Gå til innhold

Bachelor kvalifiserer ikke til høyere utdannelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare blande meg og si at den setningen din, sug lut, gir ingen mening i det hele tatt. Tydelig at du ikke har psyk. utdannelse i

hvertfall;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare blande meg og si at den setningen din, sug lut, gir ingen mening i det hele tatt. Tydelig at du ikke har psyk. utdannelse i

hvertfall;)

Skrevet

hvertfall;)

Skrevet

hvertfall;)

Skrevet

hvertfall;)

Skrevet

hvertfall;)

Skrevet

hvertfall;)

Skrevet

OI! Nikolai var og klikket litt på tastene he he...

Skrevet

Hi hi, er det noen her som prøver og imponere med store ord? Greit å vite hva de betyr først eller hur.

Skrevet

Nei, akkurat. Men hvorvidt du syns det blir regnet som ingenting eller ikke spesielt høyt lenger er irrelevant for diskusjonen. Hovedinnlegger spør om bachelor kvalifiserer for høyere utdanning, og svaret er ja. Hva man syns og mener om at alle mine venner har mye mer og at nivået er ca som videregående forandrer ikke dette.

Skrevet

Og dette er adressert til en anonym litt lenger oppi høgget.

Skrevet

Ja, det er det, og det gjør jeg. Forstavelsen schiz.. har å gjøre med noe som er spaltet og delt, ergo gir det mening, om enn ikke som diagnose i psykiatrien, hvilket heller ikke var konteksten.

Skrevet

Videregående utdanning - videregående skoler

Høyere utdanning - høyskole/universitet: En bachelorgrad ER høyere utdanning.

Skrevet

5 års utdannelse er ikke høyere utdannelse det heller, da..? (adjunkt med opprykk)

Skrevet

LÆRER? Æsj... Det kvalifiserer vel til høyere utdannelse men er absolutt ikke imponerenede.

Skrevet

Tenk om noen en gang for alle kunne se hvor viktig jobb lærerne gjør. Mulig de har sitt "dårlige" rykte fordi de må bruke uhorvelig med tid på å roe ned elever som IKKE har lært folkeskikk hjemme!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...