Gå til innhold

Jeg sier bare gooodmorgen=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

*kaffeskål*

Ser ut til at været holder seg fortsatt fint her nede og jeg har lovet visse her inne å gå på *vepsejakt*, noe jeg forsovit har tenkt til!

Ellers har sikkert drittsekken fått giftsprøyta i dag=)

Ha en fortryllende dag til dere alle=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skål ja...

Her i huset er Flisa på fjelltur med mormor så jeg hadde en gylden mulighet til å sove lenge i dag, gjett når jeg våknet???

Drittsekk?? Giftsprøyte??

Skrevet

GOD MORGEN! Blir gjerne med på en kaffeskål : ) Skal snart tusle ut og nyte en røyk under knallblå himmel. Snart helg, og det går mot vår : )

Skrevet

Jasså du.......du har det *morvåknertidligsyndromet* når ungene er borte..........aaahhhh...typisk altså=)

Så du skal liksom bare gå å rusle rundt å kose deg heeeeeeeeeeelt uten unger mens vi andre må tilfredstille,yte omsorg, vise kjærlighet, gi trygghet, respektere osv................kom å hold meg med selskap da=)

Skrevet

Snart helg???? Det er helg..........noen av oss har fri og noen må jobbe!!

Skrevet

Gudd møning til deg også. Kan du forklare det med sprøyten?

Skrevet

Det er noe dritt med det syndromet mne å våkne halv 7 er litt for mye.

Koooooose meg ja (med renovasjon av vaskerommet og sperre i skulderen?)

Nei helgen får bli som den blir:o)

Er du alene i helgen?

Skrevet

Meg og ungene som vanlig, dene ene ungen er på tokt langt oppe i norge vet du, men resten av turbotrolla har jeg her...................

Skrevet

God måren! Jeg skal på fest i kveld, og lurer på om jeg husker hvordan det var, så jeg trenger noen kaffikopper og litt sløving for å få tenkt litt på det.

Hærregud,,, har jeg klær? Jeg tror jeg må en tur i butikk... *fnis*

Skrevet

Ja goooooood morning. Bare jeg har furtet ferdig nå skal jeg ta meg et laaaangt bad. Takke gud for dvd spillere og disney:) Lurer på om ikke årets første joggesko skal anskaffes i dag.....må jo nyyyyyyte våren på østlandet.

Skrevet

Ja playhouse disney er fabelaktig=)

Joggesko......aaaaaahhhhhhhhhh jeg kjøpte nye høye adidas og kan si jeg sover med de om nattet....herlige sko og en mellomting mellom joggiser og støvletter...............

*sitterånynnerformegselvher*

Skrevet

He he er det så lenge siden..................Ja det finnes noen av oss som må lære å drikke på nytt, men men, er sikker på at du klarer det utmerket=)

JA klart du må ut å handle klær, for all del å¨handle klær til en evt fest er jo forspillet=)

Ha en fortryllende fest =)

Skrevet

Sprek farge? Tenkte jeg skulle kjøpe meg noen blingbling shoos jeg.... går jo med joggesko hver dag på jobb hehehe prøvde med støvletter 1 dag og var ødelagt 1 uke etterpå:(

Skrevet

Svarte med gull............he he ikke så mye gull, men i kantene rundt=) De rekker opp midt på leggen!! MEN viktigst er at de er rågode å gå i..........sammtidig eliminerer jeg muligheten til at min eldste sønn skal sjele de fra meg=)

Skrevet

Høres veldig fine ut. Problemet er bare at jeg har skikkelig fotball-legger så støvletter er generelt et problem:( Eldste her hadde nok rappet de på flekken!! Må nok skoshoppe litt her i dag ja. Snart skal jo alle barna ha nye joggesko, sandaler osv så da vet jeg av erfaring at jeg ikke prioriterer meg selv hehehe

Skrevet

Hei du.................. *nåsnakkertrossaltengammelfotballspillertildeg* de er knyting hele veien opp=)

Skrevet

God morgen til deg også:-) dritten fikk nok giftsprøyta si i natt ja:-)

Skrevet

God morgen, eller god dag blir det vel nå:)

Den vepsejakten kan du fiiint droppe, men igjen takk for omtanken.

Skrevet

Vepsejakten er i boks og 21 stk er sendt din vei.,..............ta godt i mot de, leste et brev hvor det stod *stor fare ved aggresjon*

Skrevet

Du var jammen glad idag, hatt deg meg Yppert igjen nå da?? ;)

By the way, vepsejakten kan du spare deg for, for på Vestlandet er det sol og opplett idag!!!! :)))

(Oi, må ta vognen inn nå, ser noen dråper på vinduet.... faen...)

Skrevet

Aaaaahhhh.............utrolig hvor lite som skal til for å bli glad......=) Takk forresten for gaven i dag Yppert=) Like fin som alltid=)

Du står på listen som nr 2...så regner med de dukker opp i kveld=) Vepsene altså he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...