Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rømer/britax baby safe pluss med isofix base. Basen kan også brukes på neste stol (9-18kg).

Skrevet

Maxi cosi blå, hadde tenkt å kjøpe svart fordi den fargen e så universal. Men så kjente eg på stoffet i bilstolen, og synst at den svarte sitt var hardere enn den blå. Ulik fabrikat/tøy i stolene. Så då valgte eg blå. Og, eg bryr meg ikkje om at det e ein "guttefarge", og eg har fått beskjed om at eg vente jenta... Ei jenta kan kle blått ho og :)

Skrevet

Jeg har kjøpt Maxi Cosi! :)

Kjøpte brukt ;) Ga 250 kr, RØVER KJØP!!

Skrevet

maxi cosi med base... betalte 2600kr..

Skrevet

Noen som vet hva Maxi Cosi med base koster sånn ca i Sverige?

Skrevet

sykt mange som har kjøpt maxi cosi sin da.. hva med brio sin?? Den vurderer vi...

Skrevet

Jeg betalte 999kr for setet på tilbud og 1399kr for base med beltefeste.

Svar til lille bebis & me:

Tror mange styrer unna brio sin da flere av setene deres har kommet Veldig dårlig ut i test.

Og maxi cosi har fått best i test! D var ihvertfall avgjørende for meg!!!

Skrevet

Emmaljunga bilstol. Kr 1500.

Skrevet

Kjøpte sort Maxi Cosi Cabrio fix bilsete med Iso fix base, betalte vel rundt 3200 for begge totalt. Jeg er kjempefornøyd fordi Maxi Cosi er både lettere, mer hendig og praktisk å bære på, best i test, passer til vognen jeg har kjøpt (adapter), som er Bugaboo Cameleon. Jeg syntes en del av de andre setene var så klumpete og tunge, at derett og slett ikke var aktuelle.

Skrevet

Den testen er ikke helt ny da, og der var ikke Akta Graco Logical S med en gang..Den er like bra, men til halve prisen av Maxi Cosi sin!;)

Skrevet

Me har kjøpt den minste til Recaro (young profi eller noko). Her i huset er det gubben som ordne alt med bil og han satt i fleire veker og fann ut at det var den som kom best ut i div testar, i tillegg til at basen kan brukast vidare til neste sete. (og siden han er mann og kjenner til Recaro-seter frå bil-verda så var valget enkelt). Me har i tillegg kjøpt det heile på salg i Danmark og fekk sete+ base+ lita trille til å sette setet i til same pris som berre sete og base i Norge.

Me like veldig å spara pengar her i huset, men når det gjeld sikkerhet spare me ikkje på ei krona.

Skrevet

her har vi fått hts be safe izi sleep av morfar, =)

Skrevet

Har kjøpt Akta Graco Logical S med base brukt i 7 mnd på finn.no for bare 700KR. Den er som ny! Vi elsker den!

Skrevet

Vi har kjøpt Akta Graco med base.... tror vi kommer til å bli superfornøyde..... :o)

Har foresten et i hver bil.....

Skrevet

me har og kjøpt Recaro sete:)

Skrevet

Har kjøpt beige maxi cosi isofix m base. Betalte ca 2500.-

Vurderte også izi sleep lenge, men fant den for tung.

Skrevet

Vi kjøpte Akta Graco Logico S på svinesund og betalte 1150 nkr.

Den er riktig nok bittelitt tyngre en maxicosi, men prisen er bedre og den passer nok barnet litt lenger. Den kan og justere basen så ikke den blir så bratt for babyen

Skrevet

vi har kjøpt bebe confort sin som heter CREATIS FIX... den er vi veldig fornøyd med, den hadde vi til nr 1 og vi har kjøpt ny nå til nr 2. den kan festes på bebe conforte sine vogner også... kan kjeper med base også og det er KNALL TØFFE FARGER¨på disse setene..

Skrevet

Besafe izi sleep. Vurdere å kjøpe base også..

Skrevet

Akta Graco Logico S med base.

Kosta ca 1200,- i Sverige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...