels sist og håper og tror at jeg kan få en minst like fin opplevelse denne gangen,men det er enda en god stund til enda,som jeg kan kose meg med den lille i magen med.

Skrevet

For en herlig tråd =) Blir bare glad og smiler av å lese!!

Jeg må også si jeg gleder meg mer enn jeg gruer meg.

Er jo så spent på hvem som er der inne=)

Hilsen lykkelig!

Skrevet

Jeg har gruet meg fordi jeg hadde total ruptur sist, men nå gleder jeg meg bare til å få en baby igjen. Denne gangen ønsker jeg lystgass, de hadde ikke tilbud om det sist jeg fødte.

Skrevet

jeg har ikke født enda da, så har ikke noe å forholde meg til. har også ganske langt igjen av svangerskapet, så har ikke rukket å bli bekymret for fødselen. Men egentlig så gleder jeg meg utrolig masse. Klart det kommer til å gjøre utrolig vondt, men det blir da ikke mindre vondt av å grue seg. Jeg får jo se sønnen/datteren vår for første gang, kan ikke tenke meg noe bedre enn det, så sålangt gleder jeg meg bare :-)

Skrevet

Jeg gledet meg masse, helt til det nå den siste uka har gått opp for meg at jenta sansynligvis ikke kommer til å snu seg. Frister ikke med setefødsel, men er henvist til sykehuset på mandag , så da får jeg vel noen svar...

Skrevet

Jeg er førstegangs så jeg gleder meg enormt... aner jo ikke hva jeg går til:=)

Skrevet

Jeg er tredjegangsfødende og gleder meg utrolig :-))) Javist er det vondt og føde, men det er den mest fantastiske opplevelsen som finnes.

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Jeg gleder meg til å være ferdig med fødselen,hehe :)

Skrevet

jeg gruer meg ikke til selve utpressingen, men til veene! De var helt forj%#lige.. Jeg brukte over 12 timer på å få full åpning de 2 gangene jeg har født, og hadde veer med 1-2 min mellomrom.. Hadde lyst til å bare hoppe ut av vinduet and put me out of my misory.. hehe.. Presset bare 6 ganger med nr 1 og 4 ganger med nr 2, så jeg regner med at det går fort denne gangen.. Men jeg gruer meg til VEENE!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...