Gå til innhold

Hva er best? Stor, middels eller liten?? (mannetiss)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehehe.. herregud, ser for meg svidde bremsespor og friksjonsskader..

Videoannonse
Annonse
Gjest vierge&musovic
Skrevet

Hehe, absolutt ikke stor. Husker i mine tidlige dager som seksuell aktiv, jeg var kjempeforelsket i en utrolig kjekk gutt. Han var litt eldre enn meg.

Så en dag hadde vi tenkt til å ha sex, hehe, huff, husker vi holdt på osv, så kledde han av seg, og jeg syns bare han hadde så altfor stor penis. Haha. Så jeg turte faktsik ikke ligge med han. Vi snakker ikke sammen nå lenger.

Middels til meg takk ;-)

Skrevet

Bedre liten og kjapp enn stor og slapp!! :) hehe...

Min første seksuelle opplevelse var med en som hadde en GIGA (da mener jeg svææær) penis. For å si det sånn så var jeg jomfru enda dagen etter!! hihi... Så har jeg også vært borti en som var så liten at jeg ikke kjente at han var inni meg! Skjønte ikke hva han holdt på med... Trodde vi hadde forspill enda, så kom han plutselig!! hehe... Det var flaut det!! så skulle vi liksom dusje sammen etterpå, og jeg smug-kikka på han, og det så ut som en liten gutte-tiss!! hahaha.. OG når vi sto i dusjen og han tok frem sånn intimsåpe, så trodde jeg at jeg skulle døøøøø!!!! aaaaaa!! hihihi:)

Jeg var utrolig forelsket i fyren før denne episoden, men jeg klarte rett og slett ikke å fortsette forholdet etter dette.... aaaa.... Føler meg litt slem, men jeg klarte ikke!!

hehe...

Så mitt svar må være medium... og litt tykk... akkurat som min manns! :) hhihihi

Skrevet

Jeg har prøvd alle 3 størrelser og må si at middels passer meg perfekt! hehe Hadde en med en laaaang og tykk skremmende greie og jeg hadde åpne sår til tider... *urk* Har også testa fingerbøll... Not for me!

Skrevet

Kommar jo an på hva man mener er stort og hva man mener er middels da..

Ellers er det mye bedre med grill enn med wiener!!

Skrevet

Jeg hadde blitt skuffet over grill jeg ass...

Skrevet

Du vil ha røkte kjøttpølser du da???

*LOL* :)

Skrevet

Har da ikke sagt jeg liker grill bedre, men heller kortere og tjukk enn en sånn lang tynn sak som bare stanger i livmora uten å være nær en dritt annet!! Derfor heller grill en wiener..

Men dere som har vært på bensin stasjon i sverige og bestilt en bamsegrill, skjønner mer tegninga:P Og den er ikke røkt;)

Skrevet

Rettelse: Har da ikke sagt jeg liker grill BEST* skulle det stå..

Skrevet

Hehehe.. dauer..

Kan aldri mer spise bamsegrill nå jeg...

Skrevet

Hehehe, men da skjønte du i hvertfall hva jeg mente da:P

Skrevet

Medium pluss? Hehe finfin størrelse. Stor er ikke noe særlig. Prøvde en gang med en som hadde stor tiss, og vi fikk den ikke inn engang, og jeg begynte å blø:/ Æævvee!

Skrevet

Men dere, det er vel ikke størrelsen det kommer an på, men meter pr sekund:) Hehe neeeiiidaa, kaninpuling er ikke godt

Skrevet

hehe jeg er kanskje sær men jeg liker litt lang og tykk jeg, ca 21-22 cm lang er gull<3 men så ehh..liker jeg litt røft så..

Gjest irismor
Skrevet

Det er da absolutt ikke størrelsen som teller, men antall kilometer i timen ;-)

Skrevet

Det er en bamsegrill det, Tigern :P

Sånn som jeg og *ale* liker også! Hihihihihiihhihi:)

Skrevet

Medium :-)

Hadde sex med en mulatt en gang med DEN gigapikken, var en utfording. Spennende opplevelse, men ikke noe jeg lengter etter å gjenta, hihi...

Skrevet

Hehehe...

Vi får skaffe sånn plakat fra pølsesjappa og foreta en offisiell måling...

Skrevet

Ja, bare det ikke er ostepølse... ;) Haha.. klarte ikke å dy meg.. :-P

Skrevet

hahahah bamsegrill^^

Men er så vanskelig å finne noen som har det:P

Skrevet

Etter å ha ledd meg gjennom disse svara her har jeg kommet fram til at jeg også foretrekker bamsegrill

Har vel prøvd de fleste,

fingerbøl - hva sjer'a lissom..?? Og han mannen hadde jo bare DEN selvtillitten. Ush! Skjedde aldri mer enn en gang for å si det sånn. Pekefingen min kunne gjort en bedre jobb.

wiener - tja.. da var jeg ung og uerfaren - og visste ikke bedre. Men det var en lang tynn ting, en blanding av wienerpølse og tannkost.

middelstor - absolutt å foretrekke. Både lang og god omkrets. Absolutt å foretrekke når den er 20, 21, 22 cm. To av eksene mine, samt mannen min er godt utstyrt. Har en sånn fasinasjons for hans utstyr jeg. Synes det er vakkert!!. Når han står opp trøtt og fæl og kommer naken ut av rommet om morgenen med morrabrødet...Yammi!!

Har faktisk aldri hatt en sånn type halv ostepølse: veldig kort og tjukk - kunne sikkert prøvd en grønn ob for å finne ut hvordan det er - så frister vel egentlig ikke. Eller en giga på 25cm+, men det frister heller ikke. Auauau tenker jeg bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...