Gå til innhold

Herregud Yppert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å stille meg selv, som anonym, i et bedre lys?

(Og anonym er ikke én person, men mange. Så om andre anonyme har slengt dritt betyr ikke det at jeg har gjort det.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å stille meg i et bedre lys? For hvem? Jeg er jo anonym, så jeg tjener jo ikke noe på og fremheve meg selv! Kaste stein i glasshus? Jeg bruker ikke disse sidene til å sitte å fortelle alle griseordene jeg kan. Kranglesiden er suveren den om det bare hadde komme frem noe saklig her inne. Det er jo bare barnslig tull.

Jeg har forstått at du kjenner Yppert Cat.68, og det er veldig fint at du prøver og forsvare han. Han er sikkert ok han. Men å sitte å forsvare "fittepratet" hans det skjønner jeg ikke at du gidder. Det sier jo en hel del om deg. Men det er jo ikke første gangen enkelte her inne vingler mere en ei full høne. Det pratet hans blir jo litt patetisk etterhvert. Han kan jo snart gi seg med det snakket. Alle har forstått at han har snappet om mange forskjellige uttrykk for kjønnsorganer og vi er imponert alle sammen. Men i lengden blir det trått.

Skrevet

Nei, men det er jævlig vanskelig for meg å skille dere, for alt jeg vet kan jo akkurat du være den som er mest ufyselig av dem alle???

Skrevet

Hvorfor er det mer legitimt for deg å rakke ned på han, en for han å rakke ned på deg?

Snakk om sandkasse mentalitet. Hvis du kaster sand på meg skal jeg kaste på deg. Det gjør deg veldig mye bedre????

Skrevet

Forsvarer fittepraten hans?? Jeg forsvarer ikke noenting han sier. Alt han sier og gjør her inne er ting han fint får stå for selv. Mitt poeng er vel heller at jeg ikke klarer å begripe hvordan man kan bli så til de grader provosert av ordet "Fitte", ja så ille at man føler det helt legitimt å kalle han for både det ene og det andre mindre nedsettende ting, og forsvare seg selv med at man er bedre en ham??

Skrevet

Det som provoserer meg mest med Yppert er at han rakker med på mitt alvorlige fedmeproblem og at jeg sliter med kronisk sopp fra fitta! Ikke en dag uten at jeg har trusa full av smuler. Mannen min vil ikke ha sex med meg pga at jeg har vanskeligheter med å vaske meg nedentil og det sårer utrolig at Yppert som er så syk i hodet hele tiden skal påminne meg om dette!! Jeg kan faktisk dokumeneter at Yppert er skyld i at jeg har gått op 49 kilo det siste året, bare for at han har rakket ned på meg som uføretrygdet, fedme og lite delikat som dame.

Hi.

Skrevet

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP:-)

Skrevet

Haha..veldig morsomt anonym...

Hilsen den egentlige HI!

Skrevet

Nok et bevis på Ypperts intelligensnivå..

Skrevet

Som er den feiteste av alle anonyme!!

Hilsen den egentlige HI!

Gjest vierge&musovic
Skrevet

Jeg skjønner hva HI mener, men er uenig. :-) Gidder ikke kverulere mer på det.

Alle er ulike og har forskjellige meninger , anonym eller ikke.

Skrevet

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP:-)

Skrevet

Raper du til meg?????????? Jeg som ba anonyme drittkjærringa å fløtte seg..................? Skal lære deg bordskikk jeg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...