:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. februar 2008 #28 Skrevet 29. februar 2008 en lyd.. hm.. som smaks? dette blir for komplisert... hjehe
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #29 Skrevet 29. februar 2008 Fikk ingenting men forventet ikke noe heller da.. En blosterkvast hadde selvfølgelig vært koselig, men han var helt i ørska stakkars så jeg har tilgitt han den hehe
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 29. februar 2008 #30 Skrevet 29. februar 2008 Fikk ingenting jeg, hadde ikke forventet det heller.Men han var hos oss til langt på kveld hver dag etter jobb. Jeg er ingen smykke eller blomsterperson heller. Vi skal gifte oss til sommeren og han er den som mener vi trenger ringer, for meg er det liksom ikke så farlig fordi jeg liker ikke bruke ringer og da må jeg liksom.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #33 Skrevet 1. mars 2008 Hehe. Om det er til noen trøst(og det er det neppe) er det ikke alltid bare fryd og gammen og happy days om du får barn i et forhold heller. Hadde kanskje klart meg bedre uten..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. mars 2008 #35 Skrevet 1. mars 2008 hehe.. det tror jeg på. jeg vil mye heller være alene en alternativet.. og jeg er egentlig veldig fornøyd med sitvasjonen altså. bare når jeg leser sånne ting som det her, da føler jeg at jeg har gått glipp av noe vakert. sender deg en trøste klem også ;-)
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #36 Skrevet 1. mars 2008 Buhu, da kan jeg synes enda mer synd på meg selv.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. mars 2008 #37 Skrevet 1. mars 2008 skal vi ta en kveld med sippefilm og alt for mye is? (i kveld passer flott... hehe)
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #38 Skrevet 1. mars 2008 Gjerne det! Hehe. Jeg har ikke noe liv, anytime er bra.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. mars 2008 #39 Skrevet 1. mars 2008 kult. hihi.. da har vi en date
Mayken Skrevet 1. mars 2008 #41 Skrevet 1. mars 2008 Fikk ike noe av sambo da vi var på sykehuset, men jeg fikk en ring av moren min, det var den ringen hun hadde fått av pappa da hun fikk meg, og nå som jeg fikk mitt første barn syntes hun det var riktig at jeg skulle få den. Og når/hvis Ina får barn en gang, skal den gå videre til henne. Den dagen vi kom hjem fra føden skulle jeg legge Ina i sengen sin, da jeg løftet på dynen fant jeg et brev. Stod masse fint i det brevet, vil ikke komme nærmere innpå det her, for det er en ting mellom oss, men på slutten stod det at hvis jeg lurte på hvorfor det lå et brev under dyna til Ina måtte jeg se under puta, og der lå det en eske med 2 forlovelsesringer. Begynte å strigråte og hikste...hehehe. Tok på oss ringene, når jeg tenker over den nå, så har jeg fortsatt ikke sagt ja....hehehehe
våken_om_natta Skrevet 1. mars 2008 #42 Skrevet 1. mars 2008 Jeg fikk satt inn en diamant i gifteringen som symbol på sønnen vår. Koselig! Når jeg ser på ringen, tenker jeg på oss 3:-)
Fire småtroll Skrevet 1. mars 2008 #43 Skrevet 1. mars 2008 Jeg fikk heller ingenting, men hadde ikke ventet det, og ble derfor ikke skuffet heller. Mannen min er litt bakvendt sånn, han er nemlig kjempeflink med gaver, jeg har fått masse fine smykker og andre ting av han, og han kjøper ganske ofte blomster, men det er sjelden det er på sånne spesielle datoer... Han kan komme med en stor fin blomsterbukett på en vanlig tirsdag han, eller en fin gave på den datoen vi ble sammen (ikke bryllupsdagen), mens på bursdagen min kan han slenge til meg en tusenlapp og be meg kjøpe noe jeg har lyst på selv :-) Vet aldri hva jeg kan forvente av han, og det er helt topp synes jeg. Men på 30-års dagen min fikk jeg en flott ring i hvitt gull med diamanter på da!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #44 Skrevet 1. mars 2008 Jeg fikk et lite lass sjokolade på barsel fordi jeg klagde på at maten var så kjedelig og at jeg ikke hadde matlyst ... men jeg hadde kanskje foretrukket om han hadde tatt med mat. Men egentlig teller vel ikke nødvendig næring som gave, he he. Men jeg fikk blomster av svigers da, for de regnet med at gubben ikke ville huske på sånt :-D
Marolla Skrevet 1. mars 2008 #45 Skrevet 1. mars 2008 Jeg visste ikke at dette var noen "man skulle forvente seg" før man kom inn hit. Jeg syns ikke det er nødvendig med en slik gave, syns faktisk dette kjøpepresset er litt slitsomt. Bursdag, jul og bryllupsdag er mer enn nok for meg.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 1. mars 2008 #46 Skrevet 1. mars 2008 Fikk ingenting etter fødsel, men etter 3 mnd hadde han vel skjønt noe for da fikk jeg en nydelig alliansering med navnet til vesla og datoen vi fikk henne. Den er jeg glad i :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå