gladmamma<3 Skrevet 4. mars 2008 #26 Skrevet 4. mars 2008 ca 2 uker før din kommende mens har du eggløsning....Tror du har testet for tidlig...men som ordtaket sier..."det ordner seg for snille jenter":) det går bra skal du se:)...ikke for å skremme deg...men om du har "normal" syklus 28 dager..så hadde du nok eggløsning fre/lør... håper det ordner seg for deg..du vet, i dag finnes det jo alternativer...
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #27 Skrevet 4. mars 2008 Hei tusen takk for svar =D nå vet jeg d. men off d er lenge til.. tok en i dag.. den var negativ..
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #28 Skrevet 4. mars 2008 Hei, ja eg tror eg og hadde eggløsning fre/lør.. å d var på fredag alt drite skjedde..=( Takk for svar.. :D Klem..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 4. mars 2008 #29 Skrevet 4. mars 2008 det er en hvis fare for at du kan bli gravid nå ja.
gleder.meg Skrevet 4. mars 2008 #30 Skrevet 4. mars 2008 Krysser fingrene for deg, for det er jo ikke beste utgangspunkt for en baby. Det jeg tenker på er hvorfor du ikke bruker prevensjon? Planlegger du å bli gravid? Du skriver ikke noe om en kjæreste, så da kan det jo tyde på at du ikke gjør det. Da vil jeg anbefale deg å begynne på p-piller. Så er det bare å drikke i vei...med måte, da;)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #31 Skrevet 4. mars 2008 Takk, nei d e ikke d besta utgangspunktet.. helt enig. jeg har ikke peiling hvorfor d ikke ble brukt prev. jeg planlegge ikke å bli gravid. jeg har nettopp vert sammen me han ene som var med på dette her. å han andre var bare en besjent.. jeg å Xen har vert sammen i 3,5 år. så vi hadde tenkt å begynne på å lage en baby. men så skar d seg helt for oss i januar. men i desember så sluttet jeg på ppiller pga av at d er godt for kroppen me et pause år. har gått på d vell i 2,5 år. på ppiller.. ikke så bra å gå forlenge på d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå