Gå til innhold

MA i går. Så lei meg...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:-)

Joda, jeg er visst gravid på ordentlig:-) Er 4+3 i dag og termin er ca 1.desember:-)Lurer på om jeg skal satse på siste i november slik at jeg får lurt meg inn med snart4barn;-)

tredjemann: Du skal bare se det går kjempefint å komme tilbake i jobb, det er en liten overgang så er du der!!

klemzi: Velkommen til tråden vår!! Håper du får mange gode råd og støtte her!! Det har ihvertfall jeg fått:-)

snart4barn!!!!: Hvordan går det med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

er hjemom for å spise litt lunsj i finværet før vi går ut igjen. Måtte bare innom her en tur.

tredjemann: Blir nok litt begge deler å komme tilbake til jobb. Litt vanskelig kanskje å møte kolleger og "komme i gang", men etter hvert vil det nok føles bedre å jobbe enn å gå hjem å gruble.

aug.-mamma: Så morsomt! Har du noen symptomer? Jeg bekymrer meg snart i hjel over manglende og minkende symptomer. Tisser ikke oftere, og det er jeg nesten sikker på at jeg gjorde tidlig de gangene det gikk bra. Ikke så ømme pupper heller lenger (ikke hatt så veldig ømme da). har en del mensmurringer enda, og enkelte ganger strekninger i båndene. Noen ganger litt småkvalm. Hcg-prøve i morgen. Klarer ikke å stole på kroppen, og har allerede begynt å forberede meg mentalt på enda en utskrapning - samtidig som jeg prøver å tenke positivt. Det blir nok noen tøffe uker framover..

vil så veldig gjerne at det skal gå bra denne gangen!

Skrevet

snart4barn: Her er det også lite symptomer..Har mye stikninger, mest i ene brystet..Mye mensmurringer, kjenner lite til kvalmen enda bare bittelitt innimellom, tisser ikke oftere jeg heller. Jeg bekymrer meg veldig jeg også..Er redd for ex.u, sa, ma og ultralyd..Ja, dette blir tøft, men vi får støtte hverandre her inne og satse på at det er vår tur nå!! Satser på at om et års tid sitter vi inne på småtroll 0-1 år og diskuterer amming etc:-) Selv om du sikkert er kjempedreven på alt sånt;-)

Nei, vi mååå prøve å slappe av og nyte dette!!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...