Gå til innhold

Hva ER det med folk her inne????

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare for å nevne det - så skal ikke bare på 11mnd trenge mat om natta... spes da det virket som den hadde spist kl 8 på kvelden... jaja... men eg er vel dum da.. må passe på så ikke dib-politiet kommer å henter mini her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mener ihvertfall jeg.

Det er mange her inne jeg lurer på om er helt vel bevart - flere jeg lurer på om burde hatt barn også, men jeg ville aldri sagt det, selv om jeg tenker det. Og det vil jeg overføre til mine barn også - hvordan skal det ellers bli?

Skrevet

Hva svarer du meg for?? jeg har ikke engang lest det inlegge du tydligvis sikter til. Jeg er bare enig med Hi at det er ofte foreldre blir kalt dumme her inne på dib, og at jeg synes det er en uting.

Skrevet

Mulig det ikke trenger det, men å la det skrike i to timer? Tydelig at vi er forskjellige, for jeg hadde ALDRI klart å høre på at snuppa hadde skreket i to timer. Dvs det hadde aldri skjedd.

Skrevet

Oi denne havnet langt nedenfor der den skulle. Den var til Sladrekjerringa som svarte meg lenger oppi her.

Skrevet

Enig med deg der, solstråle69. Var jo derfor jeg ba om unnskyldning også. Man kan mene hva man vil, men bør ikke alltid si det høyt. Man må se ann situasjonen litt og spørre seg selv om det har noen hensikt å si meningen sin høyt akkurat der og da. Har det ikke det så er det like greit å holde den for seg selv:o)

Skrevet

Skulle ikke dette være et innlegg om hva man sier til andre som man kanskje kan holde for seg selv?

Syns både de som kaller de andre dumme og spesielt de som sier andre ikke burde hatt barn er fryktelig usaklige og like ille.

Skrevet

Dette var et innlegg basert på at jeg synes mange her inne slenger rundt seg med "mobbeutrykk". På skolen blir man stemplet som mobber hvis man kaller andre for dumme.

For meg er det forskjell på det å kalle andre for dumme, og det å sette spørsmålstegn til hvorvidt enkelte burde ha barn eller ikke, når uttallelsen kommer som følge av en konkret handling.

Skrevet

Det er jeg enig i. jeg tar ikke stilling i denne tråden, synes det er ille å kalle folk dårlige mødre eller dumme på en slik side.

Skrevet

Ja........... jeg ble både kalt dum , fortalt at det var synd på ungene mine og at jeg aldri skulle hatt barn hehe.................Brutal start på en mandags morgen!!! ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...