har4barn Skrevet 4. mars 2008 #26 Skrevet 4. mars 2008 Ligger i full feber igjen i kveld, så jeg skriver ikke så mye. Mer i morgen, for da har jeg hele dagen:) Jeg er snart 32 år (uff, da:) ).
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 4. mars 2008 #27 Skrevet 4. mars 2008 Heisann:-) Så kjekt å høre fra deg igjen! Har vært tøffe tak for deg de siste dagene..Tror nok jeg ville ventet til etter første mens med å prøve igjen siden livmoren din har fått kjørt seg litt siste dagene. Dette med El-tester var jeg veldig opphengt i rett etter jeg mistet. Syntes det var veldig spennende hver mnd, så det var noe positivt ihvertfall:-) Etterhvert begynte jeg å stresse litt siden jeg ikke ble kjapt gravid igjen. Har blitt gravid to ganger på første forsøk, da har jeg brukt el-tester begge ganger. I første svangerskapet mitt pendlet jeg så jeg måtte vite eksakt tidspunkt for eggløsning, i andre svangerskapet (da jeg mistet) brukte jeg også el-tester siden jeg hadde så god erfaring med de fra forrige gang:-) Ikke 10 ville hester hadde fått meg fra å bruke de nå etter aborten, selv om flere rådet meg til å stresse ned. Måtte finne ut av det selv, så nå er det 2 pp jeg ikke bruker el- tester, er drittlei av alt som heter tester:-) Begynte å stresse veldig rundt testingen, kjente at pulsen gikk i hundre når jeg ventet på resultatet, og da er det vel på tide med en pause... ikm står for ikke kommende mens, altså den dagen du venter mensen, men håper den ikke kommer pga graviditet:-) Det er veldig bra at du finner støtte i oss, jeg finner støtte i dere også!! Her kan vi bare plapre løs om alt en ikke kan gå å rope så mye om ellers, og det gjør så godt å få lettet hjertet:-) Jeg er 31 år og har en sønn på 2,5 år. Snakkes, klem:-)
har4barn Skrevet 6. mars 2008 #28 Skrevet 6. mars 2008 Skrev akkurat et langt innlegg som forsvant!!!ARGGGHH! Sitter hjemme på tredje dagen nå. Dro på jobb på tirsdag, men ble dårlig igjen utover dagen. Kom meg hjem. Bedre i dag. Ikke feber, men helt "pakket" forkjølet. Måtte utsette 7 foreldresamtaler, så i går kveld satt jeg og ringte rundt for å avtale nye tidspunkter. Kjipt! Tenkte egentlig å være ferdig til påske, men det rekker jeg ikke nå. Det er vel ikke noe å gjøre med. hvordan går det eller med dere? Her er det ca en uke igjen til ikm. Kjenner ingenting "unormalt" enda, og det bruker jeg ikke heller. Men når det blir ons/tor regner jeg med å ha en formening om det har klaffet eller ikke. Prøver å være positiv, selv om det tok lang tid forrige gang. Ha en fin dag!
Håper vi får det til Skrevet 6. mars 2008 #29 Skrevet 6. mars 2008 Hei igjen! Det går opp og ned om dagene. Morgenene er verst. Da kan jeg bare bli liggende i sengen hele dagen og gråte. Men siden jeg har to barn som skal i barnehagen og det gjerne er andre ting som skal gjøres så må jeg opp. Og det er nok det beste og. Slik at jeg ikke bare graver meg løenger ned. Det er så rart for jeg har på en måte innfunnet meg med at aborten er skjed, jeg er ikke gravid lenger og må bare tenke fremover og glede ,eg over å kunne prøve på nytt. Men alikevel så er det som om det er noe annet som styrer kroppen min. Noe som drar meg ned selv om jeg vil tenke positivt. Jeg vil være glad. Komme meg tilbake i jobb. Det er jo slik livet skal pg må være. Men det spørs om dette kalles hormoner... Jeg håper det. At det er noe som snart kommer seg ut av kroppen slik at jeg føler meg lettere. Snart fire barn: Så kjipt med forkjølelse og feber. Og så får vi håpe at det blir full klaff for deg nå og et godt eksemple på at ting går bra! Foreldresamtaler... der sier du noe. Uff... Jeg har det hengene over meg. Og noen elever føler jeg at jeg ikke har fått observert godt nok. Og det blir ikke bedre når jeg blir borte så lenge nå. Snart4barn?:Hvor lenge var du sykmeldt etter MA? Jeg føler at jeg på mange måter kunne vært på jobb sånn fysisk sett. Men jeg har ikke hodet med meg i det hele tatt. Selv om det skal bli godt å komme i gang og komme over på andre tanker også. Føler jeg har blitt arbeidssky... lat... Jeg kan begynne å gråte at den minste ting. Som gjerne kan være helt uten betydning. Føler meg som en autist som ikke tåler noe uforutsigbarhet. I går skulle jeg hente samboerene min på jobb. Så ringte han og sa at jeg ikke trengte å hente han fordi en kammerat kom og kjørte han hjem. Jeg var egentlig på vei ut, men gikk inn igjen og la meg. Begynte å gråte fordi jeg hadde gledet meg slik til å se han. Jeg fikk jo se han når han kom hjem en halv time etterpå. Men det ble ikke slik jeg hadde planlagt oppi midt hode. Herregud. Jeg er så sår. Jeg vil ikke være sånn. Jeg pleier ikke være slik. Som en liten unge. Var dere andre slik? Jeg kan ikke si jeg har pleid og vært spesielt premenstruell. Heller aldri hatt barseltårer. Men dette tar jo helt av. Jeg tør nesten ikke gå ut fordi jeg er redd for å begynne å gråte. Har ikke vært innom jobben i det hele tatt etter aborten som nå er en uke siden. Jeg må reise dit etterpå og lever sykemeldingen. Jeg gruer meg. Alt kjennes så tungt. Er jeg helt unormal? Føler jeg burde vært tilbake i full jobb og tatt igjen det tapte. Håper det går bra med dere andre. Og at prøveperioden ikke blir så lang. Gleder meg til at vi kan begynne å prøve igjen. Venter vel til etter første mens. Tror det passer meg bra å bli gravid litt uti april en gang.. .Bare at det er såååååååå lenge til....
har4barn Skrevet 6. mars 2008 #30 Skrevet 6. mars 2008 Jeg kjenner meg igjen i nesten alt du skriver. Sorgen, lysten til å ikke være så sliten og trist, den dårlige samvittigheten for sin egen sorg: man har jo tross alt helsen, en flott mann og friske barn. Men, sorgen bryr seg ikke om det.... Da jeg var innom jobben med sykemeldingen, så ble jeg helt skjelven, var livredd for å møte på noen. Løp ut så fort jeg kunne. Hadde nesten litt sosial angst en liten periode etterpå. Jeg var sykemeldt i tre uker etterpå, og da jeg begynte, begynte jeg for fullt. Ville bare komme i gang med hverdagen. Var sliten av å gå hjemme med sorgen og håpløsheten min. Men, en kollega av meg, som også mistet sent, var sykemeldt i 7 uker etterpå. Kjenn på hva som er riktig for DEG, og ikke arbeidsgiveren din eller andre i omgivelsene dine. Jeg følte at jeg ble ganske normal igjen først etter 6-7 måneder, men enda i dag, ett år etterpå, har jeg dårlige dager der jeg er trist "uten grunn". Krysser fingrene for at mensen kommer raskt, og at kroppen kommer i rute fort igjen. Vær forberedt på at mye kan kjennes annerledes ut etterpå. Mensen kan være annerledes og syklusen er kanskje litt endret. Ingenting av dette er "unormalt". Nå tør jeg ikke skrive mer. Mistet et langt innlegg før i dag. Skriver mer senere!! Klem fra meg.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 6. mars 2008 #31 Skrevet 6. mars 2008 Jeg kjenner meg også veldig godt igjen. Jeg følte også jeg hadde en slags sosial angst, sendte mannen min med sykemeldingen rett etter, så jeg var ikke innom jobben før 10 dager etter ma ble oppdaget. Alle var så snill, gav klem og viste medfølelse da jeg begynte på jobb igjen..det taklet jeg dårlig..begynte å gråte hver gang jeg så et medfølende ansikt, og mest av alt inni meg..følte rent psykisk at det var et åpent sår som aldri ville gro, og klumpen i halsen var der bestandig..men jeg synes at det var veldig godt å komme tilbake i jobb, få tankene over på noe annet, og jeg klarte faktisk å fokusere helt og fullt på andre ting når jeg var på jobb, men likte ikke at folk minnet meg stadig på det. Skjønner jo at det det er unaturlig å ikke nevne det når noe sånt skjer med en kollega, men det hadde vært det beste for meg..Det som er så rart er at uken etter ville jeg snakke om det hele tiden, hvis ikke venner og familie snakket om det kjente jeg at jeg ble fornærmet..følte at de bagatelliserte vår tragedie, men etter ca en uke var jeg ferdig med det utad, ville ikke snakke om det i det hele tatt, bare skrive om det her inne på bim, for da kunne jeg sitte å hulke for meg selv.. Var et virvar av følelser akkurat som du beskriver, og det er nok helt vanlig etter våre opplevelser. Jeg var helt merkelig etterpå som du ser:-) Jeg hadde også veldig vanskelig for å nullstille meg, innfinne meg med at det og det skulle jeg gjøre uten å være gravid, akkurat som du beskriver at du så for deg at du skulle være gravid i påskeferien. Jeg begynner å få det på avstand nå 7 mnd etter, men det kan enda være vondt å få mensen, at en må slite med å bli gravid igjen i tillegg.. Klem:-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 6. mars 2008 #32 Skrevet 6. mars 2008 oj, har vi hørt om avsnitt?? Jaja, dere får presse øynene sammen og lese:-)
Håper vi får det til Skrevet 7. mars 2008 #33 Skrevet 7. mars 2008 Hei aug-mammar og snart4barn. Takk for gode og støttene svar. Godt å lese at jeg ikke er helt alene om å ta dette tungt. Leit å høre at dere har prøvd igjen i så lang tid etterpå. Jeg kommer til å være sykmeldt frem til påske. Da har jeg tre uker på meg til å nullstille meg så godt jeg kan. Akkurat nå føler jeg meg veldig deppa, så jeg orker ikke skrive noe mere. Men jeg håper på å han mere kontakt med dere. Klem
har4barn Skrevet 8. mars 2008 #34 Skrevet 8. mars 2008 ÅÅÅH!! Mistet et innlegg nå også! jeg blir gal av dette!!! Ja, det er trasig å ha slike deppedager. Alt føles slitsomt, og man føler det som om man aldri skal bli ordentlig glad igjen. Hvis det er noen trøst, så blir det lengre i mellom de verste dagene etter hvert. Du er midt oppe i den verste perioden, hvor det som har skjedd virkelig begynner å synke inn. Ta deg tid, og så håper jeg at du har en forståelsesfull mann... ellers i dag har vi vært ute og akt, tent bål og kost oss med barna ute i vårværet! Nå er ungene spredd rundt, og vi skal ut å spise - sammen, mannen min og jeg. Det er ikke uvanlig at vi har barnevakt, men da er vi som regel opptatt på hver vår kant. Skal bli koselig å ut en tur. (og deilig å sove i morgen uten å bli vekt:) ). Håper dere begge får en fin kveld!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 9. mars 2008 #35 Skrevet 9. mars 2008 Ja, det skriver jeg også under på! Det blir færre og mindre intense deppedager etterhvert, men den fasen du er i nå er absolutt den verste!! Det blir bedre!!! Jeg har hatt en kjempetravel helg som "alenemor". Har jobbet litt også, og da har lillemann vært hos mormor og morfar noen timer:-)Han har begynt med trassen for fullt. Han sier nei til alt og legger seg ned på gulvet som en potetsekk:-)Nå skal det bli godt med litt voksentid:-) Mannen min er akkurat kommet hjem nå, så da skal det bli godt å slappe av å se reprisen av "ut i vår hage"i hver vår godstol før sengen kaller;-) Har eggløsning en eller annen gang i løpet av tors-man, så kanskje det ikke er for sent enda:-) Skal ta første testen tirsdag om litt over en uke før jeg reiser på fjellet:-)Det er sikkert for tidlig, men da tar jeg ikke ny test før mandagen etter.. Håper dere hadde det kjekt i går, snart4barn:-) Deilig å bare være kjærester av og til!! Ha en fin søndagskveld:-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 14. mars 2008 #36 Skrevet 14. mars 2008 Tenker på deg, tredjemann..Du er sikkert i den verste tiden nå..du får tenke at når du er helt på bånn så er det bare en vei og det er opp!! Snart4barn?: Hvordan går det med deg? noe nytt?
har4barn Skrevet 15. mars 2008 #37 Skrevet 15. mars 2008 innom en kjapp tur på svigers sin pc:). På onsdag begynte jeg med brun utflod, og skjønte at tanta kom til å dukke opp i løpet av en times tid. MEn, det gjorde den ikke. hadde minkende utflod også på torsdag, og så var det helt borte. Så tanta har ikke dukket opp enda. Har ikke tort å teste, for jeg regner med at det bare er kroppen som tuller litt med meg. Ikm fra tors-lør, tror jeg. HAr med meg tester i kofferten, så kanskje jeg tester i morgen, bare for å avkrefte det. Er litt slitsomt å gå å vente slik. Enn du? Nærmer det seg ikm til deg?
har4barn Skrevet 15. mars 2008 #38 Skrevet 15. mars 2008 JEG ER GRAVID!!! Tok en test midt på dagen i dag, og krysset kom opp med en gang!! 4+2 i dag, og termin 23.nov (i følge BIM). Kan ikke tro at det gikk så fort denne gangen. Gikk jo 11 pp sist, og nå har jeg bare hatt en mens!! Håper virkelig at dere to snart kommer etter!! AUg-mamma: ikm snart, har du ikke?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 15. mars 2008 #39 Skrevet 15. mars 2008 Jooohhhooooooooooo!!!!!!!! Dette var så kjekt:-) Jeg har skrevet til deg på "bli gravid" også! Synes at du fortjente en god porsjon flaks nå etter å ha vært igjennom så mye styr.. Jeg har ikm iløpet av neste helg..magefølelsen sier ikke gravid..null symptomer..mannen var jo mye borte i el-perioden og jeg testet ikke, så jeg aner ikke når el var..synes jeg kjente mye aktivitet på dag 12, men det er nok litt tidlig..Blir spennende!! Håper jeg får litt tid sammen med deg på 1.tri:-) Hvis jeg er gravid nå har jeg termin rundt 2. des..er alltid så vanskelig å beregne helt på dagen siden mine sykluser varierer fra 27 til 31 dager..
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 17. mars 2008 #40 Skrevet 17. mars 2008 Ser ut som det kanskje kan ha gått troll i ord her, snart4barn:-) Tok en test i morges..og jammen fikk jeg opp en svaak loddrett strek med en gang..litt farge på den var det også..Mannen min kunne til og med se den og han legger ikke godviljen til for å si det sånn:-) Har sett mange streker jeg som han ikke har sett. Hehe. Vet ikke når ikm er, så det kan jo være 5 dager til enda..Vet at det er 50 % for at egget bare streifer livmorveggen i disse dagene før ikm og at det gir utslag på testen..Ingen verdens symptomer..Hadde jo mange symptomer forrige mnd, men da var det ingenting..Rart.. Jaja, en ting er sikkert, og det er at jeg hopper ikke i taket enda, men et lite håp har selvfølgelig satt seg:-) Tar en ny test i morgen tidlig før vi reiser på fjellet. Blir borte til søndag, tar en ny test mandag hvis ikke TR har kommet:-) Spennende!!
har4barn Skrevet 17. mars 2008 #41 Skrevet 17. mars 2008 Så morsomt!! Gi beskjed når du har tatt en ny test!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper virkelig du kommer etter. Det hadde vært moro å følges videre!! Krysser alt jeg har her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Prøver meg på et lite gratulerer.... Jeg går og er livredd. Kjenner etter alt mulig. ER redd for at symptomene skal forsvinne. Ringte til legekontoret i dag og bestilte time. Fikk time neste fredag for å få ordnet henvisning til tidlig ul. Drar også nedover for å ta hcg-blodprøver på tirsdag, slik at jeg kan ha en liten fornemmelse før jeg drar på ul. Mannen min skriver henvisning til prøver, så jeg kan dra ned med en gang kontoret åpner tirsdag morgen. Gruer meg . Bare håper jeg kommer meg videre i sv,skapet etter ul denne gangen. Ul er ikke noe posivt for meg lenger.... Har fortsatt ømme bryst, masse mensmurringer og litt lite matlyst. Satser på at det er positivt. Sist nå hadde jeg ingen slike symptomer...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 17. mars 2008 #42 Skrevet 17. mars 2008 Håper virkelig at det går bra med deg denne gangen!! Det skal du bare se at det gjør..Skjønner godt at du forbinder ul med noe negativt, det gjør jeg også. Håper HCG er på stigende!! Kjempebra at symptomene holder seg:-) Her er det begynt å komme litt symptomer, men det gjør det før TR også..Er veldig trett, mye luft og endel stikninger nede i magen..Prøver å stålsette meg til i morgen tidlig så jeg ikke blir så veldig skuffa hvis testen er enda svakere eller negativ. Hvor langt er du? 4+ 5 eller noe sånt? Skriver en kjapp oppdatering før vi drar på påskefjellet i morgen tidlig:-) Blir uten nett i nesten en uke, skrekk og gru:-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 18. mars 2008 #43 Skrevet 18. mars 2008 Gulp...Testen er sterkere i dag, selv om jeg har vært på do i natt og urinen er mindre konsentrert i dag enn i går morges..Jaja, får håpe vi har hver sin frisk spire som klooorer seg fast i 9mnd!! Jeg kjenner at jeg må komme meg trygt over ikm før først hinder er passert:-) God påske!!!!!!!!!!!!
har4barn Skrevet 18. mars 2008 #44 Skrevet 18. mars 2008 Et stort "Hurraaaaaaaaaaaaaaa" og "Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!" fra meg. Kom deg over til novemberklubben!! Dette var utrolig moro!1 Blir godt å dele tanker med noen der inne også. Jeg sliter litt med å tro på at dette skal gå bra, og er mye redd. Sover litt dårlig, og går hele dagen og kjenner etter på kroppen. GLeder og gruer meg til vi får det "bekreftet" med hcg og ul. Håper virkelig det er vår tur nå!!!!!!!!!!!!1
Klemzi Skrevet 18. mars 2008 #45 Skrevet 18. mars 2008 Gratulerer!! Jeg har lest mange av innleggene under dette forumet..... Hadde utskrapning etter MA i går..... Var i 12. uke. Fosteret hadde sannsynligvis vært dødt siden 9. uke..... trist... men vi prøver igjen!! Så da er det godt å lese at det faktisk er mulig at det kan gå såpass fort!!! Jeg har en liten gutt på ni måneder.... så jeg ble gravid igjen temmelig raskt etter fødsel... men den lille spiren var ikke mindre ønsket av den grunn..... selvfølgelig er det god trøst å ha en liten å komme hjem til og kose seg med etter å ha vært gjennom en fæl dag.... jeg var bare så innsilt på å ha begge de små hjemme til høsten..... jobber også som lærer...... Hadde til og med allerede kjøpt tvilling/ søskenvogn.... burde nok ikke kjøpt så tidlig.... men selger den ikke ennå.... i håp om at det blir en ny liten spire på vei igjen snart.... ;o)
har4barn Skrevet 19. mars 2008 #46 Skrevet 19. mars 2008 Hei, Klemzi! Velkommen hit, selv om det i utgangspunktet ikke er et positivt forum, så er det veldig positivt å være her. Så trist at du mistet. Det er like vondt uansett hvor mange man har fra før, hvor lenge siden forrige gang etc. Barnet er ønsket. I fjor hadde jeg også kjøpt vogn på salg bare uka før ul i uke 18. Satset på at det gikk bra, men, det gjorde det jo ikke. Fikk heldigvis levert tilbake vogna igjen. Glad jeg gjorde det, for det gikk 11 pp før jeg ble gravid igjen, mistet igjen, og er gravid igjen nå. Det er to år i mellom mine tre, så jeg hadde søskenvogn, og var veldig glad for det. Regner med at du får bruk for den likevel:) JEg er også lærer! Lykke til!
Klemzi Skrevet 19. mars 2008 #47 Skrevet 19. mars 2008 Gøy at du er gravid igjen! Vi kommer nok til å forsøke igjen ganske snart vi også..... Den lille vi mistet var ikke planlagt, vi skulle bare ta ting som de kom..... regnet ikke med at det ville skje så snart etter fødselen... nå som vi mistet er vi mer opptatt av at vi vil ha fler.... rart med det.... Jeg synes det virker som at mange mister flere ganger.... kommer til å være kjemperedd om jeg blir gravid igjen.... fikk beskjed på sykehuset om at ingen ting skulle tilsi at det skjedde igjen ved neste graviditet.... ser ovenfor her at det er delte meninger om akkurat dette... må vel velge å tro gynekologen.... vil i alle fall ha veldig tett oppfølging om jeg blir på vei igjen.... de anbefalte at jeg skulle be om henvisning til tidlig ultralyd neste gang; for å trygge oss.... skal nok følge det rådet.... de sier jo at dersom man ser hjerteaktivitet og liv i uke 8-9 er det 95% sjans for at alt vil gå bra..... Du sier MA ble oppdaget ved rutineUL i uke 18; hvor lenge hadde fosteret vært dødt? Hadde du hørt hjertelyd tidligere? Kunne de si noe om hva som var årsak til MA? Krysser fingre for at det skal gå bra for dere denne gang!!!! Masse lykke til!!
har4barn Skrevet 19. mars 2008 #48 Skrevet 19. mars 2008 Hei! Babyen vår døde nok i uke 13-14 . JEg hadde vært forferdelig dårlig, og rundt den perioden ble jeg frisk igjen. VI var påtidlig ul i uke 11+3: alt så bra ut, og en uke senere hørte vi hjerteslagene hos legen. Var et stort sjokk da vi fikkbeskjeden. De vet ikke årsaken, men jeg er sikker på at noe var galt helt fra begynnelsen. JEg var urolig og bekymret hele tiden, men prøvde å roe meg ned. Hadde ingen smerter eller blødninger underveis. Satser på at dette ikke skjer igjen. Den siste MA'en ser jeg på som mer "normal" i og med at den skjedde før uke 12. MEn, selvfølgelig gjør det meg mer bekymret denne gangen, og jeg går med tanken om at "det går sikkert ikke bra denne gangen heller". Er litt vondt, så jeg jobber hardt med meg selv.
Klemzi Skrevet 19. mars 2008 #49 Skrevet 19. mars 2008 Man blir naturligvis bekymret når man har vært gjennom dette! Jeg antar at jeg vil komme til å gå og kjenne etter symptomer på om noe er galt hele tiden..... Mitt svangerskap med nr. en gikk veldig greit. Ingen plager i det hele tatt. Merket ikke noe til kvalme eller andre symptomer. Merket liksom ikke noe til graviditeten før magen begynte å vokse.... Derfor fikk jeg ingen forvarsel denne gangen; jeg trodde bare alt var som forrige gang... enkelt og greit.... Får håpe alt går bra for deg!!!! Det skal gå bra for oss neste gang!!! ;o)
Håper vi får det til Skrevet 23. mars 2008 #50 Skrevet 23. mars 2008 Hei dere Lenge siden jeg har fått skrevet her nå. Jeg har vel i grunnen hatt det bedre etter MA'n selv om jeg har tilbakefall og dårlige dager. Leste fort gjennom de siste innleggene her og og om jeg forstod det rett så må jeg gratulere både aug-mamma og snart fire barn. Så hyggelig å høre at det klaffet for dere. Håper spirene fortsatt er der og at det går bra med dere. Så hyggelig å høre at det går bra når dere har forsøkt så lenge. Selv hadde jeg en skikkelig dårlig dag i går. Var rimelig sikker på at jeg hadde eggløsning for lit over en uke siden., Da samboerene min selvføldelig var på jobb. I dag tror jeg at mensen har kommet tilbake. Første mens etter MA. Og når jeg regner ut neste EL så er den selvfølgelig midt i neste jobbeperiode til min samboer. Sukk... PÅ en annen side kunne jeg tenke meg å vente en mens til.. så jeg ikke får en romjulsunge..... vil heller ha barn litt uti januar. Men så var det denne ventingen da.... På tirsdag skal jeg på jobb igjen. For første gangn på tre uker. Jeg gruer meg. Ligger så etter med alt og redd for å ikke greie å konsentrere meg. Redd for å bli sliten og ikke klare kjøret. Føler meg utbrent for tiden... Men men Håper det går bra med der! Sen påskeklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå