Nilena Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Uff da....det var trist... Sa han hvorfor han ikke ville gifte seg da?
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Han har liksom ikke lov å svare NEI i dag.... Det var leit.
Monajenten Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Å nei så trist da:-( Huff, skjønner at det ikke var noe særlig kult. Hvorfor ville han ikke da? Da skylder han deg ihvertfall ti silkeskjerf.........
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Huff så leit Kan tenke meg at det svei ja... Hvorfor ville han ikke det? (om jeg får spørre)
snowstorm73 Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Oi. Tror da ville jeg sette spørsmålstegn på forholdet. Når man har barn sammen syns jeg at ekteskap er naturlig (egentlig før man får barn, men jeg er gammeldags). Hvorfor ville han ikke? Å gifte seg betyr ikke nødvendigvis stort bryllup som koster mye.
Trulte76 Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 uff så kjipt da ..sa han noe grunn for han ikke ville? Jeg tør ikke fri til min for han har sagt han ikke skjønner vitsen med å gifte seg..så hadde nok fått et nei jeg også..
EnMamma Skrevet 29. februar 2008 #11 Skrevet 29. februar 2008 Uff, det var utrolig leit å høre. Fikk du ingen begrunnelse for svaret? Han er ikke bare gammeldags da og vil at gutta skal fri? Eller av den typen som rett og slett ikke vil gifte seg(altså selv om man elsker den andre aldri så mye så er det jo noen som ikke vil gifte seg). *Trøsteklem*
ZamZam Skrevet 29. februar 2008 #12 Skrevet 29. februar 2008 Sa han nei???? Hvorfor det?? Det er ikke silkeskjerft, men vanter han skylder deg og ikke ti, men tolv. Et par for hver måned for å skulle at du ikke har forlovelsesring. (sånn liksom for å gjøre det misserable enda verre... )
Mersa og gutta <3 Skrevet 29. februar 2008 #13 Skrevet 29. februar 2008 Er det ikke ti par hansker da?
Monajenten Skrevet 29. februar 2008 #14 Skrevet 29. februar 2008 Kompromiss Gunda....;-) http://www.dinbaby.com/felles/konkurranser/skudd_rs_konkurranse_det_beste_frieriet Ti par, men silkehansker var riktig;-)
Mockanin Skrevet 29. februar 2008 #15 Skrevet 29. februar 2008 Så trist da. Skjønner at du har det litt vondt nå. Husk at det på en sånn dag som i dag er MYE snakk om dette med at jentene skal fri og dermed blir det masse press på gutta. Bedre at han sa nei enn at han skulle føle seg presset til å si ja. Ikke sikkert det ligger noe særlig bak svaret hans heller. Kan være noe helt uskyldig som at han ikke føler seg "klar" for ekteskap. For mange er ekteskap skummelt selv om man har bodd sammen i mange år og har barn sammen. For andre er det et økonomisk spørsmål. Mitt råd er å snakke ut med han, ikke tuppe han ut av hus og hjem og beskylde han for å ikke elske deg eller barna.
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 29. februar 2008 #16 Skrevet 29. februar 2008 Kjipt og trist. Har han kommet med en grunn?
☆Anonymia☆ Skrevet 29. februar 2008 #17 Skrevet 29. februar 2008 huff så trist da...=( men har han sagt hvorfor ...?
kose endelig mamma Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 29. februar 2008 han var ikke klar for å gifte se.. har vært sammen i 7 år og forlova i 3, så har vi mini sammen da...
selfangerkjerringa Skrevet 29. februar 2008 #19 Skrevet 29. februar 2008 tåpelig fyr. Dere er jo forlova allerede, en forlovelse er jo en kunngjøring om et bryllup - da blir det litt teit å si at man ikke er klar for å gifte seg...
☆Anonymia☆ Skrevet 29. februar 2008 #20 Skrevet 29. februar 2008 seriøst ?? da tror jeg ikke jeg hadde gidda å brydd meg mer.. han vil jo tydeligvis ikke binde seg..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. februar 2008 #21 Skrevet 29. februar 2008 Uff, så leit, da... Særlig mtp at dere har vært forlovet så lenge også - er jo forlovet for å skulle gifte seg i nokså nær fremtid... Hvem var det som fridde da dere ble forlovet da? Håper han kommer på bedre tanker.
meg & to små vampyrer Skrevet 29. februar 2008 #22 Skrevet 29. februar 2008 Det var da en merkelig grunn...? Om dere er forlova har dere jo egentlig allerede sagt ja til å gifte dere da.
kose endelig mamma Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #23 Skrevet 29. februar 2008 det var han som fridde da, men har tydeligvis ombestemt seg blir llissom egentlig litt sur på han , men det skjønner han ikke.. mannfolk altså
Gemini77 Skrevet 29. februar 2008 #24 Skrevet 29. februar 2008 Men hvorfor har du fridd hvis dere allerede er forlovet? Da er det jo allerede gjort. Forlovelse er en ventetid mot et bryllup. Man forlover seg ikke hvis man ikke er klar for å gifte seg.. Og skjønner heller ikke argumentet med at man ikke er klar når man har barn sammen. Det er jo en mye større forpliktelse enn ekteskap!! Da hadde jeg nok revurdert forholdet..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. februar 2008 #25 Skrevet 29. februar 2008 Ja, da blir det jo nesten litt for dumt å si nei, når han egentlig allerede har fridd! Du får ta en ordentlig prat med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå