madame Mim Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 vi har ofte tunge perioder hvor allt ser håpløst ut, noen flere?
Turtelduen Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Har hatt noen tunge perioder, men aldri vært håpløse. For for oss begge er skilsmisse uaktuelt. Vi er begger 100% innstilt på å løse evnt problemer. Og det har vi klart i til nå hvertfall Snart 7 år... Så ja, jeg er lykkelig.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Nei, ingen er vel lykkelig hele tiden? Det er naivt å tro.. Går for det meste fint, men man må gjøre en innsats for å ha et godt forhold når den første forelskelsen legger seg.
madame Mim Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 ja det er vel så at ingen forhold går av seg selv. Det er vel jobbing hele tiden, men i vårt tilfelle er det bare den ene som gir av seg selv å da føles det litt feil
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Er fornøyd med valg av mann. Omtenksom, god far, god forsørger og jobber for at alle har det godt rundt han. Han har mange sider som irriterer meg, men det er ikke av så alvorlig karakter at jeg mister respekten for han eller meg selv. I perioder er vi mer partnere i et foretak enn kjærester, spesielt når mye skjer eller det er veldig hektiske perioder på jobb og hjemme samtidig. Vi snakker sammen, men ikke om viktige ting. Jeg stresser ikke når de periodene kommer fordi jeg vet at når alt faller på plass finner vi tilbake til hverandre som kjærester. Det er vel derfor ikke jeg vil kalle det tunge perioder.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Vi har det bra, ja.. mye er vel blitt en vane, men det er vi begge innstilt på at er greit, når vi levre med små barn. finner på ting samme innimellom. tror ikke et er naivt å tro at vi holder sammen resten av livet, er rimelig overbevisst om at det blir oss to...
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Ja, da blir det jo ikke så lett. Forstår han ikke at han må gjøre en innsats da? Be han bli voksen ;-) Vi har vært sammen i 9 år nå, og det meste går av seg selv. Vi krangler/ diskuterer innimellom, men aldri foran ungene.
lenej :o) Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 ja, er veldig lykkelig. vi kan være uenige, men krangler aldri/sjelden. men er det noe utenom som irriterer oss, er det godt å få "tømt" det på oss, enn at man skal gå å sure på andre... så noen ganger kan ting værel itt negativt, men det er ikke oss, det er ting utenom, jobb, familie å sånn..
Turtelduen Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Ja, da er det nok tungt... Vi er veldig innstilt på at vi skal gi begge ot og ta i mot begge to også. Hvilke innstillinger en har til forhold tror jeg har mye å si når ting er tøft. Mye å si på hvordan ting kan ende.
Sjefsmegga Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Ja, vi er lykkelige. Har våre dager vi også som de fleste der ikke alt er "fryd og gammen" akkurat..men kan med hånda på hjertet si at vi har fler gode dager en dårlige dager sammen.
Pixie Power Skrevet 1. mars 2008 #13 Skrevet 1. mars 2008 Ja, vi er lykkelige. Vi har ikke hatt noen tunge og håpløse perioder, men vi er forberedt på at det kan komme. Vi vet at et langt samliv vil preges av både opp- og nedturer, akkurat som livet ellers. Men vi skjønner begge viktigheten av å kommunisere godt. Vi kan være uenige og diskutere heftig, men vi gjør oss ferdig med det. Vi har et godt og sterkt fundament og mye kjærlighet. Så jeg vil absolutt si at jeg er lykkelig, men det betyr ikke at man er superforelsket hele tiden.
Sjefsmegga Skrevet 1. mars 2008 #14 Skrevet 1. mars 2008 Sant det du skriver der, vi har også perioder vi er mer " Familien......a/s", vil heller ikke kalle det en dårlig periode, men et resultat av hverdagen og livet. Kjæresteperiodene blomstrer jenvt og trutt med jevne mellomrom lell...og til tider er det godt å få hodet utav den rosa skya og være i fokus på andre viktige oppgaver... :-)
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #15 Skrevet 1. mars 2008 Vi har også tunge perioder, ofte er vi uenige og diskuterer, innimellom krangler vi. Men, alt i alt, er vi lykkelige sammen. Ein kan ikkje forvente at det skal være enkelt alltid, men så lenge ein er innstilt på å jobbe for at det skal fungere og vil at det skal fungere, så går det som oftast bra. (det forutsetter sjølvsagt at ingen av partane er mishandlere eller lignande)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. mars 2008 #16 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er lykkelig =) Enda mer lykkelig etter 16.august, når jeg blir hans kone =) MEN vi har våre diskusjoner innimellom, noe jeg mener bare er sunt for ett forhold! Et forhold er ikke bare en dans på roser! Men vi har det mange ganger bedre nå, enn i begynnelsen når vi var sammen!
Lekamøia Skrevet 1. mars 2008 #17 Skrevet 1. mars 2008 Det kommer an på hvordan man definerer lykke, men jeg er lykkelig med vårt forhold som har vart i veldig mange år, vi kjenner hverandre veldig godt, er hverandres sjelsfrender i tillegg til kjærester og foreldre til en god gutt. Men vi har også et liv utenom hverandre med egne venner, ulike jobber, egne interesser osv. Vårt forhold har alt fra kjedelige hverdager, gode hverdager, festdager, øyeblikk av total lykke, heftige diskusjoner, dager der alt går på tverke, perioder der vi ikke er så flinke til å SE hverandre, og andre perioder full av nærhet og gode samtaler. Enkelte ganger har den ene av oss ikke det bra, andre ganger er det den andre, og en sjelden gang har vi det tøft begge 2 samtidig. Men mest av alt har vi gode hverdager der vi setter av mye tid til hverandre som familie. For oss er dette livet - det livet vi ønsket oss, og det vi har og ønsker å fortsette å ha. Det hender jeg har lyst å tuppe han på hodet ut av døra , og det hender nok at han har lyst til det samme med meg , men det har aldri vært et alternativ for oss på alvor å gå fra hverandre. Vi har alt for mye å tape på det
knærtebærte Skrevet 1. mars 2008 #18 Skrevet 1. mars 2008 Jeg kan si at jeg er lykkelig.Men for all del...vi har tunge stunder hvor vi går på hverandres nerver!!Og vi går vel igjennom de samme problemene som alle andre par.Det som gjør seg for oss er at han reiser offshore..Hjelper at han er borte i perioder:)
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 1. mars 2008 #19 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er lykkelig forelsket:)
madame Mim Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 1. mars 2008 vi er vel egentlig mer kompiser nå enn kjærester, men det går seg vel til etterhvert. Blir jo en del forandringer nå som en er blitt foreldre.
melkekua™ Skrevet 1. mars 2008 #21 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er lykkelig med min mann ) men vi har da våre opp- og nedturer som alle par.
Mille** Skrevet 1. mars 2008 #22 Skrevet 1. mars 2008 Ja, vi er veldig lykkelige, har vært sammen i 11,5 år og har vel aldri hatt det så bra som nå. ) Men vi har hatt tunge perioder hvor vi virkelig har tvilt på om vi hadde en framtid sammen, heldigvis kom vi oss igjennom de. ) Hvis man fortsatt kjenner at man elsker hverandre på den "rette måten" så tror jeg på at man kan kommer seg igjennom sånne tunge perioder. Så da er det bare å kjenne etter HI, og evt finne ut hva man kan gjøre for å komme på rett kjøl igjen. Lykke til! )
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 1. mars 2008 #23 Skrevet 1. mars 2008 Jeg må jo innrømme det, at jeg er lykkelig i mitt forhold. Men det betyr jo ikke at vi alltid er enige, eller aldri har problemer... Men vi er nå inni vår 13 år som gift, og vart sammen i over 14 år... Så jeg kan jo ikke klage )
Verdens tøffeste mamma Skrevet 1. mars 2008 #24 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er lykkelig sammen med min mann, men vi har våre opp- og nedturer vi også! Alle forhold må jobbes med for å fungere og begge må ville at det skal fungere. Har valgt en god mann som er omtenksom, snill og en fantastisk far. Han har helt klart ting som irriterer meg, men ingen store vesentlige ting.. og vi diskuterer innimellom. Noen ganger skikkelig krangler vi, men vi vet at vi vil være sammen og elsker hverandre og da kommer vi over kneika etter hvert" :-) Ønsker deg alt godt i ditt forhold. Ikke godt å, ikke ha det bra sammen med den du deler livet med...
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #25 Skrevet 1. mars 2008 Jeg tror alle har noen perioder som ikke er like rosenrøde som andre, det har vi også, men gjevnt over har vi det bra sammen og dermed kan vi vel kalles for lykkelig tross alt. Nøkkelen til et godt forhold er vel, utenom å være glad i partneren, god kommunikasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå