Gå til innhold

Andre sine STYGGE unger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som rødtopp føler jeg for å forsvare meg her... uttrykk som "gen-svineri" ble brukt av en viss MariaS her - verste jeg har hørt! Jeg kan love deg MariaS og dere andre her at håret mitt er vakrere enn dere andres hår til sammen! Er neppe mange av dere som har blitt stoppet på gaten av fremmede folk som vil fortelle hvor vakkert håret ens er og som lurer på om man tar tran for å få et sånt hår... Det har nemlig jeg blitt, flere ganger - hi, hi :-) Og - jeg har en mann som sterkt ønsker seg en liten rødtopp, og det kommer til å bli verdens vakreste barn nemlig! Mye penere enn de blek-blonde ungene som det går 10 av på dusinet - nemlig ;-)

For øvrig - dere kjenner vel alle historien om jegeren og Myrsnipa? Hvis ikke bør dere lese den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette svaret var til HI vel og merke!

Hilsen Anonym 09:26

Skrevet

Anonym 09:32

Kan ikke si noe annet at du er ikke det spor bedre enn HI her. Blek-blonde unger som det går ti av på dusinet???? Det er også sjikanering av en hårfarge/utseende på mennesker.

Jeg må si at for meg driter jeg i om folk har blått hår, så lenge de er gode mennekser!!! Slutt å slenge dritt da, vær så snill!

Skrevet

jeg syntes alle unger er søte på sin måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...