frøydis m/ 4 Skrevet 4. mars 2008 #26 Skrevet 4. mars 2008 For en liten skjønnas! Nesten dårlig gjort å vaske henne. Så flink som hun hadde vært kunne hun jo gått slik et par dager !??
Sivalur Skrevet 5. mars 2008 #28 Skrevet 5. mars 2008 Jeg klikket bare på nicket ditt - og trodde bildene lå på profilen.. Ser at du nå har oppdatert termin, så babyen i magen får ikke verdens beste bursdag likevel! (eller, det vet man jo aldri, kan jo bli født den 13. likevel da.). Nå har jeg hvertfall sett på bildene på Våre album, så søt jenta di er da!!
dritgrei hei hei! Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #29 Skrevet 5. mars 2008 Jeg trodde også at bildene lå på profilen, for det er der jeg har lagt dem ut, men så landa de i våre album også.... jeg skjønner ikke no men det gjøkke no. Jeg staser egentlig på 1. mai jeg... da skal jeg bli glad, om jeg får den drømmen oppfylt, men jeg gjør nok ikke det... har mai bursdag vært greit altså.... det er fint. Jeg vil så gjerne få barn når alle har fri, det er så kosleig med laaaaaaaaaaaaaaaaaaaange bursdagsdager, og det blir det jo ikke om babyen kommer sånn midt i "vikun"... Men skla nok klare å lage fest for den nye lille tingen også.. :-)
Sivalur Skrevet 5. mars 2008 #30 Skrevet 5. mars 2008 Så lenge det ikke blir 17. mai så - det må jo være en litt kjedelig dag å ha bursdag? Med mindre man tenker at alle flagger for en selv da!! Mai er uansett en super måned å ha bursdag i!!! Heier på et mai-barn for deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå