Mumiluvu Skrevet 1. mars 2008 #26 Skrevet 1. mars 2008 The day you deliver, outside will be windy. Your baby will arrive at night. After a labor lasting approximately 5 hours, your child, a boy, will be born. Your baby will weigh about 7 pounds, 8 ounces, and will be 19-1/2 inches long. This child will have light blue eyes and a little patch of brown hair. But there is more. I sense that you are feeling some stress. This is very normal. However, I would like to suggest that you try some of these methods to pamper yourself a bit. hvor mye er egentlig 7 pounds,8 ounces?hvor langt er 191/2 inches? hehe
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #27 Skrevet 1. mars 2008 he he gøy detta .hun sa at babyn var 6 pounds,10 ounces,og 18 inches ,noen som vet hvor mye det er????. ul sier gutt men har vært å spådd meg hos ei dame som er treffsikker og hun sier jente ,hun beskrev mine 2 forrige barn akkurat som dem ble,alt stemte ,så vi får se denne gangen .Hun sa også at jenta kommer om natta,fødselen 2timer,hun har grønne øyne ,kansje jeg har grønne ,min datter og min mor,og hun sa også at jeg lurte på om jeg fikk hard fødsel,og om tok lang tid ,jepp det stemmer jeg har gått å grubbla lenge på det så vi får se nå da ,morro var det da hehe,noen som kan svare meg på målene?
mamma`n til nurk Skrevet 1. mars 2008 #28 Skrevet 1. mars 2008 Hmmm....jeg får visst en brunøyd, mørkhåret sønn....Litt rart siden ultralyden viser jente og både jeg og sambo og de fleste i slekta vår er blonde og blåøyd...Spennende å se da? I såfall krever nok sambo en dna-test, tror jeg;)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #29 Skrevet 1. mars 2008 tviler på at dette kommer til å stemme... 9timer lang fødsel... neppe. hadde styrtfødsel med første mann... venter jente... har vært på gjenntatte ul, hun spådde gutt... med brune øyne... umulig... vi har begge blå...
Noah-gullet Mai-08 Skrevet 1. mars 2008 #30 Skrevet 1. mars 2008 Det stod at jeg skulle få en jente etterr 6 timers fødsel,men UL viste at jeg venter en liten gutt.,.,hehe
polarn & pyrene Skrevet 1. mars 2008 #31 Skrevet 1. mars 2008 Morosm denne da, håpe rbare ikke den stemmer helt da det skal ta 17 timer.Ellers stemmer det med kjønnet og at det blir mye hår tror jeg nok, slik var det med min første. Madame Zaritska, our resident clairvoyant, wants to help you prepare for the arrival of your child. Here she does her best to predict certain aspects of your labor and birth experience. What she senses for you The day you deliver, outside will be cloudy. Your baby will arrive in the afternoon. After a labor lasting approximately 17 hours, your child, a boy, will be born. Your baby will weigh about 6 pounds, 15 ounces, and will be 19 inches long. This child will have light blue eyes and a lot of hair.
snart mor til 3 Skrevet 1. mars 2008 #32 Skrevet 1. mars 2008 The day you deliver, outside will be windy. Your baby will arrive in the early evening. After a labor lasting approximately 6 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 10 pounds, 6 ounces, and will be 19 inches long. This child will have blue eyes and be almost bald. But there is more. It is perfectly healthy and normal to want to look good, even during these interesting months! I sense you feel a little reluctant. Well, you're not being silly or shallow -- you're taking care of yourself. And I am happy that you are. Here is some fashionable advice for you to peruse at this special time. for dere som får opp feilmelding så gå til stedet hvor det står labor/birth så madam ...... predictions... arti når flere har klipt og limt her..så ser man at ikke alle får samme svar... men 48,2 cm og 4,5 kg???er lov å håpe at lille pia vårres ikke blir såå stor...blåøyd kan hun sikkert bli,da jeg også er det..når det kommer til håret derimot så skal det sies at min kjære var gammel før han fikk hår på hodet,sååe...hmm.. ellers så stemmer det med at jeg ikke føler meg helt komfortabel for tiden..har handlet inn ny forsyning med smykker på ebay nå i håp om å kunne freshe meg LITT opp..frisørtimen har jeg på mandag, rett etter at jeg skal på bukseshopping...føler meg som en skikkelig slask for tiden..så litt interesannt dette ja...
Smånetta 14.mai Skrevet 1. mars 2008 #33 Skrevet 1. mars 2008 Hehe. Nesten skallet jente med blå øyne som veier 4, 3kg... Tja Ligger nederst på det grønne på sf-mål, så selv og fikk vite av jm at det er gutt på ul. De blå øynene er mulige (far har grønn-brune og jeg har grå-grønne, men bestefedrene har knallblå), og ikke noe hår går nok an. Skallet som sin mor, stakkar liten.
Smånetta 14.mai Skrevet 1. mars 2008 #34 Skrevet 1. mars 2008 HAHAHA. Jeg tok den en gang til men forandret litt på svarene. Hun insisterer på at det er ei jente. Jaja. Da har vi i hvert fall navnet klart, så får hun leve med blå klær, as, for hun arver fra storebror og storefetter og jeg har et skap fullt. Men denne gangen er øynene blitt lysebrune. Lengden på fødselen høres ut til å stemme, da. LItt kortere enn sist.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #35 Skrevet 1. mars 2008 Tror ikke denne stemmer helt:) prøvde på nytt etter å ha fått spådommen, da ble gutttil jente, og 22timer fødsel til 10. 4 kilo til nesten 3 men dette er jo bare formorro skyld
Tante Bassa Skrevet 1. mars 2008 #36 Skrevet 1. mars 2008 Kan noen forklare dette med vekt og lengde for meg? Jeg venter forresten en gutt... hehe. The day you deliver, outside will be slightly overcast. Your baby will arrive at night. After a labor lasting approximately 4 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 8 pounds, 8 ounces, and will be 18 inches long. This child will have light brown eyes and be almost bald.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 1. mars 2008 #37 Skrevet 1. mars 2008 -------------------------------------------------------------------------------- Madame Zaritska's reading Madame Zaritska, our resident clairvoyant, wants to help you prepare for the arrival of your child. Here she does her best to predict certain aspects of your labor and birth experience. What she senses for you The day you deliver, outside will be slightly overcast. Your baby will arrive in wee hours of the morning . After a labor lasting approximately 5 hours, your child, a boy, will be born. Your baby will weigh about 7 pounds, 8 ounces, and will be 20 inches long. This child will have light blue eyes and a little patch of brown hair. But there is more. I sense that you are feeling some stress. This is very normal. However, I would like to suggest that you try some of these methods to pamper yourself a bit. -------------------------------------------------------------------------------- Her ble min..venter en gutt...men tror ikke han får blå øyner.Blir nok brune.
Nostalgi Skrevet 1. mars 2008 #38 Skrevet 1. mars 2008 What she senses for you The day you deliver, outside will be sunny. Your baby will arrive in the afternoon. After a labor lasting approximately 10 hours, your child, a boy, will be born. Your baby will weigh about 8 pounds, 13 ounces, and will be 18 inches long. This child will have dark brown eyes and a lot of hair. But there is more. I sense that you are in need of distraction. Some enjoyment. Have you thought about belly painting? Take a look. Vel 18 inches er ikke det 46 cm og 8 pounds, 13 ounces 4 kg med andre ord veldig kort og tjukk. vet ik helt om det stemmer . forrige var 53 cm lang. er umulig at vår får brune øyne. men kanskje resten stemmer. bare vente å se;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå