Gjest Skrevet 4. mars 2008 #28 Skrevet 4. mars 2008 Nei, forklaringsplikt har du ikke. Det er faktisk helt frivillig. Ellers så synes jeg forresten at det langt oftere påståes at man hudflettes for å kjøpe rimeligere klær/sko, enn jeg faktisk ser noen få kjeft for det. Har faktisk aldri sett det. Matbiten skjønner jeg fortsatt ikke. Har enda tilgode å lese om DIB'ere som forer sine små med russisk kaviar og trøfler:-)
mamma-til-4 Skrevet 4. mars 2008 #29 Skrevet 4. mars 2008 hahaha....akkurat russisk kaviar kom frem i en diskusjon for en del mnd siden:) Men det var humoristisk ment da:) Ang maten oppfattes det at noen har veldig sterke meninger ang hva slags mat unga bør ha.Thats it. Ikke værre enn det,men ment på en litt mer humoristisk måte da.......
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #30 Skrevet 4. mars 2008 *skuffa* Håpte virkelig på henvisninger til utrolig barnemat, jeg nå...sukk
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. mars 2008 #31 Skrevet 4. mars 2008 Barna her får annerledes mat da, men de er allergikere, så da er det jo godtatt at de får sunn mat. ;-) Alle dere andre, ikke prøv dere på å servere ungene noe annet enn pølse, kjøttkaker og burger og til nød litt spagetti da er dere nemlig fisefine. Det blir for dumt. Kan ikke folk få lov å spise sunt og ikke minst variert og ta vare på kroppen sin om ikke de er allergiske uten å bli hengt ut for det? Hva sko og yttertøy angår så kjøper vi gjerne det av best kvalitet samme hva det koster fordi vi helst ikke vil ha syke barn.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #32 Skrevet 4. mars 2008 Finner ikke HH i Bergen sentrum. Har sett etter vårdressen. Har ikke komt ut så godt i tester. Kjøper litt av hvert, men i Bergen må den tåle vann. Har kjøpt rimeligere dresser, men ender opp med å kjøpe en ny fordi den ikke holder i bhg. Reima har jeg grei erfaring med, troll dressen har spart oss for penger siden den brukes både vår/vinter og guttene har arvet den etter hverandre (og alt vi alltid kjøper dressen på salg)
mamma-til-4 Skrevet 4. mars 2008 #33 Skrevet 4. mars 2008 Utrolig barnemat ja:) Finnes sikkert mye av det:)
mamma-til-4 Skrevet 4. mars 2008 #35 Skrevet 4. mars 2008 Kjære vene da...... Spis sunt så mye som mulig ja,men heng ikke ut de som faktisk ikke har råd til å kjøpe økologisk mat og sånt. Ingen som har hengt ut folk for at de tenker sunt,men de som anklager andre som ikke har god råd og har mulighet til å kjøpe sånt.DE er kjappe til å henge ut folk. Sko/klær:beste kvalitet er ofte ikke det dyreste. Kan ikke folk få kjøpe hva de vil og ha mulighet til uten at det må henges ut av noen da????
mamma-til-4 Skrevet 4. mars 2008 #37 Skrevet 4. mars 2008 Ja JEG skal ta en spøk,men folk blir jo jammen oppgitt jo.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #40 Skrevet 4. mars 2008 Det er jo litt morsomt at folk innbiller seg at sunn mat alltid er dyrest. Bruker mindre penger på mat enn de fleste her inne tror jeg, og vi spiser sunt. Blir ofte dyrere med halvfabrikat og posesupper i lengden. Tror to studenter har mindre å rutte med enn gjennomsnittet. Helt enig i at det dyreste ikke er det beste, men en kan lett spare seg til fant. Vinter/vårdresser kommer også mye an på hvor du bor. Den rimelige lindex dressen som kom best ut i test var 400kr ut vinduet om du bodde i bergen, siden tørre og kalde vinterdager ikke eksisterer. Mens en troll dress som blir brukt av to gutter etter hverandre som vår og vinterdress til 850,- på salg er rimelig. Kommer an på planleggingen. Men ellers så var innlegget over vittig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå