Gå til innhold

har dere slutta å hate?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skal ikke se bort i fra at det gjør det! Men håper i det lengste.

En øy i syden som bare består av kjekke mannfolk og oss.. mmmm.

Da har jeg noe å drømme om ihvertfall:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hatlista mi:

 

vondt i kjeven,og vondere skal det bli, i mårra!!!

Dumme dumme folk som gjør ende på seg sjøl :((

At jeg bare får spise myk mat de nærmeste dagene!!! Sulten allerede....

 

 

Skrevet

folk som skriver bak nicket på facebook og msn:

 

- sukk, livet er så vaskelig.. sukk sukk

- fikk ikke sove i natt, vondt i hodet.. sukk sukk

- sukk sukk sukk... enda vondere i hodet i dag

- hvorfor er jeg alltid så uheldig? Dobbelt sukk

- i dag har jeg vondt i halsen.. sukk

- nå har jeg jaggu fått soppinfeksjon også.. trippel sukk

 

Hvem bryr seg??

Skrevet

nei, jeg bryr meg ikke om plagene folk elsker å annonsere at de har..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...