Gå til innhold

Her kan dere spå fødselen deres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-) denne var litt morsom. Får se om det stemmer da..

Skrevet

Ja, det var jo morsomt å prøve:-)

Men hun er nok ikke helt treffsikker.....jeg skulle få en gutt med brune øyne....da tror jeg slekta både på min og min manns side begynner å lure...vi har ingen nær familie med brune øyne.

Men stemmer at det kommer en gutt:-)

Også skulle fødselen vare bare to timer.....jeg skal ha ks:-)

Skrevet

hvorfor kommer jeg ikke inn? det står at siden er flytte????

Skrevet

Kommer ikke inn jeg heller.. :(

Skrevet

Hvis dere går inn på pregnancy så finner dere en link til madame zaritska ;-)

Skrevet

fikk vite akkurad det samme,gutt med bune øyne og da får jeg slag hvis det stemmer for jeg har fått vite på 2 UL jeg vente rjente, og har kommoden full i masse kjoler...fødselen min skulle bare ta to timer,ble født en regnfull dag tidlig på kvelden.sambo har brune øyne så det kan jo stemme...en anna pussig ting var at hun som spådde følte jeg var helt alene for øyeblikket,stemmer for sambo er i utlandet og har vært det lenge...men men,dette er vel bare for tøys sikkert...

Skrevet

Morsomt! Får se om dette stemmer da:

What she senses for you

The day you deliver, outside will be rainy. Your baby will arrive in wee hours of the morning .

After a labor lasting approximately 2 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 8 pounds, 5 ounces, and will be 22 inches long. This child will have blue eyes and some very fine hair.

----Vi venter en jente, vi har begge blå øyne og lyst hår...----

Skrevet

Denne var litt artig ja.

Det skal regne på min fødedag, og fødselen skjer tidlig på morgenen. Varer i ca 10 timer, og det bli en jente. 2920 gr og 50,8 cm lang. Blå øyne og nesten ikke noe hår. Frisk.

Ligner veldig på min forrige fødsel iallefall. Fikk en gutt på omtrent samme tid,gr og cm. Blå øyne. han hadde litt hår. Denne gangen vet vi ikke kjønnet da, men jeg håper på jente.

Skrevet

Så arti =) =) Hehe... Arti å se om dette stemmer...

What she senses for you

The day you deliver, outside will be overcast. Your baby will arrive at night.

After a labor lasting approximately 7 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 6 pounds, 9 ounces, and will be 22 inches long. This child will have light brown eyes and some very fine hair.

But there is more. I sense that you have thought about labor in the water. You ask yourself, "Why do women find it helpful?"

Ok, vi venter jente, så det er rett, men om hun får lysbrune øyne blir jeg litt overrasket hehe... Men det er ikke umulig. Mamma og begge søstrene mine har brune og jeg har grønne. Gubben har isblå øyne.

Har faktisk veldig lyst å føde i vann, tenkt over det ganske masse, hehe. Rett der og =)

Men dere, hva blir vekt/lengden omgjort i kilo og cm??? Hakke peiling på engelske mål :S

Skrevet

What she senses for you

The day you deliver, outside will be rainy. Your baby will arrive at night.

After a labor lasting approximately 9 hours, your child, a boy, will be born. Your baby will weigh about 11 pounds, 9 ounces, and will be 20-1/2 inches long. This child will have light blue eyes and be almost bald.

Gutt stemmer, svært sannsynlig at han er såpass stor. Jeg og pappan har begge blå øyne, og jeg hadde i grunnen sett for meg en skallet baby :) En fødsel på 9 timer hørtes jo ikke så forferdelig ut.

Denne likte jeg!!

Her er en link til å regne om lbs til kilo, for dere som trenger det. http://www.convertunits.com/from/lbs/to/kg

Skrevet

Men dere?? Er ikke 22 inches veeeeldig langt?? Fikk 55 cm når jeg regnet om :S Mine unger har vært 46,47 og 50 og 51 cm hehe...

VET at dette bare er for moro, men likevel, hehe... Jeg er bare 160 og gubben 180... Ville blitt superoverrasket om det kom ei laaang jente hehehehehehe......

Skrevet

Hun sa jeg skulle få en jente, enda 3 ultralyder har sagt gutt.. ellers stemte alt ganske bra!

ble litt storlyd da det sto at hun "følte" at jeg ville føde i vann, får det stemmer! :) men det er nok bare tilfeldighetene som råder her tror nå jeg!

Skrevet

Så utrolig spennende :D

What she senses for you

The day you deliver, outside will be warm. Your baby will arrive in the evening.

After a labor lasting approximately 6 hours, your child, a boy, will be born. Your baby will weigh about 8 pounds, 2 ounces, and will be 20 inches long. This child will have light blue eyes and dark hair.

But there is more. I know you imagine your baby often. You wonder if your baby is safe and healthy. Why don't you go listen to a baby's heartbeat and think soothing thoughts about your own child.

Håper det stemmer, hehe :) Eneste er det at hvis jeg ikke skal føde før det er varmt ute, ja så kommer ikke jeg til å føde på flere måneder. For her oppe i nord er det ikke akkurat varmt ute på denne tiden av året ;p

Skrevet

Hehe! denne stemmte vertfall ikke med meg...

Jeg skulle få en gutt på rundt 4 kg, men jeg skal ha en jente, det har 2 ul vist:) Å der stod at fødselen skulle vare omtrent rund 15 timer! my ass!! hehe!! Nei det der tror jeg ikke noe på ;)

Skrevet

skulle få en gutt som stemmer men på 2,6kg hmm da kommer han nok tidlig for har 2 store gutter fra før,å fødselen skulle vare i 24 tmer,off hehe de andre har d godt lyn kjapt,å forøvrig skal det regne den dagen så får bare se,hehe

Skrevet

The day you deliver, outside will be overcast. Your baby will arrive in the afternoon.

After a labor lasting approximately 21 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 8 pounds, 13 ounces, and will be 20-1/2 inches long. This child will have light brown eyes and dark hair.

Hmm,min lillesøster er en av de få menneskene som ble FØDT med brune øyne....Både jeg og sambo hadde masse svart hår når vi ble født....De brune øynene våres har en tendens til å vinne på jentene i familien...

Skrevet

Forresten regnet jeg ut etter 3D ,da var JENTA mi i magen 1171g.At 30 g om dagen frem til termin blir 3811g.

8 p og 13 ou. blir ca.3,7....

Skrevet

Her er min spådom:

What she senses for you

The day you deliver, outside will be foggy. Your baby will arrive in the morning.

After a labor lasting approximately 4 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 6 pounds, 14 ounces, and will be 18-1/2 inches long. This child will have dark brown eyes and some very fine hair.

But there is more. I get the impression that there is something in your life that is not yet settled. Something about... something about a name? Ah -- a baby name. Why don't you look here for help with finding the perfect name for your precious child.

Det kan faktisk stemme :) Vet ikke kjønn, men jeg har mørkebrune øyne, så det kan stemme. Fødsel på fire timer høres også veldig overkommelig ut... Moren min hadde raske fødsler, så det kan stemme. Og det stemmer også at vi ikke har bestemt navn!

Skrevet

Får beskjed om at linken er flytta..

Skrevet

The day you deliver, outside will be hot. Your baby will arrive in the early evening.

After a labor lasting approximately 2 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 6 pounds, 4 ounces, and will be 18 inches long. This child will have green eyes and dark hair.

Vi vet ikke kjønnet., så der kan alt skje.

Forrige fødsel tok ca 2 timer,

så det høres topp ut :)

Spent på om dette stemmer jeg.....!

Skrevet

he,he.. håper ikke dette stemmer helt.

For da har jeg en 27timers fødsel i vente, med resultat i en brunøyd jente (både jeg og sambo har blå øyne)

Skrevet

Hehe, hun sier jeg får en jente (selv om alle ul viser tydelig at dette er en gutt) med grønne øyne og mørkt hår. Tror jeg kan få litt problemer å forklare det for far når vi begge er blonde og blåøyde :)

Men fødselen skulle vare i bare 4 timer da, det likte jeg :)

Skrevet

HAHA!!!Det hadde tatt seg ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...