Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Du er så kjedelig.. et mer enfoldig menneske skal man lete lenge etter! Tenk å henge seg så inni granskauen opp i ordet fitte! Du har seriøse problemer!! Når hele din verden handler om det kvinnelige kjønnsorgan, så lurer jeg virkelig på hvordan du er som forelder? Begynner å lure på om du er syk på sinnet.. Noe galt er det med deg. Håper du ser det selv. Og at du klarer å ta deg sammen, ikke minst for dine barn! Det går ikke en dag uten at du skriver om fitte... HALLO! Hvor syk er du?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Han er bare en stakkars patetisk liten mann.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Tenk at en voksen mann ikke har bedre ting å gjøre enn å sitte inne på et forum for småbarnsmødre og slenge dritt for å hevde seg selv. Stakkars mann.
Cat.68 Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Er ikke du ganske kjedelig som gidder å henge deg opp i det?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Det at han er sykelig opptatt av det kvinnelige kjønnsorgan har vel noe å gjøre med at han ikke får seg noe tenker jeg. Han skryter i hytt og pine om at damer for han er bare en tømmestasjon, at han forbruker kvinner. Alle vet vel at menn som skryter slik egentlig er i en motsatt situasjon, og de som holder munn og ikke roper høyt om slike ting har et tilfredstillende sexliv. Mannen min kunne aldri gjort noe så teit, og vi har et godt sexliv. Så min konklusjon blir at han "desverre" er en sexfiksert mann som ikke har noe annet sexliv en hånden sin og de han måtte finne av damer på nette. De kan han jo forbruke som han vil uten at noen tar skade av det. Men jeg har også lurt på hva slags far denne mannen egentlig er. Han er sikkert ikke slik i det virkelige liv, men det heter tross alt "ingen røyk uten ild", så uansett vil personligheten skinne igjenom. Kanskje at er kompensasjon for litt for liten: Penis? Hjerne? Begge deler?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Yppert har både litenhjerne og miniatyr pikk! Jeg har aldri sett på makan. Og jeg er 41 år!! Kjenner ingen som er i nærheten av å oppføre seg på en så bedriten og barnslig måte!
Willemo Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Takk til deg, nettpsykolog. Du peker på flere sentrale områder her, og hadde det ikke vært for at jeg gir balla i andres nettutrykk, hadde du imponert stort.
Cat.68 Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Hehehe, ja for det man skriver på en Krangleside representerer sikkert den man er irl.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Barneforeldre? Hvilke andre typer foreldre kan man være? Uansett skjønte du nok hva jeg mente. Dette er et forum for mennesker med babyer og småbarn. Forstod du det bedre nå? Poenget er at Yppert er et patetisk menneske, siden han må henge her inne for å ha noen å rakke ned på slik at han selv kan føle seg bedre. Andre menn hadde ledd av ham om de visste hva han bruker dagene på.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Du henger deg jo opp i denne tråden, så da er du vel ganske kjedelig selv.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Nei jeg tror ikke man er den samme her og irl. Men man klarer ikke helt slette sin personlighet uansett hvor mye man prøver. Det er en del av deg. Noen har jo en grusom dobbeltmoral da, uten og nevne navn, og da er det kanskje lettere å leve 2-3 liv?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er faktisk enig med HI! Dr, yppert er tåpelig, barnslig, kjedelig, irriterende, og syk i huet! Det kan ikke være mulig at en mann med barn er så grusomt opphengt i fitte???
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #14 Skrevet 3. mars 2008 Yppert er ikke far. For å bli det må man nemlig ha hatt sex.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #15 Skrevet 3. mars 2008 Ja, det er sant! hohoho! Er sikker på at pekken hans er så liten at hanmåbruke fingrene i tillegg for at kjærringa skal kjenne noe som helst!
Cat.68 Skrevet 3. mars 2008 #16 Skrevet 3. mars 2008 Jeg skjønte hva du mente ja, men yppert har jo mange barn så han kvalifiserer vel godt til å være her han som oss andre. DU mener Yppert er et patetisk menneske fordi han bruker tid her inne. Hva er du da?, DU bruker jo også tid her inne. Hva vi ønsker å bruke den tiden til er vel høyst forskjellig. Synes fortsatt Anonyme leder titelen til å rakke ned mest på andre her inne.
Cat.68 Skrevet 3. mars 2008 #17 Skrevet 3. mars 2008 Det er jeg helt sikkert. jeg kjeder meg noe vanvittig akkurat nå.;o))
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #18 Skrevet 3. mars 2008 Ikke vær vanskelig CAT! Du forstår vel at de er en stor forskjell på å være her inne og å være her inne bare for å lage dritt, skrive om fitte og å oppføre seg som en mannsjåvinistisk dritt?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #19 Skrevet 3. mars 2008 Forskjellen er at jeg er her inne for å få tips og råd om ting som har med babyer å gjøre. Yppert er her for å rakke ned på andre for å hevde seg selv.
Cat.68 Skrevet 3. mars 2008 #20 Skrevet 3. mars 2008 Hva er forskjelle på å være Dr.Yppert dritt og Anonym dritt? Jeg har fortsat til gode å bli behandlet ille av Yppert. Som regel har de gjort seg fortjent av det. Med visse unntak.......
Cat.68 Skrevet 3. mars 2008 #21 Skrevet 3. mars 2008 Det er det veldig mange fler en han som er ,her inne på KRANGLESIDEN
Cat.68 Skrevet 3. mars 2008 #22 Skrevet 3. mars 2008 Dessuten gjør du jo akkurat det samme selv. Rakker ned på Yppert for å stille deg selv i et bedre lys. Kaste stein i glasshus er en fin ting.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #23 Skrevet 3. mars 2008 Så når yppert genererer oss kvinner, sier vi er noe menn bare bruker, kaller oss fitter,tykke og stygge fordi vi har noen få kilo mer enn før, så gjelder ikke det deg?? Da vil du si at han behandler deg bra?? Trodde faktisk bedre om deg.. trodde ikke du tok imot sånt!!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #24 Skrevet 3. mars 2008 Så det er å rakke ned på en annen når man reagerer på at personen oppfører seg spm en dritt?? hehe.. det betyr at man aldri kan si ifra om noe det da.. for da rakker man ned på noen.. snodig syn du har på ting
Cat.68 Skrevet 3. mars 2008 #25 Skrevet 3. mars 2008 Kanskje jeg ikke tar åt meg.?? tenkt på det? Dessuten genererer han da ikke ,han kan da umulig vite hvilke som har noen kilo for mye. Med mindre man har det da og føler seg som et ras bør man vel strengt tatt ikke gi ham den makten over seg selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå