FuckFace Skrevet 29. februar 2008 #26 Skrevet 29. februar 2008 Det har vært både sol og opplett helt til nå.... æsj, kom noen få dråper, ja.. faen.. Og jeg som har vært i et usedvanlig godt humør idag! Nå er det full fart nedover igjen..
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #27 Skrevet 29. februar 2008 Helt tydelig at vi bor på forskjellige steder. Er vel kanskje litt mer værherdt her ute. Jeg begynner å bli i godt humør. Ble en søvnløs natt. Eldste jenta mista ei tann i går så vi puttet tannen i et glass, og jeg sa at når hun sovnet kom tanfeen med penger. Skulle jeg aldri gjort. Hun våknet kl ett og var våken til fem. Livredd for tannfeen. Måtte til slutt bare si at det var mamma som puttet penger i glasset. Men sove? Neeei. Nå har jeg en sånn snikende uro. Merker at jeg har litt lyst på alkohol i kveld. Blir nok ei flaske vin eller noen øl ja;)
FuckFace Skrevet 29. februar 2008 #28 Skrevet 29. februar 2008 Bor på Bønes, men nå er vinden din kommet hit også... Jatakk, jeg tar gjerne imot invitasjonen til vin!! Har en flaske stående, kanskje den skal knekkes ikveld?? E du med?
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #29 Skrevet 29. februar 2008 Om jeg er med? Selvfølgelig. Men tror det blir øl her i gården:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå