Gå til innhold

er jeg gravid?! hvem e faren..=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

ca 2 uker før din kommende mens har du eggløsning....Tror du har testet for tidlig...men som ordtaket sier..."det ordner seg for snille jenter":) det går bra skal du se:)...ikke for å skremme deg...men om du har "normal" syklus 28 dager..så hadde du nok eggløsning fre/lør...

håper det ordner seg for deg..du vet, i dag finnes det jo alternativer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei tusen takk for svar =D

nå vet jeg d. men off d er lenge til.. tok en i dag.. den var negativ..

Skrevet

Hei, ja eg tror eg og hadde eggløsning fre/lør.. å d var på fredag alt drite skjedde..=(

Takk for svar.. :D:D Klem..

Skrevet

det er en hvis fare for at du kan bli gravid nå ja.

Skrevet

Krysser fingrene for deg, for det er jo ikke beste utgangspunkt for en baby. Det jeg tenker på er hvorfor du ikke bruker prevensjon? Planlegger du å bli gravid? Du skriver ikke noe om en kjæreste, så da kan det jo tyde på at du ikke gjør det. Da vil jeg anbefale deg å begynne på p-piller. Så er det bare å drikke i vei...med måte, da;)

Skrevet

Takk, nei d e ikke d besta utgangspunktet.. helt enig. jeg har ikke peiling hvorfor d ikke ble brukt prev. jeg planlegge ikke å bli gravid. jeg har nettopp vert sammen me han ene som var med på dette her. å han andre var bare en besjent.. jeg å Xen har vert sammen i 3,5 år. så vi hadde tenkt å begynne på å lage en baby. men så skar d seg helt for oss i januar. men i desember så sluttet jeg på ppiller pga av at d er godt for kroppen me et pause år. har gått på d vell i 2,5 år. på ppiller.. ikke så bra å gå forlenge på d.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...