Gjest Skrevet 4. mars 2008 #27 Skrevet 4. mars 2008 Ja, jeg har jo også genene... Ikke et strekkmerke på min kropp - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Gerd-Johan Skrevet 4. mars 2008 #28 Skrevet 4. mars 2008 Det er ganske godt. Jeg har en veninne som var veldig pen da vi var sånn 16-17.Dødspen faktisk.Var ikke så værst jeg heller,men jeg var vel mere "søt".Dette levde hun på lenge, og det gjorde henne til et veldig råttent menneske på innsiden faktisk. Nå er vi 25,og hun har allerede fått rynker.Hun røyker ikke,men har gusten hud og gustent hår.Hun er fortsatt slank da men. Det føles litt godt at jeg er like gammel,jeg har født et barn og har ingen strekkmerker og er like slank som henne.Ok,nå henger kanskje puppene litt mer da,men det er fordi de er større.Gjør ikke meg noe. Og når jeg ser det sure trynet hennes(som alltid er surt og misunnelig på alle andre) tenker jeg: jøss. Jeg ser ut som jeg er toppen 19. Hun ser ut som hun er 30.Minst. HEEEEEHEHEHHEHEHE.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #29 Skrevet 4. mars 2008 Mener du at man blir et råttent menneske hvis man lever på, og tar ting litt lett pga. utseendet sitt? Det mener jeg så absolutt ikke. Anyway, strekkmerker er jo noe tynne som tykke kan få - og puppene mine henger uansett ikke selv om jeg har vært gravid. Så tror også det er veldig individuelt. Men derigjen, hvem vet om 5 år?
Gerd-Johan Skrevet 4. mars 2008 #30 Skrevet 4. mars 2008 Jeg tar etter mora mi. Så jeg regner med jeg ser snasen ut i en god del år til. Hadde jeg tatt etter pappa så hadde det vært det samme for han ser jo enda yngre ut,og det gjør også alle tantene mine. Hurra. Nei jeg mener ikke at man blir et råttent menneske av å leve på,ta ting lett pga utseendet. Jeg mener at hun bare ble det. Hun var så vant til å bli oppvartet og misunt, at hun tilslutt ga totalt faen i alle andres følelser, og ble ekstremt egoistisk. Nå er hun bare råtten og sur fordi andre har det bedre enn henne. Ja vet at alle kan få strekkmerker.Men ingen i min familie har dem.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #31 Skrevet 4. mars 2008 Jeg ligner ikke moren min, men det skulle jeg ønske jeg gjorde. Jeg ligner derimot hverken på min far, eller min mor... Så ikke godt å si for mitt vedkommende! Hun virker uansett som en kjipt krok som ikke fortjente bedre :-) Det har for øvrig ingen i min familie heller - så sikkert en slags sammeneheng der.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #33 Skrevet 4. mars 2008 Hehe, er ikke så mye å være misunnelig på uansett... Jeg har et ganske så vanlig utseende:p
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #34 Skrevet 4. mars 2008 Jeg synes selv jeg er ganske snasen. Har til og med bilde av meg for dem som vil se=)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #35 Skrevet 4. mars 2008 Jeg må innrømme at jeg er ganske nysgjerrig på hvordan du ser ut. Spesielt etter at du hevdet at du så ut som en nakenrotte. Hehe:-) Tror jeg er ganske vanlig selv, heller kanskje litt den gale veien, men bryr meg faktisk veldig lite. Folk får ta meg som den jeg er.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #36 Skrevet 4. mars 2008 Ja, du er berre lekker;-) Min stemme går delvfølgelig til deg.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #38 Skrevet 4. mars 2008 Haha... Jeg er ikke så veldig høy, brunt hår - ganske langt, brune øyne og slank... Sa helt sinnsykt mye, ikke sant?? Men jeg ligner ikke helt på nakenrotten altså!! Du ligner helt sinnsykt på en lærer jeg hadde på vgs!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #39 Skrevet 4. mars 2008 Mami20 med Emilia - definitivt! Mami med Natalie på en god andreplass.. Mami 20 er utrooolig pen!!
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 4. mars 2008 #40 Skrevet 4. mars 2008 Jupp, Olga-Borghild er uten tvil den mest snasne her inne:)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #41 Skrevet 4. mars 2008 Skulle det vært noen tvil om det? Jeg har forøvrig også gode gener, som ble nevnt over her. Jeg er da altså 1920-modell, men ser ikke en dag eldre ut enn 60. Slå den dere småjenter på et par og tjue som er stolt over å se to-tre år yngre ut! =)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #42 Skrevet 4. mars 2008 Her er det mange damer med vrangforestillinger! Det er jo meg.. At dere skal ha så trangt for det
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 4. mars 2008 #44 Skrevet 4. mars 2008 Jeg var jo i tvil om det før jeg så bilde av deg da:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #45 Skrevet 4. mars 2008 Trodde det var opplest og vedtatt at det var Mamma25 som var penest, jeg...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #46 Skrevet 4. mars 2008 trur du har tatt feil av penest og teitest nå
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #47 Skrevet 4. mars 2008 En lærer, ja... Den har jeg hørt før. Ligner alltid en eller annen lærer. Hehe:) Men jeg kan forsikre deg om at det ikke var meg. Håper hun var snill og ikke ei sur fitte. Det er det jeg får høre skjønner du at jeg ser ut som en streng skolefrøken. Spesielt når jeg har briller på. Uff.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #48 Skrevet 4. mars 2008 Hehe. Hun er den mest naive læreren jeg noen gang har hatt.... Veldig koselig - men litt streng på noe. Allikevel en dame med svært godt rykte blant alle elever - så det er ikke en dum dame å bli sammenlignet med det, altså ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå