Gå til innhold

Ja eller neil til barnvognskilt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Skrevet

Haha, kunne ikke vært mer enig med Rampestreken, jeg! :)

Skrevet

synes det er litt fint jeg.

Skrevet

JAAAA. Klart vi måtte ha barnevognskilt, han er jo eneste i hele verden med sitt navn. Håpet er at om 15 år er navnet hans på navnetoppen. Så vi "plikter" å gjøre det kjent synes jeg :-)

Har faktisk tenkt å forstørre et stort bilde av han å henge på vogna også, he he.

Og ja, jeg synes også det er litt harry. Men bryr jeg meg? Noop!

Skrevet

Nei.

Skrevet

Gu så negative vi skulle være til vognskilt da, synes det er tøft jeg;)

Skrevet

Nei, rett og slett fordi jeg ikke har behov for det, men på rommet hadde jo vært moro.

Når det er sagt så fraråder de det i større land som England, tyskland etc. da det er mye kidnappninger der osv. og det ikke da er vitsen og si til evtl kidnappere: likk barnet mitt med navnet : . . . . .

Ikke for at det er sååå akutelt i Norge, men tenkte alikevel jeg bare kunne ta det med, som en relasjon til temaet hehe !

Gjør som du føler for du :)

Skrevet

Lokk skulle det stå, ikke likk hehe !

Skrevet

Nei, men kanskje på rommet eller noe sånt.

Men om du vil ha det, så kjøper du det. :)

Ser mange hver dag som triller rundt med navneskilt på vognen.

Skrevet

jeg kjøpte i forrige uke og har det som dørskilt på rommet hans :)

Skrevet

Jeg også synes det er tøft=)

Skrevet

Vi bruker ikke vogn, men hadde vi gjort det, hadde vi nok uansett ikke hatt vognskilt.

Skrevet

Har ett, men det henger på senga til lillegutt. Ville aldri hatt det på vogna.

Skrevet

Absolutt ikke.... Er ikke noe fint i det hele tatt synest jeg!

Skrevet

Ja,jeg har det.Kjøpte et til alle ungene når minsten skulle bli født.Står bare navn på de,med norsk flagg.

Javel så er det harry (etter det jeg leser),men det driter jeg en lang masj i :)))

Har alltid ønsket meg sånn og nå har jeg fått det så da skal jeg jammen bruke det.

Har fått masse positive tilbakemeldinger fra folk også.De synes det er artig:))))

Men ikke på DIB da.Her er det harry og sært hahahaha....som så mye annet her inne.

Skrevet

Nei....harry og unødvendig.

Skrevet

Jøss...Her var det mye negativt ja........hmm.....

Jeg personlig syns det er tøft med navneskilt:) Har selv til pjokken, men KUN navn og norsk flagg. Også har vi et MYE tøffere bilskilt på rommet hans som er spesiallaget til han.

Ser ikke hva som er så harry med navn på vognen. Eneste jeg er litt imot er datoen. Det blir LITT for personlig.

Hva med luer og gensere med navn på da? Regner med at de som ikke har skilt ikke har det heller da. Eller drikkefalsker med navn....... etc....

Jaja.....

JEG ER IALLEFALL FOR!!!!!! som minstetallet her.....:)

Skrevet

Nei, synes ikke det er fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...