Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Off dette vill jeg egentlig ikke legge ut pga jeg er veeeldig fløu over dette.. å jeg kan ikke si at: "fylla har skylda". Jeg ligger her isengen min. Å tenkter igjennom ting. Denne sist uke fikk eggløsning, jeg mener vertfall d. Jeg fikk sånt slim å var øm i magen. I helga var jeg på en fest som d skjedde ting jeg angre såå fælt på. men jeg var ikke i tillstand til å stritte i mot. Jeg.. of eg slite me å sei d.. hmmm.....ehm. jeg havna i sengå med min x og en til. *off forferdelig* eg har aldri lyst å drikke igjen for å si d slik. jeg huske ingenting. fikk høre d av min x. jeg er liv redd for å være gravid. jeg springer på do, blir såå utrooolig kvalm når jeg spise. må bare springe på do.. imorgen tidlig skal jeg ta test. Å vist jeg er gravid komme jeg til å jaah.. off.. eg grue meg.. eg grine konstant når jeg er helt aleina.. for jeg klarer ikke å tenke på noe annet enn om det ligge noe inni magen min. Eg håbe dåkk ikke får feil inntrykk av meg. Jeg er ikke den personen som jeg beskriver her=( eg hate meg selv. Jeg huske små klipp ette å ha blitt fortalt ting. Men jeg var helt møkings. Eg håbe ikke det e bare jeg som har havna opp isånt DRIIIID. Men kansje det ikke er så mange som drikke så mye..=( Meg å min X skulle kjøre faren til min X til byn, å han hadde jo selfølgelig samme parfyme som han jeg havna i seng med. Eg begynte ågrina som bare det, holdt forann nesen min å nekta å pusta.. Eg eg heilt ødlagt.. Eg hate å fortella om problemer, eg virke nok veeeldig sutrete å eg beklage d. men eg vil så jerna snakka me noen som kansje forstår hvordan jeg har det. Eller kommer me kritikk til hvor dum jeg er. Eg.. ja... takk for du leste vertfall...=) Fortvilte meg...gruer meg til i morgen, men skal få d overstått!!.... Vill ikke være gravid nå=(
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 hei;) uff nei det skal ikke være lett bestandig... *trøste klemme* syns virkelig synd på deg, kan skje den beste at mann får litt for mye å drikke å blacker ut...:s ikke noe artig... mye dumt som blir gjort i fylla... er jo ikke sikker at du er blitt gravid da... kan hende du kjenner de "symptomene" fordi du tenker mye på det og er redd for det... er lett å "innbille" seg ting da... sier ikke at du gjør det men kan hende.... går nok bra skal du se;) er her viss du vil snakke;) vet ikke helt hvordan jeg kan hjelpe deg men kan hvertfall lytte å prøve å svare.. kan ikke så mye men ofte godt å få ting ut med folk du ikke kjenner, syns hvertfall jeg... lettere å snakke da... sliter litt mæ noe av det samme jeg også... *rødme* bare å sende meg personlig melding eller noe viss det kan hjelpe deg;) krysser fingrene for deg hvertfall og håper på det beste... la meg vite hvordan det går da;) *trøste klem*
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 hei kjære deg:) ikke noen hyggelig situasjon du er kommet opp i.. men hvis du hadde eggløsning nå i helgen så vil det ta noen uker før du kan finne ut om du er gravid! det pleier gjennomsnittlig å ta rundt 14 dager fra el til man får mensen. så det er altfor tidlig å få noe utslag på en graviditets test.. vil bare ønske deg lykke til jeg:) klem fra
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Å hei. takk takk for svar. off var så redd for å få slengt opp i tryne: "jævla hora!" off.. tusen takk.. eg håbe eg bare innbille meg ja.. men d e så rart.. off. eg fatte d ikke.. Kan eg spør ka din historie e? Takk for kle, kjempe godt var d.
rasyre Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Du skulle ha kjøpt deg angrepille i din situasjon.Lykke til!
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 men du, hvis de skjedde natt til lørdag så kan du jo ta og kjøpe en angre pille hvis du ikke vil blir gravid? mener at den kan tas inntil 72timer etter at man har hatt sex.. klem:)
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 ja... tror eg ska jørr d pluss eg tar test... Kleem
babysjuk82 Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Du går jo mnd for mnd og håper du ikke e gravid. Hvorfor ik bruke prev da??
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 har ikke peiling.. men jeg var lissom ikke der.. bare kroppen min...husker ingenting..
Ladybug~N&E Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 for sent jo... hadde det skjedd på lørdag hadde du rukket å løpe på apoteket i morra tidlig. en angrepille skal tas inne 72timer. men om det skjedde etter 24 på fredag kan du jo ev. springe på legevakta nå veldig fort, forklare situasjonen og høre om det går an å få kjøpt en angrepille der? kanskje du rekker det innen 72 timer?
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 off føle meg som et ludder nå...=( sko ikke skreve dette inn.. *sukk* jeg er ikke den personen.men alle kan vel gjør feil? dette var en kjempe stoor feil:(
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 3. mars 2008 #14 Skrevet 3. mars 2008 duuu... ta det med ro snuppa... alle kan gjøre feil... ikke alltid like lett da... å ja alle kan gjøre feil, men ikke alle er tøffe nok til å innrømme det... *klemme*
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #15 Skrevet 3. mars 2008 veldig snilt sakt, eg e heeilt fortvila.. huf huf...
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 3. mars 2008 #16 Skrevet 3. mars 2008 skjønner jeg veldig godt... men det ordner seg nok skal du se snuppa;)
Ladybug~N&E Skrevet 3. mars 2008 #17 Skrevet 3. mars 2008 de aller fleste driter seg ut! noen i større grad enn andre. det gjør deg ikke til et ludder forde. jeg har vært der selv. slapp av!!! alt ordner seg!! du gjorde noe dumt. neste gang gjør du kanskje ikke samme feilen;)
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #19 Skrevet 3. mars 2008 Ja, håpe alt går fint.. jeg skal vertfall aldri drikke meg så shitings igjen.. nå har eg fått en lære penge kjenner jeg.. Takk for støtten=) Kleem
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #20 Skrevet 3. mars 2008 Tror eg ska prøva å sova.. skole i morgen.. for se om eg tar test i morgen da.. off klare eg å venta? hmm... kansje den e negativ. siden d skjedde nå nylig.. men skal si ressultate her inne.. NATTA! Tusen tuuusen takk for all støtten..dere han gode jenter!! har ikke sakt d til en venninde en gang for eg sjemst sånt.. go natt sov godt alle sammen
*Mysillen* Skrevet 3. mars 2008 #21 Skrevet 3. mars 2008 en test vil nok uansett slå ut negativt da dette skjedde i helga... du må nok belage deg på å vente i 14 dager før det er noen vits i å teste gitt...desverre
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 4. mars 2008 #22 Skrevet 4. mars 2008 skriver under på det Mysill sier. Om du tar en test nå så kan ikke den fortelle dg om du er gravid. Det første du kan fortelle meg er når første dag siste mens var, hvor lang syklus pleier du å ha??? Så kan jeg se om jeg ikke kan hjelpe dg
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #23 Skrevet 4. mars 2008 heei=) jeg hadde mens sist dn 15 feb.... syklus vet jeg ikke hva er.. *rødme* kan du fortelle mg .. kansje jeg kan svare.. er d mellom tiden i fra mens te eggløsning??
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 4. mars 2008 #25 Skrevet 4. mars 2008 hei en syklus er fra den dagen du fikk mensen (15 februar) og frem til neste gang du får mensen. hvis det pleier å ha f.eks 28 dager mellom hver mens kan du tidligst teste den 14mars:) klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå