mam <3 Skrevet 1. mars 2008 #26 Skrevet 1. mars 2008 Njaa, er litt tungt nå ja. Han jobber så mye (han drar på jobb når vi kommer hjem, familielivdrepings..) Men han har søkt på ny jobb nå, håper han får den, det blir nok å forandre mye.
Fire småtroll Skrevet 1. mars 2008 #27 Skrevet 1. mars 2008 Ja, jeg er lykkelig i forholdet mitt. Selvfølgelig er ikke mannen min perfekt, noen ting kan irritere meg noe sinnsykt, men likevel passer han perfekt til meg! Hadde er tøff periode etter at vi fikk andremann, jeg var skikkelig ute og kjøre (svangerskapsdepresjon?), var deppa og lei av alt, ga virkelig ingenting av meg selv, ville bare reise bort fra alt. Jeg var virkelig ikkenoe til partner den tiden der, men han ga meg aldri opp, han var 100% til stede hele tiden. Måten han taklet det på, uten å få noe igjen, økte respekten og følelsene mine for han til et helt nytt nivå.. Er så sikker som det går ann å bli på at vi kommer til å holde sammen livet ut.
MamiMaribel Skrevet 1. mars 2008 #28 Skrevet 1. mars 2008 Ja, jeg er veldig fornøyd og har det veldig godt med mannen min. Vi har ikke hatt det dårlig sammen til nå, og ikke hatt kriser. Vi har perioder hvor vi er mer som samarbeidspartnere enn noe annet, men vi tar ikke tungt på de periodene.Man kan ikke være superinteressert i hverandre til enhver tid, og vi ler litt av situasjonen når vi oppdager at vi er i en "samarbeidspartnerperiode". Men de første gangene vi hadde det sånn, var ganske forvirrende og fortvilende. Vi skjønte ikke helt hva som var på gang og trodde vi var på vei inn i en grusom krise:-D Nå vet vi at det er noe som kommer med jevne mellomrom......:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå