Gå til innhold

Hvor mange røyker her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isj....jeg vet jo at det er dumt altså. Jeg er 30 år (31 om en uke!!! hjelpes...) og ganske oppegående, så jeg vet at jeg burde holdt meg unna røyken. Ingen unnskyldninger er "gode" nok for å ta seg en røyk.

Men med førstemann tok jeg min første sig etter fødselen da hun var ca 8 uker, og da kun èn på kvelden når hun hadde lagt seg. Visste da at det gikk 5-6 timer til neste pupp. Inntil jeg var ferdig med ammingen, (hadde masse melk og ammet til hun var 14 mnd), holdt det med èn sig hver kveld. Så ble det to stk når jeg var ferdig med ammingen, og sånn har det fortsatt. Inntil jeg ble gravid igjen og slutta på dagen. :-) Men som sagt, jeg vet at det er dumt og jeg vil jo ikke at ungen skal lide for mine laster. Noe annet; jeg håper ikke jeg må gå like lenge som du har gjort nå, jeg hadde termin 1.mars og holder på å bli gal av å vente!!!!! Og det bare etter 2 dager over termin!!! :-) Vi får håpe vi klekker snart. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, har dere FORFERDELIG lite å gjøre, siden dere gidder, og har tid til, å sitte å krangle på dette forumet? Foreslår at 3.trimester og kranglesiden slås sammen. Det er så mange kranglelystne med altfor mye tid her, og da er det nesten bare tull å ha to forum som dekker samme funksjon.

Skrevet

Helt enig med deg....og alle de andre!!!!! Er en x-røyker sjøl, og er GLAD jeg er kvitt den lasten.. selv om jeg burde sluttet med èn gang jeg ble gravid! En annen ting... hvorfor signerer de fleste her med anonym?? Tør dere ikke stå for at dere røyker eller??

Skrevet

Krangler ikke. Diskuterer. :-) Dessuten har jeg gjort rent, pussa vinduer og gått en lang tur bare for å få litt fortgang her!!!!!!!!! Vil ha ut ungen, er allerede 2 dager etter termin. Har derfor ikke lagt så mange planer framover, da jeg trodde at bebis skulle ha kommet ut nå. :-))

Skrevet

Idag hadde faktisk jeg alt for mye tid... da var det faktisk verdt å "kaste den bort" på denne tråden!

Skrevet

Men nå skal jeg dra ut å gjøre noe fornuftig! Hade bra :o)

Skrevet

Denne tråden startet jeg fordi jeg ville se om det var flere her på 3.tri som røyker..Jeg beklager på det sterkeste hvis jeg har provosert enkelte med denne tråden..men det var hovedsakelig til andre røykere.

Jeg velger å være anonym fordi jeg er ikke stolt over meg selv når det gjelder røykingen..og fordi at jeg vet at mange har en tendens å være stygge med hverandre her.Kapp gjerne av meg hue!

mvh HI

Skrevet

Igjen - denne unnskyldningen om stress!! Hva er det for noe da???

Skrevet

Men det med kosthold er jo noe annet enn røyk! Røyk er gift!!! Og hvem heller i seg 1-2 liter med brus her dag da?? Dere som røyker, men som mener dere spiser sunt, skal ikke ha god samvittighet fordi!! Det er så lett å finne på unnskyldninger for seg selv, som om at hvis jeg ikke drikker masse brus, så kan jeg røyke istedet..HALLO!?!

Skrevet

Dettan e en røykedebatt, å det e det vi gjør, vi debatter.. Å da burde folk som ik ønska å værme å debattere temaet la vær og kom inn her og se... De som bruka tia si her inne de ønska å belyse å snakke om temaet.. De som ikkje ønska det bør da la vær å bruk tia si her inne. As simple as that!! ;)

Skrevet

Det er trist at så mange gravide røyker :( både for barnet i magen og for mødrene. At noen kan ville både andre og seg selv så vondt når man vet utmerket godt hvilke skader det gjør, er helt ufattelig for meg.

Har selv en venninne som røyket under begge sine svangerskap.

Nummer en har astma, allergier og adhd, den andre er autist, og også med astma.

Gjør barnet deres, dere selv og oss andre som må passivt ta inn den røyken en stor tjeneste og slutt!!!

Skrevet

Jeg kjenner flere barn med ADHD. Absolutt alle mødrene til disse barna røyker, og røyka også i svangerskapene sine.

Min mor røyka også litt da hun gikk gravid. Har klart oss bra vi søskenene, men 3 av 3 har allergi, og den eldste søsteren min har astma. Kanskje en sammenheng?

Er ikkerøyker selv og synes vel egentlig det er ganske harry å røyke. Synes det er merkelig at enkelte ikke har viljestyke nok til å slutte når 'alle' vet hvor skadelig det er for fostret.

Men jeg vet vel ikke hva jeg snakker om jeg som hadde sånn flaks at jeg ikke begynte å røyke da jeg var fjortis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...