Gå til innhold

Hva er best? Stor, middels eller liten?? (mannetiss)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde fått litt angst av en kjempetiss kjenner jeg.. Hva med dere? Må jo innrømme at en liten tiss(under 13 cm) heller ikke frister så mye...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe.. Det var da også et spørsmål midt på dagen... *fnis*

Medium er vel som alltid å foretrekke:)

Ville fått fnisern av både for stor og knøttliten tror jeg...

Skrevet

Må vel si medium.. :)

Kan bli for stort også.. Og.. Hehe.. Kan virkelig bli for lite også.. =)

Skrevet

Ja det er mye man sitter å grubler på..he-he....

Jeg har ikke alverdens erfaring..men har innsett det etter jeg ble skilt at eksmannen min nok var ganske bra utstyrt og at det var veldig bra :)

Har opplevd en som må ha vert mye mindre enn 13 cm og tynn som en blyant....huff....det ble ikke noe mer der...ikke bare pga størrelsen...men jeg må innrømme at det var ikke noe som ga meg noe....

Skrevet

hehe...ja! Søstra mi skulle ha seg med en som måtte bruke alle fingrene samtidig med kølla... han var bare 8 cm. Vi måtte le litt etterpå...Huff... stakkars mann!

Skrevet

Tror middels stor (ikke middels liten ;-)) er midt i blinken!

Tror jeg hadde blitt redd for en alt for stor en ... i hvertfall om den var veldig lang :-S

Kan godt ha litt diameter da ...

Skrevet

Skrekkhistorier fra venninner om enorme er nok til å skremme vannet av meg.. Og da snakker vi enorme.

Konklusjonen er; det må passe:)

Skrevet

Ikkenoe godt å bli "stanget" i livmortappen av en kjempeslødde så du ynker deg av smerte nei! Da må det være bedre med en liten, da kan han jo bruke fantasien og tilfredstille på andre måter....

Men en akkurat passe stor en er helt perfekt ;-)

Skrevet

Når vi først er inne på mannetis... det er ikke akkurat videre pent det utstyret som henger der mellom bena med to slappe poser bak og noen hårstrå... usj!

Skrevet

Usj, jeg har vært borti mye rart føler jeg, selv om det sikkert er helt normalt.

Men må si at bruken er vel så viktig!

Vært bort alt fra miniklubbe (leiten og kjempetykk, herre min hatt) til laaaaaaang og tynn...

Noe midt i mellom er helt klart å foretrekke...

Skrevet

Hehe.. Vel, for lang er vondt, for tynn er helt uinteressant. Så svaret må bli middels/stor.

Var utsatt for en vilt stor en engang, og det var..ehh..utfordrende..

Skrevet

...de mentale bildene... :( hjelp.,

Skrevet

Syns faktisk at utstyret kan være pent å se på jeg da.. :) Ser ofte på sambo sin, for syns den er velskapt. :)

den er akkurat passe på størrelse, den har et hode som passer til skaftet, og stenene ligger godt innpakket i en pose som ikke er sånn slapp og skrukkete, men pen. :) hehe.. jada.. en litt rar forklaring.. men jeg har sett mye rart også..

Noen har jo et passe skaft, men med et alt for lite hode, mens noen har et tynt skaft med et alt for stort hode.. :)

Sambo har egentlig litt sånn dildofassong. :) hehe..

Men Lille luri og meg o",) : To slappe poser?? Skal vel helst bare være en pose med to stener i da. :)

Skrevet

middels..og passe tykk :) Og at han kan bruke den..

Skrevet

Ser ut som svaret her blir en som ikke er så lang men ganske tykk,... hehehe..

De har nå litt å leve opp til de mannene.,..

Skrevet

Middels til meg, takk.

(siden det er litt tidlig på dagen enda, kan jeg ikke utdype svaret, hihi....:-D )

Skrevet

selvfølgelig litt omkrets, alle vet at det teller en del mer en lengden:)

Skrevet

Litt stor og så må den ikke være skjev..det synes jeg er ekkelt. Må stå rett opp, hvis dere skjønner:-) ca 20 cm eregert, helt supert!

Skrevet

Jeg må helt ærlig innrømme at minitisser syns jeg er kjempe ekkelt! Middels til stor er bra:)

Skrevet

ååååå, vi har ikke vært inne på vinkler og skjevheter enda nei... he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...