Carnivale Skrevet 1. mars 2008 #26 Skrevet 1. mars 2008 Ja, det er regntrekket. Hmm..rimeligste OTH...vet at biteringen.no, der du hentet bildet fra, har tilbud på OTH i fargen COCO nå (07-modell, i svart med rosa luke og rosa inni kalesjen liksom), til 5000,- (inkl regnterkk). Ellers er det mye bra å få kjøpt på finn! Skal du ha bare sportsdelen, eller bagen også? Bebito har jo som du vet, men de er ganske dyre altså...og ryktet sier man ikke får med regntrekk der. Det er jo å si fall helt teit da.
☆Lille my* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #27 Skrevet 1. mars 2008 Oy de er dyre! vil gjerne ha en svart jeg da! Får ihvertfall ikke med regntrekk til tfk på bebito. Blir nok bare sportsdelen ja! pjokken er 6 mndr nå! vokste ut av citycrossen da han var 4 mndr (baggen altså)
Carnivale Skrevet 1. mars 2008 #28 Skrevet 1. mars 2008 Ja da er det vel ingen vits i å kjøpe bag nei. Den Coco blir kanskje ltt femi til en gutt, siden den har rosa på seg Men de koster 5990,- ser jeg på biteringen.no, inkl. regntrekk. Som sagt så fins det plenty gode tilbud på finn.no, maxpris jeg har set der for 07-modell OTH er 5000,-, og da er det med regntrekk, og ofte bumperbar og uv-nett også.
☆Lille my* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #29 Skrevet 1. mars 2008 Hehhe=) litt feminint ja kanskje=) Skal følge litt med å se litt på tfk også=) Takk for hjelpa=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå