Gå til innhold

dere rokering damer.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Marikanari, postkassa di er full=/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne er det vekt i, den er også gummibelagt med en ujevn innside, dette gjør at du maserer samtidig som du rocker;)

Absolut ikke det samme med en plastikk ring.;)

Skrevet

Kremt:) Er det jeg some r 132Ibs?

Fant ingen hvor man kunne velge 100-200Ibs!

Skrevet

JA DET FUNKA

fra 81 til 76,5 cm rundt livet berre på få tre veker. ( har ikkje brukt den så mykje eg skulle)

Skrevet

Okei.. og da er det mye mer effekt..?

Vil en vanlig rockering gi noe god effekt på hoftevalker? hehe

Har virkelig slitt med disse valkene flere år nå, så om dette funker SKAL jeg ha det!!!! =)

Jeg er 167 cm høy og veier 60 kg. Hvilken bør jeg bestille....?

Skrevet

VIL HA VIL HA VIL HA!!

Skrevet

Noen som kan svare please? vet jeg maser nå.. men vil bare være sikker;)

Skrevet

Åhh Marikanari det var godt å lese:-o

Jeg har akkurat samme "firkanten" og den irriterer vettet av meg, ser helt jævlig ut!

GJETT om jeg skal kjøpe rockering nå!!! :-D

Skrevet

Det tror jeg blir for lett til å ha noen effekt. min er 4 lbs, det kjenner du på den.

Skrevet

Ups glemte å skrive at det var Candycupps med Hannahgullet =D som var 132lbs

Milk du er:

Du er 173= 5,7

63= 138 lbs

Da ville jeg tatt den som står som nr 1, altså 3 lb

(tror når jeg tenker meg om så er det det jeg også har, skrev tidligere at jeg hadde 4.......hehe, ups)

Skrevet

Marikanari

Hvor lenge bruker du den om gangen?

Skrevet

Jeg er ikke en sånn jævler på å følge alle "regler". Jeg hatet valken mye, så dermed valgte jeg å gå for den jeg trodde ville ha best mulig sjanse på å funke.

Skrevet

Bare ett par minutter to ganger for dagen hittil. Det er for vondt til å gjøre det mer i begynnelsen, jeg er en mega-pyse. Du skulle fått bilde av blåmerkene jeg har på den ene hofta... Fine! ;o)

Skrevet

hehe lurt:)

Hvor mye bruker du den? Jeg er sikkert litt sløv....for jeg står ikke så lenge om gangen....;)

Skrevet

Så meld. etter at jeg hadde bestilt.

Valgte Acu Hoop 4 Ib, så da blir jeg sikkert superfin rundt midjen:o) Håper jeg valgte riktig, nå da!!

Skrevet

Jeg ville og bestille, men ble litt skeptisk (det vil si sambo ble det), når det kom til betalingen. Han mente det ikke var så good at jeg måtte ut med så mye opplysninger på kortet...jeg har ikke noe erfaring med slikt! HVa sier dere damer?

Skrevet

Hmm... jeg skjønte først nå at det gikk an å finne ut hvilken som passet best i forhold til vekt og høyde, jeg kikket bare på hvilken vekt den passet til. Jeg bestilte bare den jeg syntes var finest, nemlig den helt rosa;) Sjekket tabellen og det var 2. valget for min vekt og høyde, men for Experienced User... Ja, ja, Har ikke fått den ennå, men nå gleder jeg meg til å prøve!

Skrevet

du kan bestille fra en norsk side også tror jeg...men husker ikke adressen. Eller så går det kanskje ann å bruke pay-pal?

Skrevet

Hehe, kortet mitt har ikke blitt frastjålet noe. ;o) Hvordan hadde de kunnet hatt den internetthandelen hvis de stjal fra kundene de var avhengige av for å spre ordet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...