Gå til innhold

Hvem er penest av damene på dib?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men så begrunnet jeg det ganske bra også da;-) Etter å ha sett bildet mitt så er man sikker i sin sak på at jeg er den fineste =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig at jeg hadde undervisning når dette ble skrevet :D

Skrevet

mami87 med nydelige nathalie eller noe sånt. Sikker flere også en han bare sett henne som jeg husker som pen. Er nok mange som ikke legger ut bilder da, meg feks

Skrevet

Ser for meg at Maiken er en skikkelig hottie....????

Skrevet

Jeg er selvfølgelig den peneste her inne... Det kan jo alle se! Ingen er så vakker som meg :P

Skrevet

Fumlis, du er søt nok til å spise opp, da - og jeg fikk ingen streng-lærer-assosiasjon!

Skrevet

Hah, pen og pen, noen med "pent indre" og alt det der - jeg for min del er pen nedentil, jeg.

Skrevet

nei, LOTP er nok penest!

Skrevet

Da blir jeg veldig nysgjerrig på om du kjører frisert eller naturlig?

Skrevet

Nedentil? (Hva er det med enkelte ord som gjør dem uimotståelig morsomme?)

Skrevet

Det har vel aldri passet bedre å si; tror deg ikke før du legger ut bilde! He he.

Skrevet

Mulig du ligner en lærer, men en pen lærer, i så fall.

Skrevet

Oioioioi, Det var da voldsomt anonym. Tenker ikke gjøre meg større en at jeg ble veldig glad for den komplimangen. Det var mange år siden jeg ble karaktærisert som pen. Sjarmerende har hørt men pen var lenge siden.

Og om det var ironi velger jeg å tru det ikke var det.Trengte den komplimangen idag ;o))

Skrevet

Hahhaa:) Sug lut der slo du nok mange. Er ikke så veldig mange som er snasne nedentil :D

Skrevet

*gliiise*

Gi dere a kjerringer, denna tittelen er min.

Jeg får nok ikke den andre som er "utlyst" her (smartest) så kan ikke jeg få flyte på denne da?! *pretty pliiis*

Skrevet

Bare jeg får beholde tittelen "penest nedentil" så kan du få resten, ok?

Skrevet

Den skal du få ha for deg selv:)

Nisje-Lut:)

(kommer jo ikke til på enda noen måneder med denna pondusen!)

Skrevet

Var vel omtrent det jeg regna med, men jeg har så god oppdragelse at jeg ikke sa det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...