Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Har litt lyst på, men synes du det er fint eller ikke...? Dessuten har jeg ikke så veldig lyst til at alle og enhver kan se navnet, eventuelt fødselsdatoen, til jenta mi.
ApriIbaby Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Nei. Liker ikke å ha navn og år hengende på vogna.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Jeg syns det er harry jeg da, har ikke noe behov for at alle skal vite hva barnet mitt heter.. Men det er min mening:) Hvorfor skal du egentlig ha barnevognskilt, når du ikke vil at alle skal vite hva barnet ditt heter?? Er ikke det hele vitsen da??
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Synes ikke det er fint. Men nå er det mange som synes at selve vogna vår er drit stygg da, så synes ikke du skal bry deg så mye om hva jeg eller andre synes
AE❤️ Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Jeg personlig synes det er stygt,men er jo opp til hver enkelt det da! Du må jo ikke ha fødselsdatoen!
Elle melle deg fortelle Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Vi har det, mest fordi det kom som gave. Hadde nok ikke bestilt selv. Men men, det er greit nok.
klg,2 boys now:) Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 ja på barnerommet.synes ikke det er fint på vogna.men kult på rommet:)
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 er ikke noe galt i det synes jeg... datteren min er den eneste med navnet sitt i norge... nå har jeg dette skiltet hengende på døren til soverommet hennes.. mange som synes dette var artig når jeg hadde det på vognen... hvis du selv synes det er fint, så gjør det.. trenger jo ikke å ha fødselsdato..
*Rutletutt* Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 Nei, syns ikke det er særlig fint - ville heller ikke hatt navn og f-dato hengende på vognen sånn...
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 3. mars 2008 #15 Skrevet 3. mars 2008 Har sånne til smågutta, men bruker de som dørskilt til rommene deres.
Bærta å babyn Skrevet 3. mars 2008 #16 Skrevet 3. mars 2008 nei til å ha på barnevogn ja til å ha på trøbil e.l
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #18 Skrevet 3. mars 2008 Nei. Fikk et sånt skilt i posten (gratis) men det henger på soveromsdøren hans.
Jenny-penny Skrevet 3. mars 2008 #20 Skrevet 3. mars 2008 Nei, det kunne jeg absolutt IKKE tenke meg!
MikroMidas Skrevet 3. mars 2008 #22 Skrevet 3. mars 2008 Hvis du ikke ønsker at alle og enhver skal se navn og fødselsdato, så henger du det selvsagt ikke på vogna - he he. Jeg er av de få som er fullstendig likgyldig til dette spm. Synes det er morsomt å se på skiltene hva barna oppi heter, men jeg ville ikke hatt det selv - nettopp av samme grunn som deg. Er det lov til å stille seg nøytral i dette alvorlige spørsmålet? he he...
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 3. mars 2008 #23 Skrevet 3. mars 2008 Jo har det til snuppa..Harry JA!! Men det må jeg si jeg driter en laaang en i:-D
lille krapyl=) Skrevet 3. mars 2008 #24 Skrevet 3. mars 2008 Det er HARRY, og jeg er ikke intr i å vise alle hvem min datter er.
Zyan Skrevet 3. mars 2008 #25 Skrevet 3. mars 2008 her var det jaggu mye nei.. husker en annen lignende tråd, DA var det mange som hadde det da! Jeg har et slikt, brukte det tilogmed da snupp var liten. Nå skal det snart opp på døra til rommet hennes, for pr d.d. ville jeg ikke brukt det, netopp fordi jeg ikke ønsker alle skal vite..tenkte ikke slik for noen år siden nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå