Gå til innhold

Har Reima utkonka Helly Hansen fullstendig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er Helly Hansen utedress gått helt av moten? Jeg synes alle diskusjoner her inne omhandler Reimadresser. For mange år siden jobbet jeg i en barnehage og da hadde "alle" ungene Helly Hansen. Men jeg hører aldri dere diskuterer den her inne. Er det bare Reima som duger?

Personlig synes jeg HH dressene var finere enn Reima dressene er i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, HH har vel skåret dårlig i en god del tester og Reima og Troll har ligget på toppen. Markedet utvikler seg jo.

Skrevet

Test meg her og der. Ta den du liker:-)

Folk bør jo bare gi anbefalinger så kan man ta de til etterretning om man vil. Men det er da ikke noe galt i å velge noe annet enn hva det kan virke som her inne at er mest poppis:-) Det er ikke et gjennomsnitt av foreldre som er her inne:-) Og iallefall ikke som svarer på innlegg.

Skrevet

Les det andre innlegget for hvorfor HI ikke vil bruke reima da ;-)

Skrevet

dette skulle samboeren min sett. han er selger for helly hansen :) :) :)

Skrevet

Da kan du sikkert fortelle meg hvor jeg får kjøpt HH da. Finner de jo ingen steder. Bare Reima, Reima og atter Reima overalt. Vil ikke ha Reima jeg :-(

Skrevet

Jeg synes HH sine pardresser knallgode og vil nok ikke bytte ut de. Men som vinterderr syne sjeg Reima er enda bedre.

Skrevet

Vi har brukt HH i 8 år nå, og har aldri hatt noen problemer med det merket. Kommer ikke til å bytte til noe annet.

Skrevet

Personlig synes jeg HH slår Reima ned i støvlene. Etter 2 dårlige reima dresser, bruker barna bare HH sin todelt skidress! Den er fantastisk! Barna bruker ikke regntøy lenger, dressen kan brukes uansett vær.

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med Reima, veldig lite slitesterke, hjelper ikke at de er mest vanntett når guttene sliter hull i rompa og på knærne....

Mannen min har mye med HH å gjøre (han driver med innkjøp), i tillegg til at jeg kjenner ei som driver sportsbutikk. Ifølge de begge er HH på vei inn på markedet igjen. Hun i sportsbutikken sier at HH har vært så kjedelig utseendemessig siste årene, folk velger merker med sprekere farger osv.. Men nå har de vært gjennom en fornyelsesprossess hos HH (tror de byttet noen eiere også), og vårkolleksjonen er mye friskere og kulere i designen, så nå er det mange som har kjøpt inn fra dem igjen. Kanskje vi snart ser HH overalt igjen?

Nå er det vel mest på Obs! og noen sportsbutikker vi finner dem...

Skrevet

Jeg skjønner ikke det. Vi har hatt 2 HH parkdresser som vi har brukt vår, høst og vinter. Barnehagen har skrytt av den fordi gutten min kan leke i vannet uten å bli våt. Hun ene på avdelinga skulle til og med tipse dattera si om en slik dress fordi de er så gode.

reima er sikkert også kjempegode og de som har det i bhg får helt sikkert mye skryt av dem de også:o)

Men ville bare fram til at HH duger virkelig altså! Jeg kunne ikke tenke meg noe annet i alle fall:o)

Synes også at de er myyyye finere enn reima, selvom det ikke spiller så veldig stor rolle ;-p

Skrevet

JØSS!!

Trodde at det bare var jeg som ikke kjøper reima jeg hahahaha......

Har 2 reimadresser og de er elendige!!!Det blei fortere hull på de enn det det gjør på størstemann sine strømpebukser :))))

Har troll også,men blir lite brukt.

Ja,ja....det vil jo si at det faktisk finnes andre "dib-unger" som overlever uten reimadresser,sko og fisefin mat hohoho......

Skrevet

Wow..så mange som ikke går for Reima?? He he erter bare.. he he

Jeg hadde denne vinteren (MERK: DENNE VINTEREN...ja, vi er i mars mnd men skulle ikke tro det..) en dress fra Spar kjøp og en fra merket My Wear..kjempefornøyd med de begge, men nå skal vesla begynne i barnehagen og da har mannen min og jeg tenkt å kjøpe HH dress.. og en annen dress i reserve..

HH synes vi er et bra merke og vi har ikke planer om å gå for Reima... Hørt mye bra om Reima, men vi setter vekten mot HH.

Skrevet

Dere som sier de ikke selger HH noen plasser, så gå på sportsbutikkene, der har de ikke Reima men HH. Gutten min har en HH parkdress som har fått masse skryt. I år bruker faktisk gutten euro pris sin vinterdress, den er slitesterk og god, ikke blir han våt i den heller. God beveglighet får han i den også. God beveglighet er nok ganske viktig i valg av vinterdress

Skrevet

Vi har kjøpt HH på OBS..

Er veldig fornøyd med den =)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har hatt dressen fra sparkjøp helt til nå i vinter, da kjøpte vi et todelt HH sett. Fungerer supert begge to, men jeg ble litt "forelska" i HH settet :o)

Har fått en reimadress av en dame, syns den var grusom!

Skrevet

Jeg har ikke funnet HH som er smått nok til min lille snuppe jeg, hun er rett og slett for liten!

Så hun har en Reima, og den HHdressen jeg har kan hun KANSKJE bruke til høsten. Den er jo lekker da.

Reima får jo ungene til å se ut som små teletubbies:p

Liker HH.

Skrevet

hahaha......teletubbies......den var go:)

Skrevet

Personlig ble jeg mest nysgjerrig på denne koblingen her:

"Ja,ja....det vil jo si at det faktisk finnes andre "dib-unger" som overlever uten reimadresser,sko og fisefin mat hohoho......"

Hva legger du i fisefin mat? Hvor ble sko nevnt? Hvor er sammenhengen?

HH dressen har fungert flott, H&M- dressen flott, og Ticket to Heaven-dressen er flottest:-)

Skrevet

Lurer også på hva fisefin mat er .. hehe

Skrevet

g-sport butikker har hell hansen. obs har det.. her i bergen er det mye av helly hansen.

Skrevet

Jeg synes reima dressene er litt dyre i forhold til kvalitet. Vi har sånne europris/spar kjøp i fjøset og så har vi reflex 2 delt sett i bhg og er kjempefornøyd med det. Hun er aldri våt under dressen.

Men hva jeg vil kjøpe til høsten igjen ser jeg når den tid kommer.

Det er så mange gode dresser og yttertøy nå.

Skrevet

Her bruker vi bare HH. Barnets oldemor har jobba der, så ho er stadig på salg! Er kjempefornøyde med alt ho kommer med!!!!!!!

Skrevet

Ja,og da må jeg jo forklare meg da.......

Ang det at sko kom opp i sammenhengen er jo self at det har vært utallige debatter om hvilke sko alle barna skal ha rundt-om-kring.

Og gang på gang ender det opp med at folk som kanskje prøver å se en annen vei enn alt som koster rundt 1000 lappen får pepper som bare søren her inne.

Synes det er tråkig at man ikke kan få lov til å prøve seg frem uten at man skal få "kjeft" av andre her inne.

Folk som argumenterer alle sine flotte kjøp med:-jeg vil det beste for barnet mitt,derfor velger jeg det beste.

For de som ikke kjøper det dyreste vil jo IKKE det beste for barnet.IRONI.

Dette gjelder ofte mat også.Fisefin er et ord jeg brukte for å sette det på spissen da.Og jeg tenker ikke på de barna som faktisk må ha annen mat enn det som er "vanlig".Barn som har matallegi eller en form for sykdom.

Så derfor sa jeg det som jeg gjorde og dere fikk den avhandlingen dere var ute etter.....sukk.....

Ha en videre fin dag:))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...