Gå til innhold

tror livet mitt er ganske utenom det vanlige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, ja nicket mitt sier jo alt om meg :-p

Jeg fikk en kvalm følelse når jeg leste det tragiske innlegget. Så spar deg for å sammenligne mine mamma-egenskaper med hennes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å buhu er vi sur idag eller?

Skrevet

Litt ja, når du hentyder at nick-navnet mitt har noe med hva slags mamma jeg er, og sammenligner det med en kjerring uten kontroll og med unger som omgåes alkohol på den måten.

Ellers er jeg i ganske godt humør...

Skrevet

Faktisk mye bedre humør enn det gutten din kommer til å være i når han er gammel nok til å reagere på navnet du har gitt ham :-p

Skrevet

Oiiida. Det var jo veldig saklig, ludderet? Hva i alle dager har det vi snakket om, med navnet på gutten min å gjøre?

Skrevet

Åja, da misforsto jeg, trodde dette var en usaklig diskusjon jeg...Ettersom du blandet inn mine egenskaper som mor mener jeg...

Skrevet

Å gjorde jeg virkelig det? Jeg sa at nicket ditt sa mye, med et snev av ironi, som du, åpenbart med din mangel på sosialt intellekt, ikke oppfattet.

Når det gjelder sønnen min sitt navn, så skal du vite at jeg ville aldri gitt ham det, om jeg hadde skjemtes av det. Min sønns navn, er en utrolig respektfull oppkalling av 2 oldefedre og en bestefar. Så jeg tror du bør holde deg litt for god til den kommentaren. Skal du angripe noen, angrip meg, ikke angrip et uskyldig barn, det er totalt lavmål!

Skrevet

Hallo? Kom tilbake til jorden kjære deg. Hvis ikke gutten har døpt seg selv den haugen med navn, så er det vel strengt tatt deg jeg angriper...?

Skrevet

Man får ikke navnet sitt i dåpen da ludderet. Kanskje min sønn ikke er døpt engang? Du angriper meg som har gitt han hans navn, men også ham, som bærer navnet. Det er respektløst. Vi er stolte av navnet hans, og du kan da vel si akkurat det du vil. Han vet hele navnet sitt,han liker det, jeg har selv 3 navn, jeg liker dem. VI er alle bare fornøyde, og den dagen han ikke liker det, står han helt fritt til å fjerne det han ikke liker.

Har du det kjedelig idag?

Eller er du bare...som vi her inne liker å kalle det.... umoden?;)

Skrevet

Ja, kjeder meg litt, kan ikke legge meg før tørketrommelen er ferdig :-(

Det er jo ikke hans feil at han er bærer av navnet, så det er fremdeles dem som har gitt ham navnet jeg angriper.

Skrevet

Men hva i alle dager. Kan du ikke ha respekt for at vi har kalt opp vår sønn etter mennesker vi beundrer, og som fortjener det? Er du virkelig så liten, at du må kritisere et barns navn, fordi du ikke liker han forelder? Detter er lavmål, selv av DEG ludderet!

Oliver har det nydeligste navnet jeg kan tenke meg. Tror du virkelig at din mening har noen som helst effekt på hva jeg føler? Du er jo bare utrolig tåpelig!!!!!!!!!!!!!!Hva heter ditt barn forresten? Det tør du vel ikke ut med?

Skrevet

Ps. Ser du har lagt ut et delvis nakent bilde av deg selv? Slår deg på et blunk!!! hehe :);)

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke, jeg er faktisk ikke SÅ dum ;-)

Men jeg kan si det slik at jeg IKKE har kalt ham opp etter alle de jeg beundrer, hihi...

Og jeg tror ikke jeg har noe effekt på hva du føler... eller har jeg? Begynner å lure litt nå...

Skrevet

Hehe. De små puppene der har jeg ingen problemer med å slå, og jeg har i tillegg en meget fast og slank mage, så no problemo! :)

Men jeg synes det er nok nå. Du vet ingenting om min familie sin historie eller tragedie, så jeg håper du kan trekke deg ut av drittslengingen din om gutten min sitt navn, før du vikler deg inn lengre enn du egentlig vil.

Ingen som tar seg nær av noenting her, bortsett fra at du vanærer våre forfedres navn!!!!!!!!!

Finn deg en annen hobby her inne. Det er stygt å holde på slik du gjør. Vanærer både små barn, og de døde. Sykt.

Skrevet

Hahaha... Du har så dårlig humor at det nesten blir bra :-)

For det var vel ironi? Etersom du fremdeles ikke har turd å vise kroppen din?

Jaja, kanskje jeg får en overraskelse i morgen.

Nå er tørketrommelen ferdig og nettet går så forbanna treigt, så jeg kubber. Sov godt tjukka ;-)

Skrevet

Haha, ler meg ihjel av lille månen. Ikkesant ludderet, det er gøy å terge folk som ikke gjør det de nettopp burde, nemlig overse deg.? ;P

Gjest lillehi
Skrevet

Hehe, er ikke så ofte jeg faktisk er glad for å være enslig, men etter å ha lest hovedinnlegget, tror jeg at jeg skal slutte å synes synd på meg selv for at jeg ikke har noen kjæreste!!!!!!!!

Skrevet

Hehe. Ja le deg ihjel du, din trygdesnyltende hengebuk.

Såklart svarer jeg på slike innlegg. Jeg overser ikke når noen snakker dritt om gutten min.

Skrevet

Jeg legger ikke ut nakenbilder av meg selv, i motsetning til visse andre. Men jeg kan love deg, 100% at det IKKE er noe galt med kroppen min. Det skal jeg vedde deg den snærtne rompa mi på!!! :):)

Skrevet

Haha, den var god lille månen. Jeg har sett deg i virkeligheten, og det er ikke mye snertent over rompa di... Skjønner godt du har mindreverdighetskomplekser!

Skrevet

hahaha sier du det anonym! Nei da er det nok ikke meg du har sett gitt. Nesten så du provoserte meg nok til å legge ut et feriebilde av rompa mi fra ifjor, men jeg biter det i meg.

Mindreverdighetskomplekser finnes ikke hos meg :)

Kanskje hos deg? Hvordan er din rumpestump? Og hvordan står det til med strekkmerkene? Få høre :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...