Nanna:-D Skrevet 29. februar 2008 #26 Skrevet 29. februar 2008 Man må ikke ha 10cm å alt det der. På meg ble det satt modningspiller, tissa på bekken hele tia fordi døm skulle ha med seg alt som kom ut. Etter å ha fått piller 3 ganger tror jeg så kom den lille ut når jeg tissa. Når jeg kjente at den kom ut ringte jeg på jm og den kom i bekkenet. Ville ikke se fordi det var jo så tidlig. Måtte ha en ul etterpå for å sjekke om livmora hadde tømt seg helt, da den ikke hadde det måtte jeg inn til utskrapning og få ut restene. En hard og tung dag. Lå på føden, men jeg syns egentlig det var litt godt også. Mange klare bevis på at det går ann... Nå sitter jeg her 27 uker på vei, med en baby på 1,1kg inni magen i følge 3d ul'n... Vis din venninne har glømt kameraet så har døm det på sykehuset. Har en søster som fødte tvillinger i uker 23 som døde ganske så fort, da tok døm fotavtrykk og håndavtrykk a døm på sykehuset som søstern fikk med hjem. Vet døm i endel tilfeller tar bilder i babyer som er dødfødte og foreldre ikke vil se og legger i journalen, så vis døm skulle angre så ligger det bilder på sykehuset. Men dette vet jeg ikke om er standar...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. februar 2008 #27 Skrevet 29. februar 2008 Ja til meg så tok det skjeldent lang tid!! Men det var ikke vanlig i det hele tatt fikk jeg beskjed om! De aller aller fleste brukte rundt 8-9 timer fikk jeg beskjed om! Så jeg var unntaket da...
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #28 Skrevet 29. februar 2008 Det må jo være ekstra belastende når det tar så lang tid.. #STOR klem til deg# Er godt å se at du nå er tett på å føde en liten baby:) Er det lenge siden du mista? Ble du gravid igjen raskt? Håper venninna mi også orker å starte på nytt igjen etterpå, at hun ikke blir skremt fra å få barn av dette...
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #29 Skrevet 29. februar 2008 Er omtrent det samme som henne da, tror hun fikk vite at babyen var ca17uker...
Nanna:-D Skrevet 1. mars 2008 #30 Skrevet 1. mars 2008 Hei igjen... Er veldig godt å kunne sitte her i dag med kul på magen og vite det at sansynligheten for at det kommer til å gå bra er stor! Jeg mista 3. januar 2007. Vi valgte å vente litt før vi begynte å prøve igjen pga at dette ikke var førstemann vi mistet. Hadde tidligere hatt exu (svangerskap på utsiden av livmor). Gikk ca ett halvt år før vi prøvde igjen, tok da 3pp tror jeg før spiren satt igjen. Har hatt noen ultralyder dette svangerskapet for å følge med på utviklinga, og for å roe meg... Håper det har gått "bra" med venninna di. Er tøft, men det går!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå