Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 29. februar 2008 #26 Skrevet 29. februar 2008 Antagelig jeg som har gått glipp av noe, men er dere forlovet fra før? Også fridde du i dag? Er ikke det liksom det samme? (Kjekt å finne ut av dette før jeg evt forhåpetligvis er der selv en dag. Greit om noen forklarer meg på jeg svarer på?). For en forlovelse er jo på en måte et trinn mot ekteskap? Eller? (Håper ingen blir sure for at jeg antagelig er litt dum)
Gemini77 Skrevet 29. februar 2008 #27 Skrevet 29. februar 2008 Akkurat det samme lurte jeg også på.. Hva er forlovelse for folk i dag? Det er jo nettopp tiden før et bryllup!
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 29. februar 2008 #28 Skrevet 29. februar 2008 Dytter litt og håper noe forklarer ... (ikke negativt, bare lurer)
Trulte76 Skrevet 29. februar 2008 #29 Skrevet 29. februar 2008 noen forlover seg for å være evig forlovet,men jeg personlig mener man forlover seg for å så gifte seg.. At han har fridd før og så sier Nei nå fatter ikke jeg.. Mulig hun ville gi han en spark bak med å få fortgang på bryllupet..men så får hun seg et slag i trynet istedet stakkar
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 29. februar 2008 #30 Skrevet 29. februar 2008 Okay. Takk! Synes synd på HI. Men håper han bare er av den gamle typen og vil "fikse" dette selv. Krysser fingrene
Trulte76 Skrevet 29. februar 2008 #31 Skrevet 29. februar 2008 jeg vet ikke om det stemmer det jeg kanskje trur da.. Men håper virkelig han skifter mening og vil gifte seg likevel..synes veldig synd på henne jeg også..de er jo tross alt forlovet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå