2 fine små Skrevet 2. mars 2008 #26 Skrevet 2. mars 2008 Oensker deg lykke til med aa holde deg roeykfri resten av svangerskapet, stor prestasjon at du har holdt deg helt roeykfri i 6 mnd, det maa ha kostet blod, svette og taarer. =o) Tenk at hver dag er en ny mulighet til aa starte om igjen og ikke straff deg selv for hardt for et tilbakeslag, dette retter du fint opp ved aa ikke gjoere det igjen, det er jeg helt sikker paa. Synes i sum du har vaert flink jeg, riktig impnoerende faktisk, ettersom kroppen jo er avhengig av nikotin faktisk, naar man har roeket fast. Staa paa videre og ikke bry deg om kjeft, selv om de som kjefter mener det vel. Du hoeres oppriktig ut i forhold til at du er bekymret for hva du evt. har gjort med babyen, og selv om jeg tror du boer proeve aa holde deg roeykfri resten av svangerskapet, saa tror jeg dette har gaatt fint jeg. Staa paa og lykke til! =o) Hilsen ikkeroeyker.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #27 Skrevet 3. mars 2008 HI her... Jeg er fast bestemt på å klare dette her! Jeg har ikke tenkt til å røyke mer i svangerskapet. Takk for støttende ord fra dere Det er godt å få vite litt hva andre tenker =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå