☆Lille my* Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Fikk den som lånevogn i dag! og den tippa jo bakover da jeg hang stelleveska på!!! Var ikke spesielt tung heller! Denne må vel være verre enn quinny freestyle som de sier tipper så lett!!
Carnivale Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Jøss, det har jeg aldri opplevd. Har hatt OTH i to år, og bruker den med og uten stelleveske, aldri tippet. Hva har du i veska di du da?
Regnbuens barn™ . Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 For noe tull, da må du ha hengt mer på den enn du burde, jeg har aldri tippet min, men jeg klarte å tippe en teutonia mistral og tfk twinner tvist.
☆Lille my* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2008 Tull?? Da kan vi umulig prate om samme vogn! jeg hadde 2 bodyer, 2 bukser, 2 smekker! 2 flasker med vann, pulverdispenser + bleier:/ Er en sånn helt enkel sportsvogn! bare jeg trykker litt på håndtaket så tipper den litt bakover! er ikke kødd! må være noe med vogna da! Har hørt at quinnyen tipper jeg! men den må jeg jo bruke "makt" på i forhold
☆Lille my* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 Urban jungle står det på fotbrettet
Regnbuens barn™ . Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Altså- mener ikke at du dikter opp.. men syns det høres veldig rart ut, fordi jeg har full stellebag med egen matbag på rattet, allikevel velter den ikke...
☆Lille my* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2008 Ja jeg vet jo at mange tillber denne vogna! så jeg forstår ikke! kanskje en grunn til at det er lånevogn da! aner ikke
Regnbuens barn™ . Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Er det en eldre modell? og er det den med svingbart fremhjul eller den med låst fremhjul? Veldig rart syns jeg..
Carnivale Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har hatt mye mer vekt bakpå vogna vår, aldri tippet...må jp være noe feil med dne du har fått. OTH er jo ellers en utrolig stødig vogn. Men en 4hjuling vil også tippe minst like lett om du DYNGER på med vekt bakpå...
☆Lille my* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2008 Den ser veldig gammel ut! er svart og gråmønstret med svingbart framhjul! Har dere en side hvor de har noen forskjellige oth da? så kan jeg kanskje finne den der...
Regnbuens barn™ . Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Det er jo Urban Jungle, og Urban terraine som ikke har svingbart fremhjul..
☆Lille my* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. mars 2008 Den jeg har har svingbart fremhjul ,men kan også låses! Ble trist jeg nå! likte jo egentlig vogna å hadde planer om å kjøpe den!!
Regnbuens barn™ . Skrevet 1. mars 2008 #13 Skrevet 1. mars 2008 Ikke vær trist og prøv den igjen, kan hende en nyere modell er stødigere..
Carnivale Skrevet 1. mars 2008 #14 Skrevet 1. mars 2008 Hmm...aldri hørt om den fargen jeg, da må den være eldre enn de jeg har sett i "min" oth-karriere, altså eldre enn 05-modell? Eller kanskje 05...
☆Lille my* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 1. mars 2008 Har lett på de fleste sider nå! Men finner den ikke. er svart med grå ruter på- skal prøve å ta bilde å legge ut på profilen
Carnivale Skrevet 1. mars 2008 #16 Skrevet 1. mars 2008 Ser du er fra Trondheim, hvilken butikk fikk du låne den fra?
☆Lille my* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 1. mars 2008 Webcammen har så klart klikka igjen..
Carnivale Skrevet 1. mars 2008 #19 Skrevet 1. mars 2008 http://finn.no/finn/viewimage?finnkode=12619501&reference=1/126/195/01_-2012035399.jpg&adheading=OTH+Tvilling+Urban+Jungle+Designer+Black+and+White+veil.+kr.+12.970.&sid=xz1cabGn2XV723595&adTypeId=67&WT.svl=Minibilde er det sånn mønster som dette?
☆Lille my* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 1. mars 2008 Ja den er det! Fant den på siden til bebito også nå!!
Carnivale Skrevet 1. mars 2008 #21 Skrevet 1. mars 2008 Det er jo en 06-modell, veldig rart at den tipper. Hmf. Ville gått tilbake med den, det må være noe feil med den altså.
☆Lille my* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #22 Skrevet 1. mars 2008 Merkelig! Den velter ikke over til siden! kun bakover! Men om jeg finner en som er stødig, finnes det fotpose og sånn stormtrekk osv? Og er den grei på snøføre? Får jo prøvd den noen dager nå da (om jeg tør) Har dere foresten prøvd tfk jogger twist? er de like stødige?
Carnivale Skrevet 1. mars 2008 #23 Skrevet 1. mars 2008 Veldig snålt. Det er ikke fotpose og stormtrekk til den, vi bruker bare regntrekket til det. Regntrekket har glidelåser foran liksom, så du kan åpne som ei lang luke. Den er super på snøføre Jeg har ikke prøvd tfk jogger twist, men vet mange som liker den. Den er jo ganske lik OTH da, men litt mere glidelåser etc, bl.a glidelåser for å regulere ryggen, og endel sånt. Innebygd myggnetting i kalesjen har den også, OG fins fotpose/stormtrekk til. Jeg valgte OTH fordi jeg syns den er penere, men TFK får du mer "stæsj" til.
Carnivale Skrevet 1. mars 2008 #24 Skrevet 1. mars 2008 ps: TFK har de på Barnas Hus, både på lade og på Tiller.
☆Lille my* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #25 Skrevet 1. mars 2008 Tusen takk for at du gidder å svare! Er det slik som på den røde vogna regntrekket ser ut? nesten elt lik tfk jo:)http://www.biteringen.no/produkter/barnevognerutstyr/onetreehillothuj/ Hvor finner man den rimeligste oth`n da?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå