Gå til innhold

dere rokering damer.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

funker det eller??

lurer på å bestille selv.

Noen som husker adressen til den siden i USA??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på. Merker dere forbedring? Skal det hjelpe både på magen og hoftene?

Skrevet

www.sports-hoop.com

om det funker eller ikke vet jeg egentlig ikke.. håper det:)

men gøy er det hvertfall:)

Skrevet

Dytter.. :o)

Noen som har brukt den litt og merket forbedring? Eller har alle de som kjøpte den for noen uker siden bare lagt den i en skuff...? He he... :o)

Skrevet

*dytt*

ingen som vil si noe om det funker da????

Skrevet

Dytter denne igjen jeg, var jo så mange som bestilte, noen som har blitt tynnere rundt midjen...

Skrevet

*dytt dytt*

Skrevet

Har ennå ikke hatt den så lenge at jeg ser forskjell (fikk for 3 dager siden) - men fyyyyyyy så støl og blå jeg har vært rundt magen!!!!!;) Så effekt har de, og jeg merker at jeg er på god vei til å bli fastere. dessuten trener den magen på en helt annen måte enn ved alle de øvelsene jeg har gjort tidligere - og som nevnt, d er supergøy! Så jeg angrer absolutt ikke!

Skrevet

så gøy da :-)

takk for svar

Skrevet

Absolut å anbefale ;) Blir ganske så støl ja;) hadde litt blåmerker også til å begynne med, så start forsiktig;)

Skrevet

Hvor lenge må dere bruke den før dere merker at dere er sliten da ? Jeg har ikke holdt på så lenge i strekk jeg da - men holdt på 10 min idag - og jeg ble ikke det grann sliten... må man holde på 30 min for at det skal ha noen virkning liksom ?

Skrevet

Det har funka på meg etter ei uke! Jeg hadde en stygg liten "valk" oppå hoftene som fikk meg til å se firkanta/lubben ut og den er minska masse! Jeg er dritglad for den var stygg i alle bukser og kjoler, man så den uansett, og nå er den fin i ett med "hofterundingen". Alt er pent og rundt om noen skjønner hva jeg mener lenger. ;o)

Skrevet

Hvor fort fikk dere deres? Jeg bestillte like før helgen.

Dere som lurer på hvor lenge man skal rocke med den, det står på nettsiden dems og ikke mer enn 20min per dag ;O)

Skrevet

åååh jeg vil prøve.. har som hun ovenfor skrev,valk oppå hoftene! Håndtak:P vil såååå gjerne ha bort dette...

Veier 60 kg, hva lbs skal jeg da bestille...???

Skrevet

Og hva er kostnaden osv..? Er ikke så god i engelsk...

Skrevet

Det ble en ca 450 kr etter frakt og toll og tok vel 9 dager til jeg fikk den. Tok EN JÆVLA UKE bare for å få den helvetes valken bort! :D

Er dritfornøyd. :o)

Skrevet

Har sendt dg pm forresten!!! =)

Skrevet

Kan jeg henge meg på også? :o)

Hvilken ring bør jeg velge?

Er 175 cm og veier ca. 63 kg.

Bør jeg velge førstevalget som er 3Ib eller andrevalget som er 5Ib? Men det sier seg kanskje selv;o)

Skrevet

Min kostet 333 med frakt. dvs den kostet 26 dollar (det var den nr 4)

Skrevet

MEeeeen, hva er det som er så mye bedre med denne enn en vanlig rockering...?

Sambo lurer på hvorfor i pokker jeg skal bestille dyr rockering istedenfor å kjøpe en billig en som de selger overalt....???!

Hva skal jeg argumentere med...? =)

Eller kan man like godt bruke vanlig rockering...???? =)

Skrevet

Mente 26 dollar uten frakt ......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...