Gjest Skrevet 28. februar 2008 #26 Skrevet 28. februar 2008 Du skal ikke se bort i fra at det gjør det! Men håper i det lengste. En øy i syden som bare består av kjekke mannfolk og oss.. mmmm. Da har jeg noe å drømme om ihvertfall:-)
WP-TLogPeanut Skrevet 28. februar 2008 #27 Skrevet 28. februar 2008 hatlista mi: vondt i kjeven,og vondere skal det bli, i mårra!!! Dumme dumme folk som gjør ende på seg sjøl ( At jeg bare får spise myk mat de nærmeste dagene!!! Sulten allerede....
Syrin84 Skrevet 28. februar 2008 #28 Skrevet 28. februar 2008 folk som skriver bak nicket på facebook og msn: - sukk, livet er så vaskelig.. sukk sukk - fikk ikke sove i natt, vondt i hodet.. sukk sukk - sukk sukk sukk... enda vondere i hodet i dag - hvorfor er jeg alltid så uheldig? Dobbelt sukk - i dag har jeg vondt i halsen.. sukk - nå har jeg jaggu fått soppinfeksjon også.. trippel sukk Hvem bryr seg??
Syrin84 Skrevet 29. februar 2008 #30 Skrevet 29. februar 2008 nei, jeg bryr meg ikke om plagene folk elsker å annonsere at de har..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå