Gå til innhold

Jeg måtte legge ut bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Resultatet av tre sekunder alene på kjøkkenet.... ha ha ha

også så sint når jeg asket det vekk... hun hadde jo smurte det på så fint, kakaopulver kan brukes til det meste :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi hi hi ha ha ha ha..... Så fin...Men du, når hun blir fjortis og begynner å sminke seg.....kanskje du skal anbefale en litt lysere brunkrem???

Skrevet

det spørs jo hlet hvem hun er uyte etter da.... om hun vil ha en vakker mørkhudet mann, så kan jo nettopp dette trikset være løsningen ;-)))

Skrevet

Ååååååå!!!

HJERTEKNUSER!!!!!

:o))

Skrevet

enig med deg urtete.... hun burde grunnen være glad jeg er en sånn mamma som ler...... ha ha ha ha... men hun prøvde seg akkurat nå med havregrynet, og da kjente jeg at jeg sa Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei litt lenge... ha ha, hun fikk et eple i stedetfor.

Skrevet

Åååå, så søt! Morsomt og slitsomt med oppfinnsomme småtasser :-D

Skrevet

Kjempeskjønn er hun!! Store, flinke dritgreijenta som snart skal blir storesøster!! He he, skjønner at det går deg på nervene, men men....

Skrevet

Så fin jente :o)

Nydelig make-up og hun har sikkert plukket opp et ag annet tips som kan videreutvikles!

Havregryn er litt lettere å støvsuge enn kakaopulver?

Skrevet

litt lettere med havregryn, det kjipe er jo at alt må ut av skuffene, for så og settes inn igjen... men nå er det ryddet der for i dag, det er jo ikke så dumt å få ryddet litt i tørrforskuffen , det var nok det hun tenkte på .-)

Skrevet

Gikk inn på profilen din for å se bilde, men fant ikke noe bilde der. Derimot ser jeg at du har antatt termin med tredjemann 13. mai! Samme dag som jeg har bursdag, for en fin dag å få et barn på!! :) Forøvrig har jeg en venninne i samme by som deg som også venter nr 3 i mai.. men det kan umulig være deg hvis årstallene stemmer på de andre barna dine. :)

Skrevet

HERLIG!!!!

Jeg har bilder av min fjortis som angrep Sjokoboksen i en alder av 14 mnd og hun var også i kategori mørkebrun overalt:-) Artig at du rakk å ta bilder av henne. Det er like moro hver gang man ser på bildene i fremtiden:-)))

Skrevet

hei du... årstallene stemmer på de andre ungene, og det er litt rart at du får frem at det står antatt termin13 mai, for det er ganske lenge siden jeg bytta til 20. mai... og det er på den profilen det ligger bilde.... rart dette her, hvor gikk du inn fra? husker du det?

Skrevet

Så morsomt bilde! Og, helt utrolig hvor kjappe de er når man snur ryggen til. Lille M på 10 måneder stuper ned i godteriskuffen, og vips har han tatt en kjeks eller sjokolade. Vi holder på å få på sikkerhetslåser på skapene nå :-)

Skrevet

Jeg hadde visst ikke bytta den lange greia bare på profilen liksom, men nå er den bytta også :-)))

Bildet kan du se om du går inn på våre album.

Skrevet

Jeg leste sikkerhetsnåler ha ha ha ha ha

og da tenkte jeg: javel, sikkerhetsnåler, det funker sikkert like bra som våre gummistrikker ;-)))

Men sikkerhetslåser er sikkert å anbefale, så er ikke faren for klemte fingre så overhengende heller :-)

Skrevet

Hellandussen, så søt! Klart det er moro med kakaopulver!

(og jeg legger dessuten merke til at ditt kjøkkengulv er myyyyye renere enn mitt, ja helt prikkfritt!)

Skrevet

Ha ha ha, Reveenka. Hvordan i ALLE DAGER la du merke til akkurat det?

Skrevet

ha ha ha ha ha ha ha prikkfritt er stilig.... dårlig kamera heter det ;-) Men det gjør ikke noe, for bilder lyver aldri... eller????? ha ha ha ha prikkfritt. rett under jenta var det en haug av kakao, havregryn og bulgur......mmmmmmmmmmmmmmmmmm

Skrevet

Nydelige lille kakaojenta din,utrolig søt :))

Godt hun ikke fant kremtoppingen da ;)

Og kakao er vel sånn skikkelig ekkelt å få vasket av det vel....sitter liksom veldig fast.

Jeg synes det er herlig med sånne små fikse og ordne unger,som utfordrer og utforsker :)

Skrevet

Jeg har nemlig akkurat sett ekstrem rengjøring på TVN - og så sett meg rundt i revehiet etterpå med et aldri så lite kritisk blikk.... Her er det nemlig både rotete og ikke helt gullende rent nemlig - og når jeg da ser et kjøkkengulv som alle de plettfrie, skinnende skapfrontene kan speile seg i, ja da er det ikke fritt for at jeg blir litt misunnelig.....

Legg ut et bilde av alle mathaugene, da vel! c",)

Skrevet

superdupermamman erta meg og lurte på hvor jeg var da dritgreijenta koste seg på kjøkkenet med kakaoen.............

noen forslag?? ;-)))

Skrevet

Hmmmm, ja nå bare kaster jeg ut et forslag asså, det er sikkert ikke riktig, men kanskje du DIBBA!?

c",)

Skrevet

Hehe...da var du nok på dib eller vasket og shinet opp på badet ;)

Skrevet

Så søt!

Kanskje på tide med en drill på husmorsystemet? Tydeligvis noe hun ikke har fått med seg!

(Sagt av ei som "dekorerte" stua med talkum i en alder av 2 år)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...