Gjest Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Skulle egentli arve en bilstol, brukt kun 1 år, men det var mugg på den, så nå må vi kjøpe ny. Trenger tips:)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Kjøpte maxi cosi å er kjempefornøyd med den:-)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Ja, ser den har kommet ut som best i test:) Hvilken farge har du kjøpt da?
Emilie&Markus Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Kjøpte Akta Graco sin Logico, med base.. 1600 kr tilsammen, det var i romjula, så vet ikke om de har samme tilbudet lenger, men syns hvertfall stolen(og basen) virker veldig solid og lett i bruk. Er storfornøyd med det kjøpet i forhold den stolen vi hadde til forrige man..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Kjøpte den sorte jeg..Så kan jeg bruke den til nestemann også..De hadde den i maaange farger:-)
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Jeg leier av If.. Genial løsning.. Du betaler ett sted mellom 70 og 100 kr mnd.. Kan også betale for ett år, eller hele leie perioden og.. Kan ha opptil 4 års leie.. Da har du mulighet til å bytte ut stolen etterhvert som barnet vokser, og du får beholde den siste, som en gave.. Blir litt over 4000 for fire år, og du kan bytte stol to/tre ganger.. (de har vel bare tre str) Kjempe kjekt, spørr du meg=)
Jannamor Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 vi skal ha maxi cosi! uten tvil! det er lettest og, det kan jo hende man skal bære litt med barnet í og. Greit og kunne bære med en hånd. Det kan man med maxi cosi. Dessuten passer det med adapter til vogna vi akurat har kjøpt!! (tfk joggster twist)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Ja, så den var i mange farger ja, men kanskje mest anvendig å kjøpe sort:) Kommer sikkert flere barn etterhvert også Kjedli om en evt. gutt må bruke en rosa stol da
Phantom´ Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Rød maxi cosi har vi. Har ikke bestemt om vi skal kjøpe basen i tillegg. Tror vi prver uten først. Er jo så dyr. Har hatt samme stol før uten base, og den er jo enkel å montere uansett.
mai mammaen til to Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 vi har akta graco med base.. kjøpte det til snuppa for to år siden. og tenker vi kan bruke det til denne babyen også...
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 2. mars 2008 #11 Skrevet 2. mars 2008 Men dæææven det er lettvindt med base:-) Jeg bøyer meg i støvet for basen til bilstolen..så mye tid spart at jeg bryr meg 0 om at den var like dyr som stolen:-P Hehe..bare å klikke neppå å dra utav..null sælestyr:-D
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 2. mars 2008 #13 Skrevet 2. mars 2008 Har kjøpt Akta Graco Logical S! Den er veldig bra!! Er nesten til halve prisen av Maxi Cosi sin, koster max 1900kr med base. Maxi Cosi koster vel bare 1500-1600 eller noe bare for stolen, så kommer basen i tillegg til rundt samme pris. Den største forskjellen på de to er som jeg har forstått det på brukere og forhandlere, at Maxi Cosi er litt lettere å bære. Men hvor ofte skal man gå å bære på disse da? Og er det verdt SÅ mye penger? Det syntes ikke vi, så da ble det den til en fornuftig pris!
Phantom´ Skrevet 2. mars 2008 #14 Skrevet 2. mars 2008 Hører mange sier at Acta blir bratt i ryggen i mange bilseter... slik at babyen blir hengende litt fremover i selen i starten...
lillejentami Skrevet 2. mars 2008 #15 Skrevet 2. mars 2008 jeg ser ut som den eneste som har kjøpt Be Safe izi sleep:-)
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 2. mars 2008 #16 Skrevet 2. mars 2008 er det samme som jeg leier av if.. Ser trygg og god ut den.. =)
Bianca83 Skrevet 2. mars 2008 #17 Skrevet 2. mars 2008 Maxi Cosi her også. Blått med oransje søm. Ikke det mest fancy og vi venter jente, men hva har det å si når vi fikk det rasende billig på salg :-)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 2. mars 2008 #18 Skrevet 2. mars 2008 Akta Graco Logical S er en ny type modell, som er laget for kun for spedbarn 0-13 kg. Den har en slik indikator på stolen som viser hvordan stolen står, om man har montert den rett i forhold at den ikke skal bli for bratt eller det motsatte.
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 2. mars 2008 #19 Skrevet 2. mars 2008 rosa maxi cosi... kjempe gleder åss til og bruke den...
*Super*Mamman* Skrevet 2. mars 2008 #20 Skrevet 2. mars 2008 Vi har kjøpt Akta Graco Logical S ( tror den heter det) med base, den aller nyeste versonen iallefall... På basen kan man justere slik at den ikke blir bratt i ryggen. Det kunne man ikke med de "eldre" utgavene av denne stolen.. Betalte 1600 ink base... Kjøpte den brune vi:)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #22 Skrevet 2. mars 2008 Har også kjøpt rosa maxi cosi me base;o) Izi sleep er nesten dobbelt så tung som de fleste andre setene, blir derfor mest sannsynlig stående i bilen da man ikke orker/gidder å bære den med.....og da er jo også poenget med nedleggbar rygg borte siden den ikke kan legges ned når sete står i bilen... Vurderte nemlig denne, men fant ut at maxi cosi passet bedre om man ønsker å bruke sete annet enn bare i bilen ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #23 Skrevet 2. mars 2008 Her har vi caresam micro,macro og midi.. sikreste barnestolene
Gemini7 Skrevet 2. mars 2008 #24 Skrevet 2. mars 2008 Vi har også kjøpt Izi sleep. Synes Maxi cosi så veldig lett og grei ut ja, men når vi fikk izi sleep for 999 på salg og måtte ha punget ut med over 3000 for maxi c med base (koster vel 1600 per del?) var valget soleklart for oss.
Gemini7 Skrevet 2. mars 2008 #25 Skrevet 2. mars 2008 Må si at izi sleep virker solid da, høyere rygg enn på maxi c., og pluss for at man kan legge ned ryggen på den, hvilket maxi ikke kan. Men - jeg får jo ikke prøvd den før barnet kommer så aner ikke hvordan den er i bruk da. Kjente den var tung å bære på, men for vår del blr det uansett til bilbruk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå